Citaat:
Oder kauf es ab 20. September um 8:00 Uhr im Apple Store. Dit zinnetje wil volgens mijn beste Duits toch zeggen: Of koop hem op 20 September vanaf 8u00 's morgens in de Apple Store... Bedankt voor de feedback. Ik neem morgen contact op met de Apple Store in kwestie! |
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 17:12 ---------- Citaat:
|
http://store.apple.com/de-business/iphone
Citaat:
URL = http://store.apple.com/de-business/iphone |
OK! Ik heb "Preise und Konfigurationen anzeigen" aangeklikt op de business pagina en dan staat er:
"Bestell dein iPhone 5s ab 20. September." |
Kan je in de wachtrij je rustig zetten op een stoeltje of word je verplicht te blijven staan? Zou er al van donderdag 20u30 zijn, dus een tijdje zitten lijkt me wel tof :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga naar Oberhausen en ik neem mee:
3 Apple-vrienden, hoofdkussen, slaapzak, GoPro, broodjes, curryrol, koffie, soep, frigobox, energiedrankjes, frisdrank, water en een campeerstoel. Zijn er nog suggesties en aanraders om goed voorbereid richting Duitsland te knallen donderdagavond? |
Citaat:
|
Wat met parkeren in Köln?
|
iPhone kopen in duitsland
Ik was op 13/9 in Düsseldorf. Op de Konigsallee is een zeer grote elektronica zaak in Sevens.
Daar gevraagd naar iPhone 5s. Zij verwachten deze pas rond 20 oktober! |
Citaat:
Wegwerp BBQ is alleszinds geen aanrader! Die hadden we vorig jaar bij en rond middernacht aangestoken......na 3 minuten al security bij ons om te zeggen dat we hem moesten uitdoen :p Natuurlijk hadden we alleen vodka en red bull bij dus.....half blikje red bull erover gegooid :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slapen? riskeer ik me niet, lopen dieven rond. Ik pak gewoon een klapstoelke mee mee een kussen natuurlijk en een rugzak ofzo mee wat drinke en ete en mss nog ne paraplu en iets om me mee te amuseren ofzo want anders gaat de tijd nie vooruit gaan. Ik heb nog een vraagske aan de kenners hier; ik moet een toestel voor iemand anders nog meebrengen; hoe zit dat mee de garantie factuur? Kan je die apart verkrijgen? |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31. |