iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

jordoff 16-09-13 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 912580)
Mja, mijn idee achter twitter vs. iPC was dat iedereen het hier dan kan lezen, en het 'altijd' terug te lezen is.
Mensen die willen carpoolen lijkt me een vrij beperkte groep (20 man op Facebook tot nu toe) en daar is het net ff wat makkelijker afspreken dan hier door pagina's berichten heenscrollen om alleen de carpool eruit te vissen?

jordoff runt de Facebook groep. Hij wil hem woensdag dicht zetten en dan gaan kijken wat er aan carpoolmogelijkheid is. Misschien dat hij hier dan nog een lijstje kan neerzetten? Mensen die geen Facebook hebben kunnen dan alsnog reageren, of Jordoff alvast pm-en?


Prima, ga ik doen. Ik zet een lijstje met carpooling op iPc. Mensen die geen Facebook hebben, graag een PM met waar ze vandaan komen, eigen auto of meerijden en hoe laat ze in Oberhausen wensen te zijn. Ik probeer zo goed mogelijk in te delen. Er zijn bijv. bij de opstapplaats Maasmechelen 4 stoelen beschikbaar..

Ik hoor het wel!

Ohja, Facebook is handiger dan Twitter, omdat mensen via Facebook beter als 'groep' kunnen discussiëren over bepaalde zaken.

Ik zeg; tot donderdag iedereen!

gundamangel 16-09-13 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 912583)
Waarom facebook- we hebben deze topic.

omdat facebook makkelijker is om te reageren en zichzelf up to date houd zonder dat ik de pagina hoef te herladen

borgqueenx 16-09-13 00:31

Helaas kan ik niet lid worden- Het is alleen voor donderdagavond en vrijdag die groep:D

boy1308 16-09-13 01:16

Factuur wordt verzonden naar je email adres dacht ik..

Ik neem mee: klapstoel, warme kledij en iets tegen de regen, vodka, red bull, wat te eten en een boksbeugel voor die Russen enz.... Want vorig jaar nog een dame uit de handen van agressieve ********ken moeten "redden". Ongezien... Ik hoop gewoon op een leuke ervaring zodat de tijd ook voorbij vliegt. Aub laat er betere veiligheidsvoorschriften zijn!!

feddesman 16-09-13 08:26

Zou wel ideaal zijn als we als 1 grote groep kunnen afspreken.Als je met 25 daar staat is het toch een veiliger idee voor als het nog chaos word.

kayintveen 16-09-13 08:27

Misschien niet heel onbelangrijk, maar werkt de versie uit frankrijk en duitseland ook op het 4g netwerk van KPN (uit mijn hoofd 800mhz) volgens mij is de duits, franse versie 850mhz. iemand enig idee? als het werkt ga ik er zeker 1 halen!

feddesman 16-09-13 08:27

ja de 5s werkt op het hele nl 4g netwerk

mvveelen 16-09-13 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feddesman (Bericht 912602)
Zou wel ideaal zijn als we als 1 grote groep kunnen afspreken.Als je met 25 daar staat is het toch een veiliger idee voor als het nog chaos word.

Je zou dan ook (vooraf) een afspraak kunnen maken over wanneer het toevallig zo mocht zijn dat als halverwege de groep de voorraad (van een bepaald type) op mocht zijn, dat je dan onderling de "buit" verdeelt :D

Guest-20180925190238 16-09-13 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kayintveen (Bericht 912603)
Misschien niet heel onbelangrijk, maar werkt de versie uit frankrijk en duitseland ook op het 4g netwerk van KPN

Er is geen Franse, Duitse, Luxemburgse, Finse, Deense, Zweedse, enz... versie. Van de iPhone 5S wordt in Europa alleen model A1457 verkocht.

Apple - iPhone 5 - View countries with supported LTE networks.

feddesman 16-09-13 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 912606)
Je zou dan ook (vooraf) een afspraak kunnen maken over wanneer het toevallig zo mocht zijn dat als halverwege de groep de voorraad (van een bepaald type) op mocht zijn, dat je dan onderling de "buit" verdeelt :D

Als je gewoon op tijd daar bent hoeft dat niet.

Guest-20180925190238 16-09-13 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 912591)
en een boksbeugel voor die Russen enz....

En dan kom je zo´n Rus tegen die in Tsjetsjenië nog bij de Spetsnaz gediend heeft. Die Rus eet eerst jouw boksbeugel op om vervolgens.... :D

mvveelen 16-09-13 09:10

Ik zit zwaar in dubio.....als ik vrijdag met jullie meega, hoe laat zouden we dan zo'n beetje (grofweg) aan de beurt kunnen zijn?

feddesman 16-09-13 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 912618)
Ik zit zwaar in dubio.....als ik vrijdag met jullie meega, hoe laat zouden we dan zo'n beetje (grofweg) aan de beurt kunnen zijn?

Ik denk dat je voor 10u weg bent

mvveelen 16-09-13 09:23

Count me in!!

Ik heb dan dus nog 3 plekjes vrij voor mensen die mee willen rijden. Let wel: ik ga dan zsm weer retour Nederland....

Edit:

ik heb het steeds over vrijdagavond. Ik begrijp dat de meesten op donderdagavond al gaan. Hmmmm.....liefhebbers voor de vrijdagavond?

knuster 16-09-13 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 912627)
Count me in!!

Ik heb dan dus nog 3 plekjes vrij voor mensen die mee willen rijden. Let wel: ik ga dan zsm weer retour Nederland....

Edit:

ik heb het steeds over vrijdagavond. Ik begrijp dat de meesten op donderdagavond al gaan. Hmmmm.....liefhebbers voor de vrijdagavond?

Euhm, waarom zou je vrijdagavond gaan als de verkoop vrijdagochtend begint?

mvveelen 16-09-13 09:54

Sja, ik moet vrijdag werken.....en dat is niet anders te regelen.....Ik heb dan toch nog een goede kans dat ik zaterdagochtend nog een tweetal 32GB 5S kan kopen daar?

matthijst 16-09-13 10:23

Volgens mij stonden ze vorig jaar zaterdagochtend ook weer in de rij (of dat was de week erna). Kwestie van hier ff kijken vrijdagavond, dan zal iemand het wel gevraagd hebben id store.

Guest-20180925190238 16-09-13 10:29

@matthijst

Proficiat. :) Jouw topic is nu 15.000 keer bekeken. :)

matthijst 16-09-13 10:47

:D
89.000x over de iPhone 5, dus we hebben nog even.

feddesman 16-09-13 10:49

Nemen ze alle biljetten in de applestore aan?Niet dat ik met 500 biljetten voor niks aankom.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.