Denk dat ik vrijdag ook een gokje ga wagen. Duimen dus haha!
|
Citaat:
Maximaal pinnen ? Rabobank - Service Dat had je zelf ook kunnen bedenken :D |
Oke ik dacht meer want € 500,- is wel heel erg weinig, bedankt voor de info!
|
Zo de wekker is weer gezet morgen ochtend dus naar oberhausen. Mensen die wat nodig hebben kunnen me pm sturen tegen een vergoeding rij ik wel langs jullie als het op men weg ligt. Ik rij vanuit alkmaar naar oberhausen.. Groetjes
|
Morgen ook maar s bellen met ze.
|
Citaat:
Let me know cheff ;) |
Citaat:
|
Hoop dat er net als gisteren een middag levering komt, dus rijd om een uur of 1 weg uit Leersum.
Als er mensen zijn die mee willen rijden, let me know.... Is omgeving Veenendaal |
Sta er nu :)
Bon voor 32 in de zak |
Kan iemand vragen of ALS er een levering komt, of er dan vaste dagen / tijdstippen zijn.
|
Spannend Matthijst! Die delen ze niet uit als er geen voorraad is neem ik aan? :)
Nee er zijn geen vaste dagen, dat moge inmiddels wel duidelijk zijn. En als ze dat wel zouden hebben zouden ze het niet vertellen. |
Is er ook goud? :)
|
Nee, idd. Witte 64 is op. Witte 32 nog een paar. zwarte volop. Zegt men. Om 10:00 naar binnen dan ff kijken
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2013 om 09:34 ---------- Geen witte 16 en 64 meer. Gouden alleen 64. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2013 om 09:36 ---------- Vandaag geen levering meer verwacht ie. 2 zilveren 32 nog. |
Hoeveel staan er in de rij nu?
|
20-25 ofzo
|
Ik hoop echt dat er morgen ook zijn. Ik zou graag een gouden of zilveren hebben.
|
Zwart in overvloed zo te zien aan de kaartjes. Vandaag geen levering dacht hij. Wit en goud op lijkt het. 35 man in de rij.
|
En gaan ze weer met een reserveringspagina werken?
|
Ja. Ooit wel.
|
Kan er misschien toch 2. Alleen zwarte nog.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39. |