Ik had ze gebeld en na 20 minuten ofzo namen ze op.
Ze hebben nog alleen zwarte 16GB en 32GB over, en mij is verteld dat als ik vandaag nog kom dat ze waarschijnlijk wel een iPhone voor me over hebben. |
ik wil van het weekend ook eens even langs, zaterdag ofzo..
|
Ga volgende week ook maar eens die kant op...
|
YES! Heb een 16 en een 32 GB kaartje. Nu de gsm nog. :)
|
Ik wil morgenochtend gaan,, zouden ze dan weer genoeg op voorraad hebben? Ik wil een 5s 16gb space grey. Zoals ik hier lees is die wel het vaakst op voorraad.
Voor mij is dit de eerste keer dus heb geen idee hoe dit normaal gesproken gaat :) |
als je geluk hebt hebben ze nog een space gray voor je :D
|
Citaat:
heb er 2 16 gb. Goed te lezen dat je nu rond half 8 nog steeds hebt. Das al 24 uur vanaf gister gerekend. Zou me niks verbazen als ze lang niet elke dag een lading krijgen. Vond btw de plastics niet eens zo gek. Geen Samsung (oeps) ofzo. |
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat als ze vandaag zo;n gigantische berg voorraad hebben gehad, ze er morgen of zaterdag weer binnen krijgen. Als ik het zo lees hebben ze vandaag makkelijk 400 toestellen binnen gehad anders red je het nooit van 9:00 tot 20:00 (aangezien ze er nu nog steeds hebben).
|
Krijg net telefoon van mijn vader die samen met Elselientje in Oberhausen staat. Zegt ie eerst nou ik weet het niet of het gaat lukken.
Belt ie 4 minuten later terug, alleen nog 64, dus ik zeg doe maar. Zegt ie ineens, nou dan krijg je toch een 16. Hij wilde me even plagen, want hij had de kaartjes al :p Dus na het debacle van afgelopen vrijdag, straks eindelijk mijn iPhone 5s zwart 16GB. en pa zelf een witte, weet alleen even niet hoeveel GB. (Ik wou dat ik er zelf bij kon zijn daar, maar zit helaas thuis met een gebroken knie. Want ik mis die ervaring toch altijd wel als je er niet bij bent.) Geen idee hoeveel de overige voorraad nog is. |
Kan het nog redden voor 9u. Zou ik kans hebben nog??
|
Heb zelf vandaag ook 2x iphone 5s 16gb spacy gray opgehaald uit Oberhausen om 14:00 uur was ik daar en was niet zo echt druk
|
Van plan volgende week vrijdag te gaan, dan moeten ze toch wel weer nieuwe lading binnen hebben gekregen :P
|
@ Mregeling,
Ik heb speciaal voor jou mijn vader nog even gebeld, maar hij zag nu geen medewerker meer staan die kaartjes uitdeelt, dus hij is bang dat er geen meer zullen zijn. Wellicht dat er morgen weer nieuwe voorraad komt. Overigens ook hij heeft een 16GB genomen, dus straks een space-gray 16GB en witte 16 in huis voor onszelf :-) |
vanmiddag was er alleen 16gb space-grey nu weer witte voorradig 16gb?
|
Waarschijnlijk nu dus niets meer, maar ja er was rond 19:00 uur nog "zwart" 16 en 64 en wit 16 en 64. 32 was toen uitverkocht.
Ik denk zelf dat er rond 17:00 uur weer een lading is binnengekomen, want daarvoor zag ik ook berichten dat er vrijwel geen meer waren. Maar er worden geen nieuwe kaartjes meer uitgedeeld, is wat ik nu te horen kreeg vanuit de wachtrij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebeld net. Niets meer
|
komt die lading zomaar binnen, geen vaste tijdstippen, want soms hebben ze niets en ga je weg en over een kwartier hebben ze nieuwe lading gekregen :S waarom zeggen ze dat niet als je in de winkel bent :S
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18. |