Citaat:
|
Beter regen dan vrieskou
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway.....we moeten er maar iets voor over hebben e :d |
Het heeft totaal geen zin om donderdag ochtend te gaan, aangezien het winkelcentrum tot 21.00 s'avonds open is op donderdag dus dan kun je toch nog niet voor de deuren gaan zitten.
Maar goed, ieder z'n hobby :) Ik ben er rond 9/10 uur donderdagavond. |
Nemen ze eigenlijk biljetten van 500 aan.Waarschijnlijk is mn creditcard niet op tijd binnen
|
Ik zoek een lift naar Oberhausen op donderdag vroeg in de avond. Het liefst vanuit de omgeving Enschede!
|
Citaat:
|
Donderdagochtend is niet te doen voor mij ivm studie ...
Een plekje vrijhouden daarentegen :P (just kidding) |
Vandaag al een inklapbaar stoeleke gehaald.
Iemand een idee hoe laat je moet vertrekken als je nog beschut wil zitten voor de regen in Oberhausen? Ik dacht Rond 22u-23u te vertrekken. |
Koop ineens nog een tentje ook he. Begrijp het niet dat jullie perse daarvoor ff naar Duitsland rijden om toch maar dat duur speeltje te hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Normaal doe ik zoiets nooit maar nu wel omdat ik al weken lang geen 5 meer in bezit heb (was kapot) en ik ben het al weken beu om mee die 3Gs te moeten werken en het is nog steeds niet geweten wanneer deze in belgie uitkomt, dus daarom ga ik naar frankrijk of duitsland ;). En een toptoestel van android kost ook als beginprijs al 700 EURO. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2013 om 17:41 ---------- Citaat:
PS; heb net ook een stoeleke weeste halen haha ;). |
Citaat:
Of heb je zeker nog een plaats over? |
Citaat:
Bij de Makro zijn ze er altijd redelijk snel bij. En spreek uit ervaring want ik kon hem er al in oktober gaan halen als ik wou dus... Enkel stap ik nu af van iPhone tenzij Apple de deur voor Proximus openzet voor LTE dan hou ik hem. |
Iemand enig idee hoe laat je er moet zijn om ongeveer binnen een uur geholpen te worden? Gekeken naar vorig jaar dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26. |