iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

gundamangel 12-09-13 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 911688)
Sooo, heeft er al iemand naar oberhausen gebeld en gevraagd of ze de wachtrijen anders gaan oplossen ivm de totale chaos vorig jaar?
Als mijn duits beter was zou ik zelf bellen, maar helaas...

sorry mijn duits is waarschijnlijk net zo goed als dat van jou. Als het al niet slechter is.:p

moermansebastian 12-09-13 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 911688)
Sooo, heeft er al iemand naar oberhausen gebeld en gevraagd of ze de wachtrijen anders gaan oplossen ivm de totale chaos vorig jaar?
Als mijn duits beter was zou ik zelf bellen, maar helaas...

In één van de vorige berichten staat al iemand die gebeld heeft naar oberhousen, het antwoord was dat de manager er alles ging aan doen om het dit jaar beter te doen.

gundamangel 12-09-13 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moermansebastian (Bericht 911692)
In één van de vorige berichten staat al iemand die gebeld heeft naar oberhousen, het antwoord was dat de manager er alles ging aan doen om het dit jaar beter te doen.

Dat is goed om te horen want apple staat er toch over het algemeen om bekent dat zij dingen tot in de puntjes regelen. En ook Duitsers staan er om bekent om dingen toch over het algemeen goed op orde te hebben.

DennisScholing 12-09-13 19:53

Wie heeft er nog een plekje over in de auto? ;) Omgeving van Zwolle.

gundamangel 12-09-13 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DennisScholing (Bericht 911697)
Wie heeft er nog een plekje over in de auto? ;) Omgeving van Zwolle.

als je naar apeldoorn kan komen of naar deventer kan je vandaar mee rijden. ligt er aan wanneer je wilt gaan. ik ga donderdag in de ochtend al met een collega

DennisScholing 12-09-13 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel (Bericht 911699)
als je naar apeldoorn kan komen of naar deventer kan je vandaar mee rijden. ligt er aan wanneer je wilt gaan. ik ga donderdag in de ochtend al met een collega

Dat wordt lastiger, moet donderdag overdag nog gewoon werken.

moermansebastian 12-09-13 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel (Bericht 911699)
als je naar apeldoorn kan komen of naar deventer kan je vandaar mee rijden. ligt er aan wanneer je wilt gaan. ik ga donderdag in de ochtend al met een collega

Donderdag ochtend, das wel extreem vroeg!

gundamangel 12-09-13 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moermansebastian (Bericht 911703)
Donderdag ochtend, das wel extreem vroeg!

als ik dat zo hoor hoeveel mensen er al heen gaan en dan al die opkopers die ze willen doorverkopen dan ga ik liever wat eerder dat ik zowieso binnen het Wi-Fi bereik ben van de store ;)

bovendien zit je dichtbij de winkel nog onder een afdakje

matthijst 12-09-13 20:00

Wil donderdagavond/nacht wegrijden, eerst maar eens afwachten of Apple ondertussen hekken heeft en meer bewaking en dan hier de boel een beetje volgen. Ga vanaf Apeldoorn, mochten d'r meer van die last minute beslissers zijn, dan kunnen we dan nog afspreken :)

DennisScholing 12-09-13 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 911705)
Wil donderdagavond/nacht wegrijden, eerst maar eens afwachten of Apple ondertussen hekken heeft en meer bewaking en dan hier de boel een beetje volgen. Ga vanaf Apeldoorn, mochten d'r meer van die last minute beslissers zijn, dan kunnen we dan nog afspreken :)

Donderdagavond vind ik prima, zit net te kijken of het ook evt. kan met de trein. Op zich wel, 19 euro is niet duur :) Goedkoper dan de auto :')

Racingboy 12-09-13 20:10

Zo mijn verlof voor vrijdag is goedgekeurd!
Nu nog iemand vinden in mijn omgeving vinden om mee te gaan (omgeving Belgisch Limburg)

gundamangel 12-09-13 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 911705)
Wil donderdagavond/nacht wegrijden, eerst maar eens afwachten of Apple ondertussen hekken heeft en meer bewaking en dan hier de boel een beetje volgen. Ga vanaf Apeldoorn, mochten d'r meer van die last minute beslissers zijn, dan kunnen we dan nog afspreken :)

als ik daar internet heb zal ik op dit forum laten weten wat de situatie daar is

borgqueenx 12-09-13 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 911688)
Sooo, heeft er al iemand naar oberhausen gebeld en gevraagd of ze de wachtrijen anders gaan oplossen ivm de totale chaos vorig jaar?
Als mijn duits beter was zou ik zelf bellen, maar helaas...

"we gaan het elke keer verbeteren" zei een medewerker tegen mij.
hoewel hij geen plannen gaf.

boy1308 12-09-13 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel (Bericht 911683)
idd. niet iedereen kan zo goed als de hollanders zijn (ahummm)

Wij Belgen duidelijk wel :)

http://touch.fifa.com/worldranking/rankingtable/index.html

Guest-20180925190238 12-09-13 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel (Bericht 911683)
idd. niet iedereen kan zo goed als de hollanders zijn (ahummm)

Inderdaad, aan zelfoverschatting hebben de Hollanders in het algemeen geen gebrek. :D

Racingboy 12-09-13 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 911717)
Wij Belgen duidelijk wel :)

FIFA.com - FIFA/Coca-Cola World Ranking

Vind ik leuk
:D

Guest-20180925190238 12-09-13 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 911708)
Nu nog iemand vinden in mijn omgeving vinden om mee te gaan (omgeving Belgisch Limburg)

Belgisch Limburg is groot hé, dat gaat van Tessenderlo tot Voeren. Als wij nog een plaatsje hebben laat ik wel iets weten. Maar wij gaan wel naar Sulzbach (MTZ).

Racingboy 12-09-13 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 911723)
Belgisch Limburg is groot hé, dat gaat van Tessenderlo tot Voeren. Als wij nog een plaatsje hebben laat ik wel iets weten. Maar wij gaan wel naar Sulzbach (MTZ).

Woon in Maasmechelen :)

Guest-20180925190238 12-09-13 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 911724)
Woon in Maasmechelen :)

Dat zou kunnen passen. Wij vertrekken vanaf Hees (Bilzen).

Racingboy 12-09-13 20:46

Ah oké, laat maar iets weten!

Een bepaalde reden dat je naar Sulzbach en niet Oberhausen/Keulen gaat?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.