Citaat:
|
Citaat:
|
Donderdagavond?
Oke even duidelijk heid aan iedereen: voor 3 uur 's nachts staan er niet meer dan 150 man. Daarna begint het langzaam drukker te worden. Kom je tussen 3 en 4 heb je 99% zeker jou exact model die jij wilt. |
Citaat:
|
Garantie
Ik zou er ook omgaan in oberhausen of keulen maar zit maar een serieuze bedenking die me zorgen baart:
Weet iemand hoe het precies zit met de garantie? Moet je hem dan binnen doen bij een apple store of kan je hem ook opsturen met de post naar een apple store? Het wachten en de irritante oostblokkers deren mij niet maar zit echt wel in met die garantie want aangezien de dichtste apple store 300km is zie ik het echt niet zitten om daar telkens naar toe te rijden. Graag wat info ! |
Garantie (nogmaals) enkel in officiële Apple store. In België is er nog geen, nl weet ik niet, ofwel AppleCare erbij nemen...
|
Citaat:
Nl is er een in amsterdam maar dat is nog verder |
Citaat:
Ga naar de Apple Store in Amsterdam en maak een afspraak voor een reparatie. Of blader naar de supportpagina’s van Apple en maak de afspraak online. Heb je je iPhone in het buitenland gekocht, dan kun je het eerste jaar ook probleemloos bij de Apple Store in Amsterdam terecht. Na het eerste jaar moet je naar een Apple Store in het land waar je de iPhone gekocht hebt (ook als je aanvullende Applecare had gekocht). Na het 2de jaar moet je dus naar Duitsland gaan als je deze daar gekocht hebt, maja, duitsland is dichter dan amsterdam voor mij ;). Dus da kan geene kwaad. |
Citaat:
1) Tijdens het eerste garantiejaar geeft Apple fabrieksgarantie. Je kan het toestel in België dan laten ophalen door Apple. Je belt met Apple of je maakt een incident aan op de Apple webpagina; 2) Na het eerste garantiejaar is de verkoper verantwoordelijk voor de garantie. In geval van een garantieclaim moet je dan naar de verkoper, in dit geval de Apple Store. Je kan garantie claimen in elke Europese Apple Store. |
Haha :) het komt dichterbij dus men wordt al nerveus
|
Citaat:
En ja, ik wou dat het al donderdag/vrijdag was ;). Loop wa onbetant, tis 1ste keer e, daarom vragen we veel info aan jullie ;). We willen gewoon er niet voor niks staan, men steekt er tenslotte veel tijd in en wachten is altijd af zien ;), dus wil je voldoening als je met de magische (gouden) iPhone naar huis kan gaan ;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens chill.....
Ik ben ondertussen al naar 5 apple launches geweest in het buitenland (2x londen, 2x oberhausen en 1x USA) en ben nooit met lege handen naar huis gekomen! T'is zoals borgqueenx een paar posts geleden al zei: Voor 2-3 uur snacht's staat er meestal maar een man of 150-200 daarna begint het pas drukker te worden. Zorg gewoon dat je er bent voor 3 uur snacht's en dan heb je ZEKER je gewenste iphones! en indien ze het beter geregeld hebben in oberhausen ivm chaos vorig jaar en je staat er van voor 3 uur,dan ben je ook nog vrij snel terug onderweg naar huis. Het is totaal niet nodig om er donderdagmiddag al te gaan staan! |
En als je vrijdag namiddag komt??
|
Citaat:
Oftewel je kunt als je in duitsland haalt, kun je later in nl bij de officele applestore terecht. Dankjewel voor dit ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 09:37 ---------- Moet je nagaan... Wij zijn niet de enige die een iphone willen... Heel duitsland en BE willen ook een iphone... Ik zou best willen weten hoeveel voorraadt ze op dat moment wel niet hebben... Tering jantje |
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 09:41 ---------- Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44. |