Citaat:
|
Zijn er ook Belgen die gaan?
|
Citaat:
|
En als je naar Oberhausen gaat hoev stuks mag je dan kopen weet iemand dat misschien? Ben vorig jaar ook gegaan maar toen kon je reserveren.
|
Citaat:
|
ik woon praktisch naast Duitsland (Eibergen) maar waarom zo gek zijn om hem direct te halen?
Ik moest uit noodzaak omdat mijn 3g aan str*nt was een nieuw kopen dus werd het de 5 :confused: Als ding nou 100 euro was kan ik het begrijpen maar in crisis tijd waar halen jullie dat geld vandaan? Ik heb mijn geld in mijn Opel Manta gestopt :P |
Citaat:
|
usa iphone 5
Let op welk model iphone 5s je koopt in usa.
A1533 2 MODELLEN gsm EN CDMA A1453 A1457 A1530 Daarnaast betaal je in usa nog een TAX die er bij afrekenen pas bij komt. Had gehoopt dat er een Multi lte ofzo in zou zitten..nee dus..nu heb je dus 5 modellen of heb ik het verkeerd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dolgraag meewillen ,weet alleen niet of ik dat voor elkaar krijg om met vreemde te reizen. Me ouders zijn nog al bezorgd
|
Citaat:
|
gundamangel, hoe wil je gaan? Auto?
Kom ook uit Apeldoorn, maar wilde meer richting 20:00 wegrijden. Dan sta je er nog ziekelijk lang :D Borgqueen, hoe laat was jij er vorig jaar en hoeveelste was je? Edit: Ah, rond 20:00 en 15 meter van begin toen schijnaar. Om 22:30 stond er rond de 150 man in Oberhausen en ze hadden minimaal 500 stuks per type. Hoorde van de week dat Apple (misschien sinds die garantieaanpassingen een tijdje erg?) alleen garantie geeft in de EU. Apple support gebeld en die zeiden hetzelfde (ging om iPad uit Hong Kong). |
Jongens,
Hoe zit 't dan in Duitsland?, hebben ze in Duitsland ook verschillende moddelen als in Amerika?, Dus 't moet niet zo zijn dat er in Nederland ook verschillende modellen uitkomen als in dan in Duitsland. |
Volgens mij zijn de europese modellen exact hetzelfde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duitsland heeft dezelfde modellen, het is meer ff de vraag hoeveel drama je ervooor over hebt. Vorig jaar was het in Oberhausen bijna letterlijk vechten begreep ik, toen mensen door de lintjes heen gingen duwen. Ook in Keulen werd het voor opening 1 groot duwfestijn waarbij mensen van alle kanten kwamen aanlopen (zag ze uit de tram/bus stappen en zo aansluiten).
Probleem is dat bij de eerste paar launches vooral Applefreaks waren die er stonden omdat ze graag een nieuwe iPhone wilden hebben. Nu komt het halve oostblok erop af met clubjes en die gasten hebben schijt; dagje asperges steken voor een paar knaken, of in de rij staan voor een iPhone... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:13. |