ongeveer 50 minuten rijden
Edit: net te laat :D |
ja ongeveer 80 km/ 50 min rijden
|
Das toch een eindje verder dan. Ik zal het dan maar bij oberhausen houden, dat is ook al bijna 2u rijden voor mij
|
Van waar moet je rijden dan Linneke
|
Van Antwerpen
|
Zo Antwerpen - Keulen is een eind
|
Voor mij is t ook niet te doen 2 uur en 20 minuten. Maar op zich zit apple nou Duitsland enzo wel beetje te bevoorraden maar heb t idee dat meer nederlanders en Belgen dat ding halen als Duitsers. Of ligt dat aan mij?
|
Haha klopt veel NL'ers aanwezig in de winkel van Apple store Oberhausen :D
|
Moesten ze nu eindelijk eens een release datum geven voor Belgie en nederland, dat zou ideaal zijn.
|
Mijn vader was er vanmorge en heeft snel een kaartje voor me gehaald, 16 gb space grey.
Toen ik er net terug ben geweest om 18:00 was er voldoende voorraad, heb 1 uur in de rij gestaan en op een gegeven moment kwam er iemand van apple langs met kaartjes. Heb toen gevraagt of er nog witte 16 gb op voorraad waren en 32, 32 was uitverkocht. Na mij om 19:00 was de voorraad nog best ruim. Ik heb er in ieder geval eentje :D zilver 16 gb |
16gb space grey is de populairste kleur denk ik, gaat bijna alleen om de space grey
|
Citaat:
|
Waar ben je geweest Toeturs?
|
Citaat:
Prima geregeld daar trouwens |
16gb is dat eigenlijk veel? Dit zou mijn eerste iphone zijn.Ik heb nu een samsung galaxy s3 ook een 16gb maar er zit nog een geheugenkaart in. Daarom was ik aan het denken om nu een 32gb te nemen aangezien ge in een iphone geen geheugenkaart kunt steken
|
Ben ook wel benieuwd hoeveel GB er vrij is op een 16GB
|
Wie is er vandaag in Keulen geweest, en hoe was het?
|
Citaat:
Nog ruim 7 gb over. |
16 is zeker voldoende hoor behalve als je veel games opje iphone wil. Ik heb 1 jaar na aankoop nog 4.7 giga vrij dusja :p hoop ik na al mijn moeite zaterdag een gouden 5s kan bemachtigen zou top zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17. |