Citaat:
|
Hoeveel zitten er nu al. Zo Hebben we wat zicht hoe snel het gaat per uur
Citaat:
|
ga er rond 0:00 ook maar heen :P
kan er 2 extra meenemen? wie wil? |
Ja benieuwd hoe ze het dit jaar gaan aanpakken. Fotos please?!
|
Kan ik gebruik maken van het internet in Duitsland? (zonder Roaming in te schakelen)
|
Pas Wi-Fi als je bij Apple bent, sochtends dus.
|
En weet je toevallig een gratis navigatie app die gebruik maakt van de GPS? (Nederland en Duitsland heb ik nodig)
|
Ik niet, gebruikt tomtom.
|
Citaat:
|
Guys @ Oberhausen foto van de situatie aub.
|
T'is hier zo stil?
Is iedereen al vertrokken :confused: Voor de mensen die er al staan: update please? |
Ik denk dat de echte foto's pas rond 19:00 gaan komen. De meeste jongens van deze topic zouden dan die kant op gaan.
|
Maar er staan toch al forumleden, kunnen die nu niet wat updates geven?
T'is nu niet dat die daar veel te doen hebben e :D Wij vertrekken hier om 20.00 en hopen daar te zijn rond 22.00 Net naar de winkel geweest voor red bull, witte vodka, koekjes en chips! |
Citaat:
maar we wachten rustig af tot jij er bent en lezen we de updates wel ;) |
Sta er ook al. Staat toch al 50 man. Alles mooi geregeld. Dranghekken, bewaking. Als je uit de rij gaat krijg je een kaartje waarmee je daarna terug op je plaats kan gaan. Dus geen voorsteken dit jaar.
|
Spannend is dit he.
|
Hoeveel dranghekken? Echt grote vakken met hekken? Of alleen aan het begin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo,
Wij zijn net aangekomen in oberhausen. Foto kan ik hier niet zo makkelijk uploaden. Maar kijk maar even op via mijn Twitter pagina:) http://twitter.com/Daanvoren/status/380689516584919040/photo/1 Groetjes vannuit oberhausen! Ps. Beveiliging staat Er al. Goed geregeld allemaal. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:50. |