Ik was van plan morgen naar oberhausen te gaan maar uiteindelijk zaterdag om kwart voor acht al gaan aanschuiven, blij dat we die gok gewaagd hebben :D
|
waar zou je eventueel morgen de meeste kans hebben? oberhausen of keulen?
|
Citaat:
Wie zal 't zeggen? Citaat:
|
Citaat:
Als ik jou was zou ik even je glazen bol raadplegen, die kan 't je misschien vertellen...:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat ik je nu ga vertellen dat ik DENK dat je in Oberhausen de meeste kans maakt... tuf je daar vervolgens vol goede moed naartoe... Damn! Blijkt op die dag toevallig wél in Keulen te zijn geleverd maar helaas niet in Oberhausen... en dan? Maar goed, zoals je wilt: IK zou naar Oberhausen gaan, als ik jou was... meeste kans! (denk ik... vraag me alleen niet waar ik 't op baseer... nergens op namelijk) |
Citaat:
|
Citaat:
toch bedankt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen we nu dan weer over tot de écht interessante zaken? :-) |
Vragen op het forum over voorraden hebben geen zin. Dan ga je nooit naar Duitsland rijden. Gewoon op de gok gaan, lekker vroeg. En dan heb je wel of niet je nieuwe telefoon. Maar met alleen maar vragen weet zeker dat je hem niet hebt.
|
Citaat:
|
Beste,
Vandaag stond ik in Oberhausen om 07:00 vooraan met zijn tween, Geen voorraad, door gereden naar Keulen, geen voorraad , (40 man voor de deur) Heb daar gesproken met een manager die ook Nederlands sprak, hij wist mij te vertellen dat hij geen levering meer verwachtte de komende 2/3 weken en verwacht een release in Nederland van Kerst! hoop dat dit niet waar bijkt te zijn..... |
Apple had beter 2-3 weken gewacht met de launch tot ze tenminste een goede voorraad hadden:) Dit komt de naam niet ten goede.
|
Ben na parijs geweest in apple stores opera en carrosell of hoe da ook juist noemt= noppes.
|
Ben ik met je eens..... Was in Oberhausen, en heb er gelukkig 2 mogen meekrijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees net dat Apple bekend gemaakt heeft dat er de afgelopen drie dagen 9 miljoen 5S/5C's verkocht zijn. En Localytics maakte bekend dat tijdens de verkoop de 5S populairder was dan de 5C (3x zelfs). Dus op z'n minst 4,5 miljoen 5S-en verkocht (maar dus waarschijnlijk meer). Gezien de beschikbaarheid, die je hier op het forum leest, lijkt het erop dat het merendeel dan gewoon in de VS aangeboden is.
Apple announces record 9 million iPhone sales over first three days, 200 million iOS 7 updates | 9to5Mac iPhone 5s more than three times as popular as the 5c; iOS 7 overtakes iOS 6 | 9to5Mac |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24. |