Citaat:
Maak ook praatjes met ze, sociale contacten :), ook altijd gezellig. |
Citaat:
|
Iedereen moet een keer naar t toilet ja. Vorig jaar in Oberhausen geen problemen mee gehad.
|
Ja je kon makkelijk s'nachts naar wc en weer invoegen enkel als winkelcentrum open gaat, kan je maar beter je urine en dergelijke inhouden :)
|
Citaat:
|
Weet iemand of ze daar €200 euro biljetten accepteren? Ik neem aan van wel, van 500 kan ik begrijpen dat ze moeilijk doen.
En wie gaat er allemaal vanuit den Haag? |
Ik vertrek in Lommel rond 04u en ben er rond 5u45. Ik heb maar een halve dag verlof (tot 12u30). Wordt het dan kantje boordje?
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen water en alcohol drinken en dan gaat da goed. :d En anders moet er ma ene zijne mond open doen e zeg als em dorst heeft. :P Gratis light mierezeik bier, heineken haha. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:29 ---------- Citaat:
Of je ene ga hebben hangt er allemaal vanaf hoeveel zotte mensen er gaan staan en hoeveel toestelle ze gaan binne krijgen ;). De deuren gaan om 8 uur open, tis ong 2 uur naar huis rijden dat is al 10 uur maar er gaan een pak voor je staan, tegen deze allemaal bedient gaan zijn is de kans zeer klein je op tijd op je werk zal zijn. |
Citaat:
ook tegen de ochtend als het echt druk begint te worden tegen 5 uur zou ik ook niet meer naar de wc gaan. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:31 ---------- Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook donderdag. Ben benieuwd, ik heb alleen ervaring met kamperen voor concerten. Ik ga gewoon in mn onesie en mn slaapzakje daar zitten, we zijn met zn 4en dus dat komt wel goed :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk zelf dat ze geen paarse briefjes accepteren |
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:49 ---------- Citaat:
Vergeet niet; duitsers,belgen en nederlanders die gaan e. |
Citaat:
Können Sie mir bitte baldmöglichst mitteilen ob in Ihrem Apple Store, im Barverkauf, 200 und 500 Euoscheine akzeptiert werden. mit freundlichen Grüssen, (naam, achternaam) |
Heeft iemand ervaring met het kopen van kaartjes waarmee je dus een extra iPhone kan kopen? Ik las dat ze rond 100€ ervoor vragen?
Maar mag diegene dan 3 iphones kopen als hij zo een kaartje van iemand koopt? |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26. |