Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, das klein minpuntje natuurlijk, net nog mijn 5 moeten binne steken omdat de knop niet goed meer werkte, 2 weken moeten wachten wat vrij snel is vind ik maarja, het binne steke was max 10km van mijn deur en geen 320km :).
Ik ga nog zien, ik heb er wel heel wat voor over ;). Nu kon het nog zo geen kwaad omdatk mijn iPhone altijd rond deze periode al kwijt ben (om dan de nieuwe te kopen) maar moest dat paar maand geleden zijn geweest,nnneeeeeeeeee :). |
Zien jullie dat de Pre Order ONLINE van de Duitse Apple Store van 5s pas 20/09 is?
en van de 5c is wel morgen 13/09... klopt dat?? (ervan uitgaande, dat ik duitse aflever adres heb) |
5s pre orderen op apple.de
klopt, ook ik heb een duits afleveradres, vorig jaar een week eerder kunnen pre-orderen, liep prima
kan dus niet nu, weet ook niet hoe het zit nu met afleveren, 20 september en dan opsturen.. even wachten dan maar... |
Zijn de prijzen al definitief?
Is het 16GB 700 euro, 32GB 800 euro en 64GB 900 euro? Ik heb het wel op iphoneclub gelezen maar wil het zeker zijn het in oberhausen die prijzen zijn :). |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.imgdumper.nl/uploads7/523...t_19.32.34.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zouden de Switch winkels geen garantie geven in België?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog iemand uit (zuid)Limburg die donderdag avond in de rij gaat staan en wil carpoolen?
|
Citaat:
|
nog iemand die vanuit apeldoorn of arnhem, duiven enz. naar Oberhausen wil en wil carpoolen?
|
Sooo, heeft er al iemand naar oberhausen gebeld en gevraagd of ze de wachtrijen anders gaan oplossen ivm de totale chaos vorig jaar?
Als mijn duits beter was zou ik zelf bellen, maar helaas... |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30. |