Iemand een idee als het nog de moeite is om straks te gaan?
Ik zou er rond 19u zijn. |
Waar kan je checken of Oberhausen weer voorraad heeft?
Ik wil als het meezit morgen een 5S 16GB space gray halen. Maar als ik dit zo lees moet je dus op de gok rijden? |
Iemand die van plan is vanuit de richting Apeldoorn/Arnhem te gaan?
|
Net zojuist terug gekomen uit Apple Store Oberhausen en 2x iphone 5s 16gb space gray meegenomen, wat nog beperkt voorraad volgens de verkoper, 16gb alleen leverbaar in space gray
|
Citaat:
Wil black/grey, hopelijk hebben ze dan op voorraadt? |
Ik ben ook weet bijna thuis. 2x grey 32gb in de pocket.
|
Is er iemand die voor mij een 16 GB Space Grey wil meebrengen uit Oberhausen? Vergoeding uiteraard!
PM me aub :) |
En voor mij? :P
|
Heb via een maatje mn iphone kunnen regelen, helemaal toppie!
|
Ik ben op zoek naar dat Duitse forum waar iemand het daarstraks over had? Iemand een linkje?
|
Citaat:
|
Zou er bij het verkoop forum niet een topic kunnen worden opgesteld met 'gezocht'?
Misschien kan iemand die in Oberhausen/Keulen is dan een extra meenemen voor degene die nog zoeken voor een redelijke vergoeding :-) Ik zoek namelijk een gouden van 16 GB voor een redelijke vergoeding..... |
Ik ga het morgenmiddag eens proberen in Oberhausen, hoop er rond 2 uur te zijn. Eerst even alles in de gate houden of er echt een nieuwe vracht is.
|
je kan beter niet bellen vandaag gebeld ruim 25 min aan de lijn en nog waren er 8 wachtende voor mij
|
Is het btw ook mogelijk contant te betalen in Duitsland?
|
contant of per cc, met je bankpas wordt moeilijk, je kan namelijk max 500€ pinnen in de winkel met je bankpas
|
Citaat:
Wat denk je? |
contant kan je overal in de wereld bij elke winkel betalen, lijkt me logisch :D
|
Ik sta nu aan te schuiven. Nog 20 man voor me maar nog geen nieuws ivm de voorraad.
|
hebben ze geen voorraad meer racingboy in Oberhausen
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16. |