Ga zaterdag naar Oberhouse of anders naar keulen zodat ik hopelijk A.S zaterdag 1 kan bemachten grey/black
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor iedereen die het niet geloofd!
|
Citaat:
|
Ben vanmiddag 3 uur oberhausen geweest, waren nog een aantal space grijzen en enkele gouden 32, 64gb. De "voorraad" is inderdaad heel erg beperkt, en nee geen gelul, heb vanmiddag dus de 16gb space grijs opgehaald.
|
En MitchD, wat zeg je nu? Dank je wel....?
|
Netjes van mafferikje bewijs met bon toppie!
|
Citaat:
Ik bied mijn excuses aan voor het in twijfel trekken van je waarheid, sorry! |
Misschien is het slim om je nu zichtbare serienummer en IMEI nummer er af te knippen?
|
Ter info
Vanmiddag om 15:00 uur gebeld met de apple store in Oberhausen.
Er werd mij verteld dat er verschillende Iphone 5S modellen binnen waren gekomen. Op mijn vraag welke modellen precies kon geen antwoord gegeven worden. De "stoute schoenen" aangetrokken en er om 16:00 uur naar toe gereden. Alle "Space gray" 16-32-64 GB en" wit-zilver" 16-32-64 GB inderdaad voldoende op voorraad. De "wit-goud" alleen in de 64gb uitvoering ( om 17:15 uur) nog 10 stuks voorradig. Buiten de winkel aanmelden voor de 5S; een kaartje met daarop het model en de kleur van de te kopen Iphone in ontvangst nemen, in de rij plaatsnemen buiten de winkel en een half uurtje wachten. Gelukt dus.... Het enige "nadeel" is dat je er ECHT maar 1 per persoon kopen mag....; zelfs opnieuw aansluiten in de rij gaat niet lukken! De verwachting was volgens de verkoper dat er dagelijks toestellen geleverd worden in Oberhausen. Advies is wel eerst bellen voordat je er naar toe rijdt. Succes! |
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2013 om 22:11 ---------- Citaat:
|
Kan er bij de Apple Store Oberhausen ook betaald worden met een Nederlandse bankpas? of Alleen CC?
|
Nederlandse bankpas geen probleem.
|
Citaat:
Indien nodig verhoog dit bedrag voor de datum dat je naar Duitsland gaat. |
Weet niet wat de paslimiet van Rabobank is in het buitenland? Weet iemand dat?
|
Maximaal pinnen ? Rabobank - Service Moet je daar even een kijkje nemen.
|
Congrats stelletje mazzelaars! :O Was het tripje waard voor jullie. Enjoy
|
Limiet is 500 euro bij een Rabobank Wereldpas.
Zie link: Bankpas - Rabo WereldPas: uw pinpas van de Rabobank |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24. |