Is er iemand vanmorgen in Oberhausen/Keulen geweest? Ben benieuwd of ze alweer wat nieuwe voorraad hadden namelijk:)
|
volgens mij is het handiger om ff te bellen
er ging vandaag niemand die kant op |
Citaat:
|
dan zal oberhausen vandaag ook wel wat hebben gehad
|
Las ook op twitter (ontwikkelaar van iFile) dat er beschikbaar zijn in Munchen.
|
Oberhausen heeft niks.
|
Citaat:
|
Heb er net 1 in oberhausen gehaald. Er zijn vooral zwarte en een paar goudkleurig. Het was niet druk.
|
Raar dat ze er rond 1 uur geen hadden, en rond 5 uur een heel aantal. Zal wel net een levering geweest zijn zeker? en toch gek dat die zilveren iphone zo slecht leverbaar is.
|
Eentje zegt ze hebben niks en de andere zegt dat ze genoeg op voorraad hebben :/
|
Weet ook niet wat ik nou moet geloven:) Iemand nog gebeld met de apple store?
|
Ga jullie nu maar volgens de geruchten naar Duitsland he.
En mensen die hun 1ste bericht hier posten daar hecht ik al niet teveel belang aan! |
Ok ik snap dat jullie sceptisch zijn. ik wil alleen maar helpen. Ik heb afgelopen weken het forum gevolgd ik wilde wat terug doen evt. Dit is iets meer bewijs: zie datum.
Edit: foto van bonnetje weer verwijderd |
Citaat:
|
Ik heb net gebeld. Voordat ik aan mijn verhaal begon zei hij al uitverkocht
|
Citaat:
|
Moet niet. Is wel handig om duidelijk te maken dat apple telefonisch nee zegt maar dat dit dus blijkbaar niet helemaal klopt.
|
Citaat:
|
Geraak er vandaag niet meer, anders had ik het gewaagd om eens te gaan kijken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2013 om 18:01 ---------- Citaat:
|
Geweldig! Heb een iPhone 5S kunnen bemachtigen in Oberhausen, ik zal genieten (:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20. |