Ik sta er nu
Is niks Zouden vandaag 2 goude geweest zijn Is echt gelul |
Hier: [iPhone 5s] Bestellungen, Reservierungen, Lieferzeiten, Lieferstatus & Co. - Seite 22 staat anders een zelfde bericht, lijkt er toch op dat Oberhausen in elk geval iets gekregen heeft.
Helaas kan ik over Keulen niets vinden |
Pfff, al die tegenstrijdige berichten hier seg.
|
Wat is er nu waar, wel of geen iPhones?
|
Citaat:
|
Wat denken jullie nou
Die goude worden hier voor 1400 aangeboden En dan zouden ze volop te krijen zijn in oberhausen????? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De meesten lullen hier gewoon denk ik, ze zijn er niet eens geweest en lullen maar wat
|
Is de kans groot dat ik als ik morgen om 9:00 in oberhausen ben dat er dan een space grey iphone is?
|
ik denk van niet ze hebben niets denk ik in oberhausen
|
Wel ergens anders in Duitsland dan, ook niet toch? Of zullen ze er morgen weer een paar geleverd krijgen of is dat niet reëel
|
ze krijgen binnen maar binnen mum van tijd weer gelijk uitverkocht! dus je moet net op de goede tijdstip daar zijn, lijkt dus wel de jackpot winnen bij de loterij :)
|
Citaat:
Uit een zeer betrouwbare bron, mijn zoon, weet ik dat er ook voldoende voorraad iPhone 5s Space Grey in Sulzbach MTZ was. Hij heeft er namelijk twee van 32 GB meegebracht. En ook in Frankfurt-Main was de iPhone 5s voorradig. Dus, neem ik aan dat ook in de andere Duitse Apple Stores voorraad was of nog steeds is. |
dus morgen toch maar richting Oberhausen :)
|
Citaat:
|
Zou eerder eens naar Keulen gaan:)
|
wordt tijd dat ie in NL uit komt :D
|
Om 9:00 hebben ze niets, dan zijn ze nog dicht ;)
Do: 10:00 Uhr bis 21:00 Uhr |
Ik ben net terug uit Oberhausen, kan mijn bon wel laten zien als mensen twijfelen. Toen ik wegreed waren er zeker nog een aantal zilveren en gouden met 64gb. Het was niet heel erg druk en ik beloof niet dat ze er morgen nog zijn. Echter ben er net geweest, dus iedereen die roept dat het niet waar is, prima, succes. Ze hadden zeker nog een stapeltje space gray, en ook nog een aantal (sorry, ik heb niet geteld voor jullie) zilveren en gouden alleen met 64 gb. Ik reed daar om 19:15 weg. Dit is mijn ervaring en als andere mensen roepen dat het niet waar was, sorry ik geloof je niet.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16. |