iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

kenneth12345 01-10-13 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 (Bericht 919714)
Damn apple, doe er wat aan..

Maar balen man, weer voor niks erheen.. hopen dat er later nog wat komt dan..

Ja doen we... We wachten nog even af, 2u rijden naar huis dusja... Als we nu vertrekken staan we toch stil op de snelweg.

Shyboy1234 01-10-13 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 919716)
Ja doen we... We wachten nog even af, 2u rijden naar huis dusja... Als we nu vertrekken staan we toch stil op de snelweg.

Zitten de handelaren er weer ?

kenneth12345 01-10-13 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shyboy1234 (Bericht 919717)
Zitten de handelaren er weer ?

Wat bedoel je precies met handelaren? Indien je mensen bedoelt die kaartjes verkopen... Neen, want er zijn geen kaartjes...

Shyboy1234 01-10-13 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 919718)
Wat bedoel je precies met handelaren? Indien je mensen bedoelt die kaartjes verkopen... Neen, want er zijn geen kaartjes...

Ja mensen die kaartjes verkopen. Hoop dat ze vandaag nog een groot lading krijgen, wel apart dat er weer niet is geleverd.

kenneth12345 01-10-13 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shyboy1234 (Bericht 919719)
Ja mensen die kaartjes verkopen. Misschien hebben ze vandaag gewoon een groot lading binnen gekregen ?, vandaar dat ze geen kaartjes gebruiken. ik blijf positief voor jullie. :d

Op de vorige pagina kan je toch lezen dat ik gezegd heb dat ze er nog geen hebben:(

Shyboy1234 01-10-13 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 919722)
Op de vorige pagina kan je toch lezen dat ik gezegd heb dat ze er nog geen hebben:(

Vorige bericht even veranderd.
Middag levering bedoedel ik daarmee. :p

kenneth12345 01-10-13 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shyboy1234 (Bericht 919724)
Vorige bericht even veranderd.
Middag levering bedoedel ik daarmee. :p

Ja daar hopen we op maar ik denk van niet jammer genoeg.. Fingers crossed

stevenvds 01-10-13 08:56

Gaat iemand vandaag naar Keulen? Kan diegene daar voor mij vragen of en wanneer ze voorraad krijgen?

marijn65 01-10-13 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvds (Bericht 919731)
Gaat iemand vandaag naar Keulen? Kan diegene daar voor mij vragen of en wanneer ze voorraad krijgen?

Als je dit topic een beetje hebt gevolgd de laatste dagen, zal je snappen dat dit een onmogelijke vraag is.
Voorraad is niet bekend, nergens.:(

timbr 01-10-13 09:21

Niks in Oberhausen vandaag wordt hier gezegd bij de Apple Store.

sparc 01-10-13 09:22

Ik verwacht vandaag geen levering. Vorige week toen ik op dinsdag belde werd ook specifiek de hint gegeven om 'morgen' (vorige week woensdag) nog een keer te bellen of ze voorraad hadden. Zonder enige verwachting op een nieuwe levering kan ik mij niet indenken dat een medewerker bewust de toch al overmatig gebelde telefoonlijn verder gaat belasten.

Tot nu toe, in de korte bekende historie van 5s verkopen is er altijd voorraad geweest op vrijdag en zaterdag... en vorige week ook nog op woensdag en donderdag.

Ofwel.. Vrijdag + rest op zaterdag (+ 64 GB modellen afgelopen zondag) en woensdag + rest op donderdag.

Een patroon ? Misschien.. :)

wosp 01-10-13 09:27

----------

marijn65 01-10-13 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 919742)
Ik verwacht vandaag geen levering. Vorige week toen ik op dinsdag belde werd ook specifiek de hint gegeven om 'morgen' (vorige week woensdag) nog een keer te bellen of ze voorraad hadden. Zonder enige verwachting op een nieuwe levering kan ik mij niet indenken dat een medewerker bewust de toch al overmatig gebelde telefoonlijn verder gaat belasten.

Tot nu toe, in de korte bekende historie van 5s verkopen is er altijd voorraad geweest op vrijdag en zaterdag... en vorige week ook nog op woensdag en (rest verkopen op?) donderdag.

Ofwel.. Vrijdag + rest op zaterdag (+ 64 GB modellen afgelopen zondag) en woensdag + rest op donderdag.

Een patroon ? Misschien.. :)

Nu ik het zo zie staan zou dat best een patroon kunnen zijn ja :).
Let's hope. Afwachten tot vrijdag dus maar!
-

Of morgen

sparc 01-10-13 09:33

Voorraad-waarschijnlijkheids-technisch (:)) schat ik de woensdag dus is als 'goed' en vrijdag als 'waarschijnlijk'. Daar er meer mensen op een vrijdag vrij nemen (lang weekend) dan op een woensdag is bij een relatie kleine levering de woensdag statistisch gezien het meest interessant.

*bump* iemand die morgen brandstof kosten wilt delen ?? *bump*

marijn65 01-10-13 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 919745)
Voorraad-waarschijnlijkheids-technisch (:)) schat ik de woensdag dus is als 'goed' en vrijdag als 'waarschijnlijk'. Daar er meer mensen op een vrijdag vrij nemen (lang weekend) dan op een woensdag is bij een relatie kleine levering de woensdag statistisch gezien het meest interessant.

*bump* iemand die morgen brandstof kosten wilt delen ?? *bump*

Als ik een rijbewijs, geen school en auto had, ja. maar dat is helaas geen van alle het geval haha.:D

Jost 01-10-13 09:52

Mensen uit de zuidelijke helft van t land die morgen naar Oberhausen gaan, jullie mogen een 32GB Space Grey meenemen voor mij:) pm me voor de prijs!
Misschien dat ik vrijdag zelf ga..

vankeulenr 01-10-13 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 (Bericht 919747)
Als ik een rijbewijs, geen school en auto had, ja. maar dat is helaas geen van alle het geval haha.:D

Misschien kan je van dat geld beter je rijbewijs halen!

marijn65 01-10-13 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vankeulenr (Bericht 919759)
Misschien kan je van dat geld beter je rijbewijs halen!

zou eigenlijk wel kunnen van zo;n som geld,
maar ik krijg hem volgend jaar :O

MarxBob 01-10-13 10:01

Ik hoop dat apple gewoon laat horen van zich binnen nu en 2 weken wanneer Nederland aan de beurt is :) dan is die al bijna 4 weken te koop...

jowie1987 01-10-13 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 919742)
Ik verwacht vandaag geen levering. Vorige week toen ik op dinsdag belde werd ook specifiek de hint gegeven om 'morgen' (vorige week woensdag) nog een keer te bellen of ze voorraad hadden. Zonder enige verwachting op een nieuwe levering kan ik mij niet indenken dat een medewerker bewust de toch al overmatig gebelde telefoonlijn verder gaat belasten.

Tot nu toe, in de korte bekende historie van 5s verkopen is er altijd voorraad geweest op vrijdag en zaterdag... en vorige week ook nog op woensdag en donderdag.

Ofwel.. Vrijdag + rest op zaterdag (+ 64 GB modellen afgelopen zondag) en woensdag + rest op donderdag

Een patroon ? Misschien.. :)

Ik hoop dat he patroon klopt, rij morgen richting oberhausen! Zal proberen om informatie te krijgen of de voorraad voldoende is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.