5c raken ze aan de straatstenen niet kwijt; dingen zijn overal nog te bestellen met leverdatum 20-9.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2013 om 14:36 ---------- Citaat:
En terecht, gezien het drama afgelopen jaar. Apple zal in Duitsland vast de wet niet bepalen; mag toch hopen dat een gemeente zich ook bemoeit met die nachtelijke onzin daar rondom de winkel, helemaal als er poltitie ingezet moet worden... |
Citaat:
|
Citaat:
Als het "Ordnungsamt Oberhausen" met een "Polizeiverordnung" bepaalt dat er maar één toestel per persoon verkocht wordt, dan wordt er maar één toestel per persoon verkocht. En een discussie over de Universele Rechten van de Mens zal daar niets aan veranderen. :) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2013 om 14:45 ---------- Citaat:
|
Net langs geweest in een Mobistar center en zij weten al wanneer de iPhone 5s er zal zijn in België maar mogen niets zeggen, het moet via de media gebeuren
|
1 of 2 per persoon heeft volgens mij toch geen invloed op de chaos hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik het zo lees denk ik dat ik donderdagochtend al ga staan.
Dan ben ik ieder geval zeker van goede plek |
Citaat:
|
kijk eens rechts boven in de hoek ;-)
ik wil er rond 7 uur smorgens zijn dus denk ik rond 5en te vertrekken |
Jullie zijn gek om al zooooo vroeg te vertrekken. Als je we donderdagnacht bent heb je jullie iPhone hoor... Het zijn dit soort mensen die de "hype" erger maken voor iedereen...
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2013 om 16:30 ---------- Citaat:
oke en ik help een beetje met hypen ;) |
Citaat:
Dan kom ik vrijdag rond 9.00 eens aan met broodjes en koffie! |
Citaat:
Als je het namelijk een gekkenhuis wil hebben dan moet je dat gaan doen. |
Net als al die Russen die vorig jaar rond 6/7 hun vrouwen ertussen lieten
|
Citaat:
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2013 om 17:54 ---------- Citaat:
|
Citaat:
|
is er iemand die niet gaat maar toch een 5S wil. zit er sterk aan te denken om er 2 te kopen en er 1 te verkopen. Ligt er aan wat iemand bied. kan ik de brandstof betalen en een dock kopen :)
mijn "2e" iPhone is reeds vergeven. |
Gaan we nu een topic openen of een hashtag gebruiken voor Twitter zodat mensen die ter plekke zijn, ons al op de hoogte kunnen houden omtrent welke maatregelen qua veiligheid, hoeveel mensen er al staan, hoe het weer er is,... Al die nuttige info... Merci!
Event op Facebook: https://www.facebook.com/events/525228874225088/ |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42. |