iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/143947-iphone-5s-kopen-duitsland-wie-gaat-mee.html)

mvveelen 17-09-13 14:00

Jaaaaaaa.... Het is me gelukt om de vrijdagochtend vrij te krijgen!! Ga ik als ik terug ben weer naar het werk :-) Ik ga donderdagavond dus ook die kant op. Nu eerst maar eens kijken bij wie ik kan aansluiten en....wie me er nog bij wil hebben, deze oude zeur ;-)

Edit: er kunnen eventueel nog mensen meerijden als ze willen....Mits een beetje op de route, of afspreken op een bepaalde plek op de route. Ik heb een leasewagen, dus dat scheelt misschien weer in de kosten die mensen moeten maken.

Is het handig om op de FB pagina te kijken, of wordt het dan te verwarrend...?

matthijst 17-09-13 14:11

FB is het handigst, qua carpoolplanning.

mvveelen 17-09-13 14:17

Check. Ik heb net een request verzonden :-)

wildcard 17-09-13 14:40

Is er iemand bereid om voor mij een extra iPhone 5s 32GB wit mee te nemen?
Ik geef die gene 50 euro extra!
Stuur mij dan een email naar wildcard2001@hotmail.com
Thanks!!!!

borgqueenx 17-09-13 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wildcard (Bericht 913024)
Is er iemand bereid om voor mij een extra iPhone 5s 32GB wit mee te nemen?
Ik geef die gene 50 euro extra!
Stuur mij dan een email naar wildcard2001@hotmail.com
Thanks!!!!

hier hebben we al een topic voor en 50 euro is best laag.

wildcard 17-09-13 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 913029)
hier hebben we al een topic voor en 50 euro is best laag.

Laag?!?! Zijn jullie handelaar dan? Je bent al van plan om er 1 te kopen dus hoe veel moeite is het om een 2e mee te menen. Als je het mij vraagt is het easy money!

kleine jan 17-09-13 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wildcard (Bericht 913030)
Laag?!?! Zijn jullie handelaar dan? Je bent al van plan om er 1 te kopen dus hoe veel moeite is het om een 2e mee te menen. Als je het mij vraagt is het easy money!

voor jou heel easy ja, lekker iemand anders een hele nacht in de regen te laten zitten en zelf warm in je bedje liggen :d

Affinity 17-09-13 15:03

Mvveelen: jij verwacht tegen de middag terug te zijn op vrijdag??? ik denk niet dat je voor 16uur thuis zal zijn...

@ wildcard: voor 50 euro laat ik er ook iemand anders omgaan hoor...... op het belgisch forum 9lives geven de meeste 80-100 euro.

TOETURS 17-09-13 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 913035)
Mvveelen: jij verwacht tegen de middag terug te zijn op vrijdag??? ik denk niet dat je voor 16uur thuis zal zijn...

ik neem aan dat je hier zijn reistijd bij rekent? :eek:
Anders heb ik denk ik een probleempje als ik er rond 15:00 aankom...

Affinity 17-09-13 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TOETURS (Bericht 913036)
ik neem aan dat je hier zijn reistijd bij rekent? :eek:
Anders heb ik denk ik een probleempje als ik er rond 15:00 aankom...

Ik bereken niks, ik denk gewoon niet dat het realistisch is naar Oberhausen te gaan en te verwachten dat je voor 12uur 's middags terug thuis zal zijn....

edit: ah jij komt pas toe vrijdagmiddag om 15uur?!?!?!
Dan denk ik niet dat je het sluitingsuur overleefd.... tenzij ze langer openblijven en vanaf een bepaald uur geen mensen in de rij meer aanvaarden.

TOETURS 17-09-13 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 913038)
Ik bereken niks, ik denk gewoon niet dat het realistisch is naar Oberhausen te gaan en te verwachten dat je voor 12uur 's middags terug thuis zal zijn....

edit: ah jij komt pas toe vrijdagmiddag om 15uur?!?!?!
Dan denk ik niet dat je het sluitingsuur overleefd.... tenzij ze langer openblijven en vanaf een bepaald uur geen mensen in de rij meer aanvaarden.

Hmm ja dat is dus het vervelende..
Maargoed kan het denk ik beter vrijdag middag proberen dan zaterdag ochtend..
Wie weet valt het wel mee :D *kuch kuch* haha

Lennyl 17-09-13 15:14

Hij geeft aan "thuis zal zijn", dus ja inclusief terug rijden.
Ook hier geldt wij kunnen moeilijk weten hoe snel je je iPhone hebt daar op vrijdagochtend. Het is alleen wel lullig als je de hele nacht in de rij hebt gestaan en je bijna aan de beurt bent, en je dan snel naar je werk moet met lege handen..

TOETURS 17-09-13 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lennyl (Bericht 913042)
Hij geeft aan "thuis zal zijn", dus ja inclusief terug rijden.
Ook hier geldt wij kunnen moeilijk weten hoe snel je je iPhone hebt daar op vrijdagochtend. Het is alleen wel lullig als je de hele nacht in de rij hebt gestaan en je bijna aan de beurt bent, en je dan snel naar je werk moet met lege handen..

Ben ik het volkomen met je mee eens :)

wildcard 17-09-13 15:16

Het is jammer dat ik zelf niet kan maar goed. Ik heb hier dus te maken met greedy users :cool: En voor jullie informatie ik heb alle iPhones gehad en er ook voor in rij gestaan en zelfs naar Rome gereden. Dus ik weet hoe het is om zo lang in de tij te staan.

mennepen 17-09-13 15:26

Ik lees hier natuurlijk veel over Oberhausen, maar weet iemand ook hoe druk Hamburg is? Voor mij is Hamburg een stuk idealer, want dichterbij...

mvveelen 17-09-13 15:29

Ik hoef niet persé om 13:00 terug te zijn, maar als ik reken dat ik rond middernacht in de rij ga staan, dan kan ik toch wel tegen 10:00 - 11:00 aan de beurt zijn als de Apple Store om 08:00 open gaat? Dan nog 2 uurtjes rijden en dan ben ik toch wel rond 13:00 in Amsterdam? Wat zie ik over het hoofd dan?

tomvanzummeren 17-09-13 15:31

Is er iemand die vanuit Haarlem/Amsterdam of ergens in de buurt gaat rijden en nog een plekje over heeft? Ik heel graag een iPhone 5S halen maar in m'n eentje lijkt het me een beetje zuur. Ik moet dan ook de ICE-trein nemen waarbij je van tevoren moet reserveren en ik kan niet voorspellen hoe laat ik weer terug kan.

feddesman 17-09-13 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomvanzummeren (Bericht 913051)
Is er iemand die vanuit Haarlem/Amsterdam of ergens in de buurt gaat rijden en nog een plekje over heeft? Ik heel graag een iPhone 5S halen maar in m'n eentje lijkt het me een beetje zuur. Ik moet dan ook de ICE-trein nemen waarbij je van tevoren moet reserveren en ik kan niet voorspellen hoe laat ik weer terug kan.

Zie post hierboven

mvveelen 17-09-13 15:32

@tomvanzummeren: ik rij vanuit Hoorn langs Amsterdam......

Affinity 17-09-13 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wildcard (Bericht 913044)
Het is jammer dat ik zelf niet kan maar goed. Ik heb hier dus te maken met greedy users :cool:

Ik zeg toch nergens dat iemand zoveel vraagt? Ik zeg dat er op het Belgisch forum de mensen zelf 80-100 euro aanboden.

Trouwens een maat van me gaat mee maar die wil geen iPhone kopen. Als hij 2 kaartjes krijgt, kan hij die daar misschien gewoon verkopen om er zo uiteindelijk toch nog wat leuks aan over te houden?

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.