Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maakt nie echt uit hoe lang de rij was, de voorraad was precies al op bij de eerste 200 mensen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoals gepland zijn ik en een maat van me om 6 uur weggereden, 7 uur in oberhausen en 10 over 7 stonden we in de rij,
ik schrok er wel een beetje van, dat er al een flinke rij stond vorig jaar was ik er om 10 uur en stond ik ongeveer op dezelfde plek... de sfeer vond ik goed en heb me best vermaakt ! was sowieso beter geregeld dan vorig jaar ook al hadden ze natuurlijk veel minder iphone's dit keer... wij wouden graag ook een gouden beide en dus niet gekregen. rond kwart voor 10 stonden we buiten met beide 2 space grey iphone 5s heb er 1 verkocht aan een man in de rij en voor een schappelijke prijs ( 50 euro extra als vergoeding ) het blijft een ervaring en apart dat je met mensen in de rij gaat staan voor een telefoon, en je complete gesprekken gaat voeren over van alles en je die persoon waarschijnlijk nooit meer ziet als je de apple store uitloopt |
Ik heb net Keulen en Oberhausen gebeld en die zeiden allebei dat de iPhone 5S wereldwijd uitverkocht was. Ze verwachten pas volgende week ergens nieuwe voorraad te krijgen.
|
Wel raar ene medewerker zegt dat ze morgen komen andere volgende week
|
Wij stonden met een man in de rij en die wilde een iphone 5s 64gb in Space Grey. Hij wilde niet eens twee kopen. Als ik daar nu aan terug denk vind ik het zo erg dat hij er gewoon geen had, ook al hadden wij ze zelf ook niet. Vind het echt erg dat wij nog in de rij stonden en dr al russen langs de rij liepen met iphones voor 900 euro. En de mensen van apple keken gewoon toe :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn er mensen die morgen nog poging gaan wagen?
|
Ik vraag me echt af wanneer er een nieuwe lading iPhone's komt in Oberhausen of Keulen, heb al gebeld maar ze wisten niks. Dus straks sta ik voor de store voor niks.
|
Citaat:
|
Ik ga morgen naar Hamburg, denk dat er eigenlijk nauwelijks een rij zal staan 's ochtends aangezien er zo weinig 5S zijn. Ik denk daar maar vragen of ze nog komen die dag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stond In oberhausen donderdagmiddag om kwart na 2. 30 man ofzo voor me. Ik wilde een 64gb zilveren 5S (na 3 zwarte iphones gehad te hebben was ik die kleur een beetje beu). Dus ik was er van overtuigd dat ik zeker met mijn gewilde versie naar huis kon. Na 17 uur wachten (oberhausen heeft het wel heel netjes geregeld dit jaar) krijg ik dan te horen dat ik enkel keuze hebben tussen alle zwarte modellen en en 32gb zilveren iphone. 32 is te weinig voor mij dus met wat tegenzin koop ik dan maar een space grey. Maar toen ik hem thuis uit de doos pakte (hoewel het natuurlijk een prachtiphone is) was ik toch zo teleurgesteld dat ik geen zilveren had dat ik hem toch maar verkocht heb.
Er was blijkbaar 1 gouden iphone 64gb. Dat kan toch gewoon niet? akkoord dat er productieproblemen zijn. Maar een 40 tal zilveren en gouden iphones ten opzichte van een paar honderd space grey? Dat kan toch niet? Verder vind ik het wel schandalig dat men zoveel volk heeft laten wachten voor niets. achja, hopelijk is er snel terug voorraad. |
Citaat:
Ik ben toen zaterdags om 08.00 vertrokken en om 09.15 uur was ik in Oberhausen en achter in de rij aangesloten. Om 11.48 uur had ik ipv een 16GB zwarte een 16GB witte. Afgaande op de berichten van vandaag, is er morgen niets te halen, hooguit een 5C. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30. |