iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

TOETURS 16-09-13 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 912732)
Haha, grapjas.
Maar serieus, ge wee nooit e, wat dan? Er moet toch iemand weten mocht het toch zo zijn ge naar toilet moet?

Mensen in de buurt van je weten dat je daar ongeveer in de rij staat.
Maak ook praatjes met ze, sociale contacten :), ook altijd gezellig.

apotheosis 16-09-13 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TOETURS (Bericht 912733)
Mensen in de buurt van je weten dat je daar ongeveer in de rij staat.
Maak ook praatjes met ze, sociale contacten :), ook altijd gezellig.

Ik zie wel.

knny 16-09-13 16:18

Iedereen moet een keer naar t toilet ja. Vorig jaar in Oberhausen geen problemen mee gehad.

boy1308 16-09-13 16:21

Ja je kon makkelijk s'nachts naar wc en weer invoegen enkel als winkelcentrum open gaat, kan je maar beter je urine en dergelijke inhouden :)

feddesman 16-09-13 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 912736)
Ja je kon makkelijk s'nachts naar wc en weer invoegen enkel als winkelcentrum open gaat, kan je maar beter je urine en dergelijke inhouden :)

Of een lege 2 literfles paraat houden.En dan niet vergeten dat dat je plasfles is:rolleyes::eek:

tattu 16-09-13 16:25

Weet iemand of ze daar €200 euro biljetten accepteren? Ik neem aan van wel, van 500 kan ik begrijpen dat ze moeilijk doen.

En wie gaat er allemaal vanuit den Haag?

Kristof84 16-09-13 16:25

Ik vertrek in Lommel rond 04u en ben er rond 5u45. Ik heb maar een halve dag verlof (tot 12u30). Wordt het dan kantje boordje?

feddesman 16-09-13 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tattu (Bericht 912740)
Weet iemand of ze daar €200 euro biljetten accepteren? Ik neem aan van wel, van 500 kan ik begrijpen dat ze moeilijk doen.

En wie gaat er allemaal vanuit den Haag?

Ik had ze er over gemailed maar geen reactie.Mischien kan iemand het vragen die wel goed duits spreekt?

apotheosis 16-09-13 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 912736)
Ja je kon makkelijk s'nachts naar wc en weer invoegen enkel als winkelcentrum open gaat, kan je maar beter je urine en dergelijke inhouden :)

Ben ik ne goeie in.
Geen water en alcohol drinken en dan gaat da goed. :d
En anders moet er ma ene zijne mond open doen e zeg als em dorst heeft. :P
Gratis light mierezeik bier, heineken haha.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:29 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof84 (Bericht 912741)
Ik vertrek in Lommel rond 04u en ben er rond 5u45. Ik heb maar een halve dag verlof (tot 12u30). Wordt het dan kantje boordje?

Je moet als ik het goed begrijp om 12u30 werken vrijdag? De kans je op tijd zal thuis zijn is 0,00000000000001.
Of je ene ga hebben hangt er allemaal vanaf hoeveel zotte mensen er gaan staan en hoeveel toestelle ze gaan binne krijgen ;).

De deuren gaan om 8 uur open, tis ong 2 uur naar huis rijden dat is al 10 uur maar er gaan een pak voor je staan, tegen deze allemaal bedient gaan zijn is de kans zeer klein je op tijd op je werk zal zijn.

gundamangel 16-09-13 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 912732)
Haha, grapjas.
Maar serieus, ge wee nooit e, wat dan? Er moet toch iemand weten mocht het toch zo zijn ge naar toilet moet?

als je er voor zorgt dat je voor of achter je een nederlander of een belg heb staan dan kan diegene je plek vrijhouden. als je er eenmaal staat mag je wel even weg. maar blijf niet uren weg want dan kom je er niet meer tussen.

ook tegen de ochtend als het echt druk begint te worden tegen 5 uur zou ik ook niet meer naar de wc gaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:31 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 912745)
Ben ik ne goeie in.
Geen water en alcohol drinken en dan gaat da goed. :d
En anders moet er ma ene zijne mond open doen e zeg als em dorst heeft. :P
Gratis light mierezeik bier, heineken haha.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:29 ----------



Je moet als ik het goed begrijp om 12u30 werken vrijdag? De kans je op tijd zal thuis zijn is 0,00000000000001.
Of je ene ga hebben hangt er allemaal vanaf hoeveel zotte mensen er gaan staan en hoeveel toestelle ze gaan binne krijgen ;).

als het even kan zou ik echt eerder gaan. zorg dat je er tegen een uurtje of 2 bent dan ben je na openingstijd met een uurtje weer weg

apotheosis 16-09-13 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel (Bericht 912748)
als je er voor zorgt dat je voor of achter je een nederlander of een belg heb staan dan kan diegene je plek vrijhouden. als je er eenmaal staat mag je wel even weg. maar blijf niet uren weg want dan kom je er niet meer tussen.

ook tegen de ochtend als het echt druk begint te worden tegen 5 uur zou ik ook niet meer naar de wc gaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:31 ----------



als het even kan zou ik echt eerder gaan. zorg dat je er tegen een uurtje of 2 bent dan ben je na openingstijd met een uurtje weer weg

Ok, ik weet wat me te doen staat, nie te veel drinken dus, 10km ofzo voor we er zijn nog aan een tankstation ofzo stoppen, thx...

Kristof84 16-09-13 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 912745)
Ben ik ne goeie in.
Geen water en alcohol drinken en dan gaat da goed. :d
En anders moet er ma ene zijne mond open doen e zeg als em dorst heeft. :P
Gratis light mierezeik bier, heineken haha.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:29 ----------



Je moet als ik het goed begrijp om 12u30 werken vrijdag? De kans je op tijd zal thuis zijn is 0,00000000000001.
Of je ene ga hebben hangt er allemaal vanaf hoeveel zotte mensen er gaan staan en hoeveel toestelle ze gaan binne krijgen ;).

De deuren gaan om 8 uur open, tis ong 2 uur naar huis rijden dat is al 10 uur maar er gaan een pak voor je staan, tegen deze allemaal bedient gaan zijn is de kans zeer klein je op tijd op je werk zal zijn.

Komaan er gaat toch nog geen 500 man staan om 6u of wel?? Ik had gedacht om toch nog enkele uurtjes in mijn bed te kunnen slapen alvorens te vertrekken.

feddesman 16-09-13 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 912750)
Ok, ik weet wat me te doen staat, nie te veel drinken dus, 10km ofzo voor we er zijn nog aan een tankstation ofzo stoppen, thx...

Waren er geen dixies vorig jaar?

Marinax 16-09-13 16:38

Ik ga ook donderdag. Ben benieuwd, ik heb alleen ervaring met kamperen voor concerten. Ik ga gewoon in mn onesie en mn slaapzakje daar zitten, we zijn met zn 4en dus dat komt wel goed :)

gundamangel 16-09-13 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marinax (Bericht 912753)
Ik ga ook donderdag. Ben benieuwd, ik heb alleen ervaring met kamperen voor concerten. Ik ga gewoon in mn onesie en mn slaapzakje daar zitten, we zijn met zn 4en dus dat komt wel goed :)

hoe meer zielen hoe meer vreugde en hoe sneller de tijd gaat.

knny 16-09-13 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912752)
Waren er geen dixies vorig jaar?

In Oberhausen is vlakbij de ingang van Centro een tankstation waar ze koffie, broodjes en snacks hebben. Erg gezellig zo in de nacht met al die Nederlanders. Daar is dus ook een toilet :)

tattu 16-09-13 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912742)
Ik had ze er over gemailed maar geen reactie.Mischien kan iemand het vragen die wel goed duits spreekt?

Let me know als ze je terug mailen.
Ik denk zelf dat ze geen paarse briefjes accepteren

apotheosis 16-09-13 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knny (Bericht 912756)
In Oberhausen is vlakbij de ingang van Centro een tankstation waar ze koffie, broodjes en snacks hebben. Erg gezellig zo in de nacht met al die Nederlanders. Daar is dus ook een toilet :)

Thx..........

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 16:49 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof84 (Bericht 912751)
Komaan er gaat toch nog geen 500 man staan om 6u of wel?? Ik had gedacht om toch nog enkele uurtjes in mijn bed te kunnen slapen alvorens te vertrekken.

Wedden van wel maar degene die vorig jaar zijn geweest die gaan dat als de beste weten :-).

Vergeet niet; duitsers,belgen en nederlanders die gaan e.

Guest-20180925190238 16-09-13 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912742)
Ik had ze er over gemailed maar geen reactie.Mischien kan iemand het vragen die wel goed duits spreekt?

Sehr geehrte Damen und Herren,

Können Sie mir bitte baldmöglichst mitteilen ob in Ihrem Apple Store, im Barverkauf, 200 und 500 Euoscheine akzeptiert werden.

mit freundlichen Grüssen,

(naam, achternaam)

tattu 16-09-13 16:56

Heeft iemand ervaring met het kopen van kaartjes waarmee je dus een extra iPhone kan kopen? Ik las dat ze rond 100€ ervoor vragen?
Maar mag diegene dan 3 iphones kopen als hij zo een kaartje van iemand koopt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:25.