iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

matthijst 13-09-13 20:16

Waar zijn we nu mee bezig dan? Kan toch deze gebruiken?
Mooi alles bij elkaar van aanloop tot verkoop.

MarxBob 13-09-13 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel (Bericht 911978)
is er iemand die niet gaat maar toch een 5S wil. zit er sterk aan te denken om er 2 te kopen en er 1 te verkopen. Ligt er aan wat iemand bied. kan ik de brandstof betalen en een dock kopen :)

Ik ga niet en wil wel 1 maar ik wacht gewoon heb ik besloten ik geloof niet dat hij in nl pas december er is. Iphoneclub zei ook het volgende :

We horen in de reacties regelmatig lezers klagen dat de nieuwe iPhones pas in december in Nederland en België verkrijgbaar zullen zijn. Dat is een misverstand. Tijdens de keynote heeft Apple alleen gezegd dat rond december de iPhone in 100 landen verkrijgbaar moet zijn. Dat wil dus niet zeggen dat je tot december moet wachten. Meestal hanteert Apple een uitrolplan, waarbij nieuwe iPhones steeds in een nieuwe groep landen beschikbaar komt. De VS, Duitsland en Frankrijk horen bij de eerste golf, Nederland en België zaten tot nu toe altijd bij de tweede golf en landen zoals Zuid-Afrika en Turkije komen vaak later aan de beurt.

gundamangel 13-09-13 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 911979)
Gaan we nu een topic openen of een hashtag gebruiken voor Twitter zodat mensen die ter plekke zijn, ons al op de hoogte kunnen houden omtrent welke maatregelen qua veiligheid, hoeveel mensen er al staan, hoe het weer er is,... Al die nuttige info... Merci!

ik denk dat twitter makkelijker is want het forum moet je elke keer herladen en ik krijg allemaal van die mailtjes dat er nieuwe berichten zijn. wat dacht je van:
#iOberhausen

boy1308 13-09-13 20:20

Hashtag is ook goed ja voor me

xa4cornelis 13-09-13 22:09

Wie weet er vanaf hoelaat de 5c vandaag te preoderen was? Op Apple.de?

Thanks

Guest-20190611152951 13-09-13 22:17

Iemand die er nog een mee wil/kan nemen, stuur mij even een PM! :)

alvani 13-09-13 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xa4cornelis (Bericht 912027)
Wie weet er vanaf hoelaat de 5c vandaag te preoderen was? Op Apple.de?

Thanks

Volgens mij vanaf 9:00 uur. Was vorig jaar ook zo met de 5.

feddesman 13-09-13 22:28

Iemand die er nog 1 wil kan mij PM en

daanvoren 13-09-13 22:45

Volgens mij was er al een hashtag op twitter. #i5SCNLOBERHAUSEN:-)

borgqueenx 13-09-13 23:21

Niks meer terug gehoord van die user die zegt dat je er maar 1 mag.Ik zou er niets van aantrekken. Apple wil winst dus zou er wel voor zorgen dat er VEEL over de toonbank zullen gaan.

feddesman 13-09-13 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 912052)
Niks meer terug gehoord van die user die zegt dat je er maar 1 mag.Ik zou er niets van aantrekken. Apple wil winst dus zou er wel voor zorgen dat er VEEL over de toonbank zullen gaan.

Hoop gewoon dat ze er tot sluitingstijd van alle modellen genoeg hebben.

matthijst 13-09-13 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 912052)

Uitverkopen doen ze toch wel, ook met 1 pp.

borgqueenx 13-09-13 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 912055)
Uitverkopen doen ze toch wel, ook met 1 pp.

2 is juist goed. Kan me voorstellen dat bijv. Een kennis er een wil ofzo..dan hoeft die er niet speciaal voor heen.

Jefferson1987 13-09-13 23:40

Wie wil er carpoolen a.s donderdag? Ik vertrek al vroeg in de avond om zo snel mogelijk aan de beurt te zijn! Ik hoor het graag.

matthijst 13-09-13 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 912056)
2 is juist goed. Kan me voorstellen dat bijv. Een kennis er een wil ofzo..dan hoeft die er niet speciaal voor heen.

Uhuh ;)

Citaat:

Verder heb ik natuurlijk ook nog een plekje vrij in mn tas voor een tweede iphone mee terug te nemen die je dan vrijdagmiddag bij me kan ophalen. PM me hiervoor voor een aardige prijs.(ik woon vlakbij almelo)
Ik zeg overigens niet dat ik er geen 2 zou kopen; als je er toch bent. Maar als ik mocht kiezen zou ik liever 1 pp zien. Die eerste dag krijgen ze toch hun tv-beelden wel met die hard Apple fans. En die echte fans staan er een stuk rustiger lijkt me, als je al weet dat je er sowieo 1 krijgen zal.

DennisScholing 13-09-13 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jefferson1987 (Bericht 912064)
Wie wil er carpoolen a.s donderdag? Ik vertrek al vroeg in de avond om zo snel mogelijk aan de beurt te zijn! Ik hoor het graag.

Welke regio? :)

borgqueenx 13-09-13 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 912067)
Uhuh ;)

Ik zeg overigens niet dat ik er geen 2 zou kopen; als je er toch bent. Maar als ik mocht kiezen zou ik liever 1 pp zien. Die eerste dag krijgen ze toch hun tv-beelden wel met die hard Apple fans. En die echte fans staan er een stuk rustiger lijkt me, als je al weet dat je er sowieo 1 krijgen zal.

I know ik doe dat niet en sommige anderen ook niet. Maar denk eigenlijk niet dat iedereen daar een 2e voor business neemt. Denk dat er best wat mensen zijn die graag een willen en dat vragen aan hun vriend/kennis.

scoop1 14-09-13 01:30

Vertrekt er niemand van OMGEVING rotterdam/den haag??

gundamangel 14-09-13 03:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 912070)
I know ik doe dat niet en sommige anderen ook niet. Maar denk eigenlijk niet dat iedereen daar een 2e voor business neemt. Denk dat er best wat mensen zijn die graag een willen en dat vragen aan hun vriend/kennis.

Sorry ik beem de 2e voor de business

boy1308 14-09-13 13:25

Pfff ze geven regen op donderdag en vrijdag... :s

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.