Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met uw Wereldpas kunt u overal ter wereld geld opnemen bij geldautomaten met het Maestro- of Cirruslogo. Per dag kunt u maximaal € 500 opnemen. Soms hanteert de bank waar u geld opneemt een andere limiet. |
Gewoon navragen bij je bank...
Ik betaal lekker met visa :) |
Citaat:
In Amerika heb je CMDA, vandaar mijn zorg.. zijn er tussen Duitsland en Nederland andere Radiochip ( modellen) ?. |
Citaat:
|
Hallo allemaal, ik vroeg me eigenlijk af als je er van donderdagavond tussen 20u-22u bent, ben ik dan eigenlijk 100% zeker dat ik mijn iphone 5s 32gb zwart heb?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Holland worden er dus geen andere GSM frequenties (en radio chips) gebruikt dan in Duitsland, België, Luxemburg, Estland, Letland, Andorra, San Marino, enz... CDMA is een netwerk technologie die alleen in Noord- en Zuid Amerika en Azië wordt gebruikt (ITU Region 2 en 3). Maak je nu maar geen zorgen. Elke iPhone die je in Europa koopt werkt ook in Holland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus geen zwarte uitvoering voor jou beschikbaar!! ;) |
Citaat:
|
bij de Rabobank mag je in het buitenland tot max 500 euro pinnen. en dat is ook niet te verhogen. balen want dan moet ik of een creditcard regelen of cash. dat wordt geen extra iPhone mee nemen :(
|
Citaat:
|
Beste heren,
Zou iemand zo aardig willen zijn om een iPhone 5s 16 gb wit/goud voor me mee te nemen eventueel tegen een kleine vergoeding. Ik heb mijn iPhone 5 verkocht in afwachting van de nieuwe iPhone alleen ben ik er achtergekomen dat hij in Nederland later in de winkels komt en ik dus weken kom te zitten zonder phone. Alvast bedankt, Ouss p.s mocht je telefoon defect zijn kan je hem dan ook in Nederland naar de apple store brengen of moet ik dan naar Duitsland. En ik kan zelf niet gaan wachten omdat ik moet werken, had graag met paar mede leden voor de winkel willen wachten. |
Citaat:
Ga jij nu donderdagnacht? |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46. |