iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

gundamangel 16-09-13 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912637)
Nemen ze alle biljetten in de applestore aan?Niet dat ik met 500 biljetten voor niks aankom.

als het even kan zou ik kleiner mee nemen. in nederland zijn ze namelijk ook niet zo blij met grote biljetten en ik denk dat dit ook voor duitsland geld.

TOETURS 16-09-13 13:04

Het is toch ook mogelijk om €250,- cash mee te nemen om vervolgens nog €449 te pinnen als je maar een budget hebt van €500,- om te pinnen in het buitenland? ( in het geval dat je een 5S 16gb neemt )?

Wat lijkt jullie verstandiger?
Om vrijdag rond 15:00 aan te rijden zodat we er rond 16:30 zijn?
Of dan toch maar zaterdag ochtend om 08:00 aan te sluiten als er dan een rij zou staan?

feddesman 16-09-13 13:12

ik denk dat je dan vrijdag de meeste kans hebt

TOETURS 16-09-13 13:14

Zal er dan ook nog zo'n lange rij staan? afgaande op vorige jaren?
Als ik er rond 15:30 ben zal ik voor 19:00 een toestel hebben of wordt het zweten voordat de winkel dicht gaat om 20:00?

feddesman 16-09-13 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TOETURS (Bericht 912678)
Zal er dan ook nog zo'n lange rij staan? afgaande op vorige jaren?
Als ik er rond 15:30 ben zal ik voor 19:00 een toestel hebben of wordt het zweten voordat de winkel dicht gaat om 20:00?

Denk rond sluitingstijd en dat ze op een gegeven tijdstip geen mensen meer toelaten in de rij.Ik weet niet hoe dat vorig jaar ging?

TOETURS 16-09-13 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912679)
Denk rond sluitingstijd en dat ze op een gegeven tijdstip geen mensen meer toelaten in de rij.Ik weet niet hoe dat vorig jaar ging?

dat weet ik dus ook niet, is de eerste keer dat ik er eentje bij de release datum ga halen, vandaar mijn vragen en interesse op dit stukje forum haha.
Er zijn hier vast wel mensen die dit vorig jaar gedaan hebben, gok ik? :D

feddesman 16-09-13 13:21

In keulen was het om 9.30 op is op dus geen voorraad meer de hele dag.
In oberhausen was het ook op en kwam er volgens mij op gegeven moment weer voorraad.
Ik zou wel willen weten of je gewoon in de rij kon blijven staan of dat iedereen weg werd gestuurd.

lijpo666 16-09-13 14:35

Je kan in de rij blijven staan tot ze de volgende ochtend weer open gaan

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912683)
In keulen was het om 9.30 op is op dus geen voorraad meer de hele dag.
In oberhausen was het ook op en kwam er volgens mij op gegeven moment weer voorraad.
Ik zou wel willen weten of je gewoon in de rij kon blijven staan of dat iedereen weg werd gestuurd.


feddesman 16-09-13 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lijpo666 (Bericht 912701)
Je kan in de rij blijven staan tot ze de volgende ochtend weer open gaan

Ok in keulen werden we gewoon weggestuurd

boy1308 16-09-13 15:40

Ik ben daarstraks naar Oberhausen gereden om de buurt wat te verkennen en wat inlichtingen te winnen in de Apple Store. Heb bevestiging gekregen dat je maar maximum twee iPhones kan kopen.

mvveelen 16-09-13 15:47

Kijk, dat is info waar je wat aan hebt :-)

Nu nog iemand die me kan adviseren of ik nu WEL of NIET vrijdagavond die kant op moet rijden. Liefst met argumenten....?

borgqueenx 16-09-13 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 912717)
Kijk, dat is info waar je wat aan hebt :-)

Nu nog iemand die me kan adviseren of ik nu WEL of NIET vrijdagavond die kant op moet rijden. Liefst met argumenten....?

vrijdagavond? donderdagavond....als je vrijdagavond gaat heb je evenveel kans als op zaterdagochtend.

mvveelen 16-09-13 16:03

Donderdag gaat niet ivm werk vrijdag. Maar als ik vrijdagavond ga, dan sta ik er toch beter voor dan als ik zaterdagochtend die kant op ga? In ieder geval sta ik in dat geval niet helemaal achter in de rij....

Ik weet dat niemand de zekerheid heeft, maar het is kansberekenen hè....

borgqueenx 16-09-13 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 912724)
Donderdag gaat niet ivm werk vrijdag. Maar als ik vrijdagavond ga, dan sta ik er toch beter voor dan als ik zaterdagochtend die kant op ga? In ieder geval sta ik in dat geval niet helemaal achter in de rij....

Ik weet dat niemand de zekerheid heeft, maar het is kansberekenen hè....

ik denk echt niet dat het iets zal uitmaken...

TOETURS 16-09-13 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 912724)
Donderdag gaat niet ivm werk vrijdag. Maar als ik vrijdagavond ga, dan sta ik er toch beter voor dan als ik zaterdagochtend die kant op ga? In ieder geval sta ik in dat geval niet helemaal achter in de rij....

Ik weet dat niemand de zekerheid heeft, maar het is kansberekenen hè....

Ik zit met hetzelfde probleem en dezelfde twijfel..

apotheosis 16-09-13 16:05

Hoe zit het ermee als je toch naar twc moet? Ga da wel? Of in de broek haha? ;).
Plaats kwijt?

mvveelen 16-09-13 16:07

Rij je mee TOETURS ;-) ?

Het is in dat geval dan wel belangrijk om te weten hoe het zit met de voorraden. Want als je ervoor kiest om zaterdag te gaan en het blijkt dat de voorraad gedurende de dag uitgepunt is, dan ben je ook niet blij. En ik denk niet dat ze je zullen vertellen (aan de telefoon) of je de gok nog wel of niet moet maken. (al heb ik in Parijs wel iemand aan de lijn gehad voor de iPhone 4 die me vertelde dat ze meeeeeer dan genoeg op voorraad hadden)

Guest-20180925190238 16-09-13 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 912727)
Of in de broek haha? ;).

Doe een koereursbroek aan. :d:d

TOETURS 16-09-13 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 912728)
Rij je mee TOETURS ;-) ?

Het is in dat geval dan wel belangrijk om te weten hoe het zit met de voorraden. Want als je ervoor kiest om zaterdag te gaan en het blijkt dat de voorraad gedurende de dag uitgepunt is, dan ben je ook niet blij. En ik denk niet dat ze je zullen vertellen (aan de telefoon) of je de gok nog wel of niet moet maken. (al heb ik in Parijs wel iemand aan de lijn gehad voor de iPhone 4 die me vertelde dat ze meeeeeer dan genoeg op voorraad hadden)

Dat zou een oplossing zijn maar Hoorn is een stuk uit de richting voor mij, ik woon namelijk in brabant, in de buurt van eindhoven.
Omrijden is ook een klein beetje onnodig lijkt me.

Toch bedankt voor het aanbod!:-)
En misschien tot daar haha ;)

apotheosis 16-09-13 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 912729)
Doe een koereursbroek aan. :d:d

Haha, grapjas.
Maar serieus, ge wee nooit e, wat dan? Er moet toch iemand weten mocht het toch zo zijn ge naar toilet moet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.