als ik er over 2 tal uur ben, ga ik dan nog prijs hebben? :s
|
Het moment wanneer je binnen staat aan te schuiven (comfortabel) en je kaartje krijgt! ZALIG :D
Ik stond er zaterdag voor alle duidelijkheid. |
Als je zwart wil moet dat lukken, denk ik.
|
Dus zwarte 16gb genoeg op voorraad?
|
Sta nu in Keulen hebben er nog alleen space grey
|
Miljaar ik moet bij tandarts zijn om 14u30.. dat haal ik nooit... :(
|
dus de space grey voldoende voorradig in Oberhausen en Koln
|
Nou ja voldoende? Wat ze hebben is straks echt wel weer op :)
|
3 stapeltjes aan kaartjes. 2-3 cm per stapel. Geen idee hoe snel dat gaat. Zou zelf wel uurtje rijden.
|
jammer wou om 12 uur vertrekken richting Oberhausen voor een zwarte, zit nu te twijfelen of dat nu nog zin heeft
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2013 om 10:19 ---------- probeer oberhausen te bellen "nummer in gesprek" hebben ze daar maar 1 lijn? |
Twijfel ook om te gaan.4 uur rijden voor niks is ook beetje overdreven
|
voor mij is het een uurtje rijden, alleen raar dat de nummer continu in gesprek is, kan ze niet bereiken
|
Voor mij 1,5 rijden op en 1,5 u terug. Als je een iPhone mee krijgt, dan is die terug rit plezant. Anders is het maar balen ;)
Kan wel pas rond 18u vertrekken, dus hopelijk is er iemand rond dat tijdstip daar die eens kan checken als er nog voorraad is. |
Inderdaad, ik wil ook rond 8 uur daar zijn.
Heeft iemand enig idee hoeveel kans we dan hebben? En krijgen ze morgen nog leveringen? |
heb nu oberhausen aan de lijn, wachten tot een medewerker te woord staat
|
ok keep us in touch!
|
moet wel heel lang wachten totdat ik iemand spreek :S
|
ow.... :( ben benieuwd
|
Wil er iemand meerijden van Driebergen, Doorn, Leersum, Veenendaal, Arnhem ergens naar Oberhausen vanmiddag want wij gaan het weer proberen!
|
gewoon bellen via VOIP, is toch een landline (gratis).
Kun je ondertussen lekker werken ofzo haha Oh ja, als iemand met mij wil meerijden vanavond (voor 25 euro), laat me weten! Ik ga vanuit Rotterdam (capelle ad ijssel) naar Oberhausen. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32. |