ik geef je weinig kans
maar wellicht kan je het proberen en ons laten weten ;-) |
Citaat:
|
Nog iemand die morgenochtend een poging gaat wagen?
|
Ik wil wel vrijdag gaan.. Keulen en/of oberhausen... Best eens bellen voor info of lossen ze niets aan de telefoon?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees net artikel; wereldwijd uitverkocht, manman.
Voor mij is het simpel; kan ik nergens ene afkopen van iemand dan kunnen ze den boom in en koop ik mij die nieuwe super sony, ben da dwaas gedoe van Apple stilaan beu aant worden. Jobs zou zich omdraaien in zijn graf, dan zwijg ik nog van hun plastiek 5C cheap bucht zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
dat loop je nu al een paar dagen te verkondigen , koop dan een nieuwe super sony doeiiiiii |
Citaat:
Ik zeg dat alleen maar omdat ik kwaad ben. Ik wil een 5S. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me geen behoefte van levensbelang. Als je dáár al zo van van je stuk raakt moet je volgens mij een heeeeel zwaar leven hebben... :O |
En als je er zo graag 1 wil dan koop je er maar 1 van marktplaats voor 1100 euro.Niet zo zeuren.Geduld is een schone zaak.
|
Net het topic van de iphone 5 in duitsland van vorig jaar nog eens doornomen. Ik vrees dat we nog even zullen moeten wachten. Vorig jaar was er een pak meer voorraad dan nu, en blijkbaar duurde het nog een paar weken eer de apple stores in Duitsland echt terug voorraad hebben. Ik was in oberhausen 30ste, en wilde een zilveren 64gb. mja, die was er niet meer. Heb weinig zin om terug zo ver te rijden om weer met een teleurstelling terug te komen. ik denk dat er na 2 weken pas terug een beetje iphones beschikbaar zullen zijn.
|
Citaat:
Je gaat dan naar Oberhausen omdat je hoorde ze vorig jaar nog toestellen zelfs over hadden ondanks er een 2000 man was (er was nu minder volgens mij) en dan lijkt alles snel uitverkocht en ze lieten ons nikske weten; 10 uur man, 10 uur hebbe we daar staan aanschuiven voor noppes omdat ze het niet zegden in de hoop we een 5C zouden kopen,lol. Denk maar aan de moeite/de kilomters, geld je er in steekt, allemaal voor nikske. Ben nog na keulen ook gereden zelfs, hadden eerst gebeld maar nen telefoon opnemen is daar lastig. |
Citaat:
Je lijkt wel een klein kind die z'n speeltje niet krijgt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20. |