Citaat:
|
Wanneer er ladingen binnen komen weten ze bij de Apple store zelf ok niet helaas. Het kan dus best zo zijn dat je er 's ochtends staat, teleurgesteld naar huis gaat zonder iPhone, en er om 12:00 opeens wel iPhones zijn...
Shit happens. |
Citaat:
|
Wat raar dat ze zelf niet weten hoelaat de lading komt :S
|
Citaat:
Toen hij terugkwam zei hij dat hij een lading iPhone 5 in ontvangst moest nemen. Die werden geleverd door een gepantserd waardetransport. Hij vertelde mij toen dat hij nooit wist wanneer die transporten aankomen omdat de routes, vertrek- en aankomsttijden geheim zijn. Of dat in Oberhausen dit jaar ook zo is weet ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
zien ze vorige week 1500 mensen in een rij staan snachts, komen ze zelfs nog drankjes uitdelen, maar over de voorraad "daar wisten ze allemaal niks van"..... bullshitters Citaat:
Als je nu van 's morgens vroeg gaat , 't is het grootste winkelcentrum van europa :) ga gewoon om de 2 uurtjes eens een kijkje nemen! |
Wilde morgen ook langs gaan, maar twijfel nu ook.:o
|
Mm.. twijfel twijfel
Even tussendoor: staat er de hele dag door een rij? |
Kan je die cases ook al kopen in de apple store in oberhausen?
|
Citaat:
|
Toen ik vanmiddag er was stond er helemaal geen rij, ik was de enige die een iphone 5s wou :D had ook een dikke rij verwacht,, maar zoals velen hier beschrijven je moet het zien als een dagje uitstapje naar centro en een gok nemen om een iphone te kunnen bemachtigen, garantie dat je met een iphone terugkomt zit er dus niet in :D
|
Misschien een domme vraag hoor, maar hoe kun je daar betalen? Met creditcard, pin of alleen contant als NL'er.
|
Nital het beste betaalmiddel is cc of contant, want pinnen kan in het buitenland meestal tot €500
|
Creditcard is toch ook geen probleem denk ik?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie gaat er morgen naar Oberhausen/Keulen?
|
Zojuist gebeld met Oberhausen. Ze hebben op dit moment alleen nog maar de 64 GB space grey. Ze kon niets zeggen of ze morgen een nieuwe voorraad hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45. |