Waren er nog veel?
|
@jorn1996
Hadden ze nog Genoeg voorraad. Ik ga morgen ochtend weer proberen. |
Citaat:
Maar bon ik gaan hier niet meer reageren in dit deel. Trek jullie plan... |
Citaat:
|
Heb net gebeld
Alles is op Hadden klein beetje gekregen vanmiddag maar is nu weer weg |
Denk dat ze per dag 10 stuks ofzo krijgen en die is binnen 10 min zeker uitverkocht!
|
Heb ook gebeld alles was op en ze verwachten van de week geen nieuwe voorraad meer!
|
Geloof je dat echt? Elke keer zeggen ze dat en elke keer als iemand toevallig in de buurt is hebben ze voorraad. Vanochtend was t nog, geen voorraad voor de komende 2-3 weken.
|
Kan je telefonisch reserveren en daarna ophalen dan in Apple Store Oberhausen voordat je daar zomaar heen gaat
|
Citaat:
|
dus een gok maken en die kant oprijden is het beste :)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2013 om 19:09 ---------- heb ook via de site van apple.de besteld staat alleen verzendklaar : october |
Zou het verstandig zijn om zaterdag die kant op te rijden? En daar 's ochtends vroeg te zijn?
|
Ga ook kijken, anders jammer voor deze jongen
|
Ik ben nu in oberhausen en nu zijn er nog genoeg van space gray in alle versies, silver en gold nog in 64 gb
|
dus geen 16gb?
|
Space gray in 16, 32 en 64
Gold 64 Silver 64 Zo duidelijk? |
Citaat:
|
zal dan ook morgen die kant op gaan voor een 16gb space gray
|
M'n gps was ingesteld maar zag dat ik pas om 19u55 ging aankomen. Daarom niet vertrokken.
Misschien morgen na m'n werk eens gaan. Ik hoop dat ze hier op het forum posten als er nog voorraad is rond 19u |
ja amaai precies weer wat voorraad... twijfel nu ook wel om te gaan.... kan je maar 1 pp kopen trouwens?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:37. |