iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

DrDecibel 21-09-13 22:24

ik geef je weinig kans

maar wellicht kan je het proberen en ons laten weten ;-)

PascalHark 22-09-13 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 915559)
Vorig jaar tijdens de schaarste van de iPhone 5 was er ook een "winkel" die iPhone 5 verkocht. iPhone 5 verpakt in witte doosjes zonder toebehoren en met een EMEA SIM-lock.

Klopt! Was Ritel

VoltrefferVick 22-09-13 19:55

Nog iemand die morgenochtend een poging gaat wagen?

boy1308 22-09-13 20:08

Ik wil wel vrijdag gaan.. Keulen en/of oberhausen... Best eens bellen voor info of lossen ze niets aan de telefoon?

PascalHark 22-09-13 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 915932)
Nog iemand die morgenochtend een poging gaat wagen?

Nou.... Jij? :d

NLjorn 22-09-13 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 915936)
Ik wil wel vrijdag gaan.. Keulen en/of oberhausen... Best eens bellen voor info of lossen ze niets aan de telefoon?

Heb al paar keer gebeld maar ze weten telkens van niks, de informatie die je krijgt is echt kansloos. Als ze nou eens iets laten weten wanneer ze iets binnen hebben, maar nee niks..

feddesman 22-09-13 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 (Bericht 915939)
Heb al paar keer gebeld maar ze weten telkens van niks, de informatie die je krijgt is echt kansloos. Als ze nou eens iets laten weten wanneer ze iets binnen hebben, maar nee niks..

En als ze het wel weten dan is het de dag zelf en dan ben je al te laat als je 2 uur onderweg bent zoals ik.

NLjorn 22-09-13 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 915946)
En als ze het wel weten dan is het de dag zelf en dan ben je al te laat als je 2 uur onderweg bent zoals ik.

Inderdaad, als je er echt 1 wilt hebben denk ik dat je het meeste kans hebt als je er morgen om 7 uur al bent, en dan wachten totdat ze er 1 hebben, maar dan nog..

apotheosis 22-09-13 20:46

Lees net artikel; wereldwijd uitverkocht, manman.

Voor mij is het simpel; kan ik nergens ene afkopen van iemand dan kunnen ze den boom in en koop ik mij die nieuwe super sony, ben da dwaas gedoe van Apple stilaan beu aant worden. Jobs zou zich omdraaien in zijn graf, dan zwijg ik nog van hun plastiek 5C cheap bucht zeg.

Chesus007 22-09-13 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 915963)

Voor mij is het simpel; kan ik nergens ene afkopen van iemand dan kunnen ze den boom in en koop ik mij die nieuwe super sony, ben da dwaas gedoe van Apple stilaan beu aant worden. Jobs zou zich omdraaien in zijn graf, dan zwijg ik nog van hun plastiek 5C cheap bucht zeg.

Ik ga het morgen nog eens proberen in Keulen, niet geschoten is altijd mis. Moest maar eens "chance" hebben en als er geen zijn, dan inderdaad internet beginnen afzoeken.

Niekark 22-09-13 21:11

Citaat:

dat loop je nu al een paar dagen te verkondigen , koop dan een nieuwe super sony doeiiiiii

apotheosis 22-09-13 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niekark (Bericht 915972)
dat loop je nu al een paar dagen te verkondigen , koop dan een nieuwe super sony doeiiiiii

Ach kijk, ik hoop je mijn miserie eens tegen komt, eens zien wat je dan zal zeggen.
Ik zeg dat alleen maar omdat ik kwaad ben.
Ik wil een 5S.

feddesman 22-09-13 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 915978)
Ik wil een 5S.

Ja wie niet?

hot12345 22-09-13 21:33

Citaat:

Levensmoe? ;d

PascalHark 22-09-13 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 915978)
Ach kijk, ik hoop je mijn miserie eens tegen komt, eens zien wat je dan zal zeggen.
Ik zeg dat alleen maar omdat ik kwaad ben.
Ik wil een 5S.

Even voor de duidelijkheid: we hebben 't hier over een mobiele telefoon, toch?
Lijkt me geen behoefte van levensbelang. Als je dáár al zo van van je stuk raakt moet je volgens mij een heeeeel zwaar leven hebben... :O

feddesman 22-09-13 21:40

En als je er zo graag 1 wil dan koop je er maar 1 van marktplaats voor 1100 euro.Niet zo zeuren.Geduld is een schone zaak.

DieterV 22-09-13 21:41

Net het topic van de iphone 5 in duitsland van vorig jaar nog eens doornomen. Ik vrees dat we nog even zullen moeten wachten. Vorig jaar was er een pak meer voorraad dan nu, en blijkbaar duurde het nog een paar weken eer de apple stores in Duitsland echt terug voorraad hebben. Ik was in oberhausen 30ste, en wilde een zilveren 64gb. mja, die was er niet meer. Heb weinig zin om terug zo ver te rijden om weer met een teleurstelling terug te komen. ik denk dat er na 2 weken pas terug een beetje iphones beschikbaar zullen zijn.

apotheosis 22-09-13 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark (Bericht 915983)
Even voor de duidelijkheid: we hebben 't hier over een mobiele telefoon, toch?
Lijkt me geen behoefte van levensbelang. Als je dáár al zo van van je stuk raakt moet je volgens mij een heeeeel zwaar leven hebben... :O

Als je al 5 weken zonder zit (had de 5 moete binne steke en dan verkocht) dan is dat om zot van te komen.

Je gaat dan naar Oberhausen omdat je hoorde ze vorig jaar nog toestellen zelfs over hadden ondanks er een 2000 man was (er was nu minder volgens mij) en dan lijkt alles snel uitverkocht en ze lieten ons nikske weten; 10 uur man, 10 uur hebbe we daar staan aanschuiven voor noppes omdat ze het niet zegden in de hoop we een 5C zouden kopen,lol. Denk maar aan de moeite/de kilomters, geld je er in steekt, allemaal voor nikske.
Ben nog na keulen ook gereden zelfs, hadden eerst gebeld maar nen telefoon opnemen is daar lastig.

feddesman 22-09-13 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 915991)
Als je al 5 weken zonder zit (had de 5 moete binne steke en dan verkocht) dan is dat om zot van te komen.

Je gaat dan naar Oberhausen omdat je hoorde ze vorig jaar nog toestellen zelfs over hadden ondanks er een 2000 man was (er was nu minder volgens mij) en dan lijkt alles snel uitverkocht en ze lieten ons nikske weten; 10 uur man, 10 uur hebbe we daar staan aanschuiven voor noppes omdat ze het niet zegden in de hoop we een 5C zouden kopen,lol. Denk maar aan de moeite/de kilomters, geld je er in steekt, allemaal voor nikske.
Ben nog na keulen ook gereden zelfs, hadden eerst gebeld maar nen telefoon opnemen is daar lastig.

Je bent niet de enige hoor.Ik was er ook 1 van.
Je lijkt wel een klein kind die z'n speeltje niet krijgt

apotheosis 22-09-13 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 915993)
Je bent niet de enige hoor.Ik was er ook 1 van.
Je lijkt wel een klein kind die z'n speeltje niet krijgt

Als jij dat leuk vind goed voor u dan. Zegt veel meer over u dan over mij.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20.