iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

feddesman 14-09-13 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 912135)
Pfff ze geven regen op donderdag en vrijdag... :s

Alleen maar beter.Komen er ook minder

daanvoren 14-09-13 14:11

Beter regen dan vrieskou

feddesman 14-09-13 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanvoren (Bericht 912144)
Beter regen dan vrieskou

Goede stappers en regenpak en je kan er tegen aan

knuster 14-09-13 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912145)
Goede stappers en regenpak en je kan er tegen aan

Idd maar als ge de hele nacht in de gietende regen moet staan, gaat een regenpak na een paar uurtjes ook niet meer helpen denk ik!
Anyway.....we moeten er maar iets voor over hebben e :d

Robert 14-09-13 15:29

Het heeft totaal geen zin om donderdag ochtend te gaan, aangezien het winkelcentrum tot 21.00 s'avonds open is op donderdag dus dan kun je toch nog niet voor de deuren gaan zitten.

Maar goed, ieder z'n hobby :) Ik ben er rond 9/10 uur donderdagavond.

feddesman 14-09-13 15:33

Nemen ze eigenlijk biljetten van 500 aan.Waarschijnlijk is mn creditcard niet op tijd binnen

harmender 14-09-13 16:53

Ik zoek een lift naar Oberhausen op donderdag vroeg in de avond. Het liefst vanuit de omgeving Enschede!

gundamangel 14-09-13 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harmender (Bericht 912166)
Ik zoek een lift naar Oberhausen op donderdag vroeg in de avond. Het liefst vanuit de omgeving Enschede!

Als je met de trein naar Apeldoorn kan en je bereid bent om donderdag ochtend al te vertrekken mag je meerijden.

harmender 14-09-13 16:57

Donderdagochtend is niet te doen voor mij ivm studie ...
Een plekje vrijhouden daarentegen :P (just kidding)

Racingboy 14-09-13 18:27

Vandaag al een inklapbaar stoeleke gehaald.
Iemand een idee hoe laat je moet vertrekken als je nog beschut wil zitten voor de regen in Oberhausen? Ik dacht Rond 22u-23u te vertrekken.

Urbanfoto 14-09-13 18:30

Koop ineens nog een tentje ook he. Begrijp het niet dat jullie perse daarvoor ff naar Duitsland rijden om toch maar dat duur speeltje te hebben.

Guest-20180925190238 14-09-13 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 912189)
Ik dacht Rond 22u-23u te vertrekken.

Ah. OK. :) Dan nemen wij iemand anders mee naar Sulzbach. Succes gewenst in Oberhausen. :)

DieterV 14-09-13 18:31

Citaat:

Iemand een idee hoe laat je moet vertrekken als je nog beschut wil zitten voor de regen in Oberhausen? Ik dacht Rond 22u-23u te vertrekken.

Vorig kaar was dat zeker voldoende. Ik was er rond half 10 en zat nog ver onder het afgedekte gedeelte.

apotheosis 14-09-13 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 912191)
Koop ineens nog een tentje ook he. Begrijp het niet dat jullie perse daarvoor ff naar Duitsland rijden om toch maar dat duur speeltje te hebben.

Hopla nog ene,zucht.

Normaal doe ik zoiets nooit maar nu wel omdat ik al weken lang geen 5 meer in bezit heb (was kapot) en ik ben het al weken beu om mee die 3Gs te moeten werken en het is nog steeds niet geweten wanneer deze in belgie uitkomt, dus daarom ga ik naar frankrijk of duitsland ;).

En een toptoestel van android kost ook als beginprijs al 700 EURO.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2013 om 17:41 ----------

Citaat:

Ik ga ook rond dat uur vertrekken, ik ga niet zoals sommige al om 18uur gaan vertrekken, dat is echt te lang vind ik.

PS; heb net ook een stoeleke weeste halen haha ;).

Racingboy 14-09-13 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 912192)
Ah. OK. :) Dan nemen wij iemand anders mee naar Sulzbach. Succes gewenst in Oberhausen. :)

Was toch nog niet zeker dat ik mee kon naar Sulzbach hé?
Of heb je zeker nog een plaats over?

Urbanfoto 14-09-13 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 912198)
Hopla nog ene,zucht.

Normaal doe ik zoiets nooit maar nu wel omdat ik al weken lang geen 5 meer in bezit heb (was kapot) en ik ben het al weken beu om mee die 3Gs te moeten werken en het is nog steeds niet geweten wanneer deze in belgie uitkomt, dus daarom ga ik naar frankrijk of duitsland ;).

En een toptoestel van android kost ook als beginprijs al 700 EURO.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2013 om 17:41 ----------

Ik ga ook rond dat uur vertrekken, ik ga niet zoals sommige al om 18uur gaan vertrekken, dat is echt te lang vind ik.

PS; heb net ook een stoeleke weeste halen haha ;).

Snap echt die hype er niet rond. Een 3gs is ook een iPhone en daar kun je best me werken tot de 5s hier uitkomt in B.
Bij de Makro zijn ze er altijd redelijk snel bij. En spreek uit ervaring want ik kon hem er al in oktober gaan halen als ik wou dus... Enkel stap ik nu af van iPhone tenzij Apple de deur voor Proximus openzet voor LTE dan hou ik hem.

harmender 14-09-13 19:44

Iemand enig idee hoe laat je er moet zijn om ongeveer binnen een uur geholpen te worden? Gekeken naar vorig jaar dan.

boy1308 14-09-13 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harmender (Bericht 912215)
Iemand enig idee hoe laat je er moet zijn om ongeveer binnen een uur geholpen te worden? Gekeken naar vorig jaar dan.

Dan zou ik nu al gaan aanschuiven :)

feddesman 14-09-13 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harmender (Bericht 912215)

Of eind oktober richting Oberhausen gaan

harmender 14-09-13 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 912220)
Dan zou ik nu al gaan aanschuiven :)

Hmm, is het zo erg dan ja? Is er dan nog wel een kans dat je een Iphone krijgt als je donderdagavond gaat?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912222)
Of eind oktober richting Oberhausen gaan

Zolang houd ik het niet meer uit met mijn HTC Hero ...

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.