Citaat:
|
Mensen uit Oost-Vlaanderen die eventueel samen willen vertrekken (ik ben van Zelzate)? Niet samen rijden maar ik bedoel eventueel elkaar volgen zodat we met een groter groepje in de rij kunnen aanschuiven.
Wij vertrekken rond 23uur en zullen wellicht een stop maken (misschien 2) voor wat koffie te drinken. |
Citaat:
|
Tot nog toe heb ik alleen TOETURS gezien die op vrijdag richting Oberhausen wil gaan. Ik zit nu echt enorm in dubio: ik kan vrijdag na m'n werk doorrijden naar Oberhausen en ben dan vrijdagavond rond 20:00 daar. De vraag is of dit wel zin heeft. Als ik besluit om een zo goed mogelijke plek te hebben in de rij (die er vrijdag toch ook wel zal staan????), hoe laat zou ik dan het beste daar kunnen gaan staan zodat ik zaterdagochtend als 1 van de eersten geholpen zal worden?
Ik baal enorm want de vrijdag vrij krijgen is wss een no-go :-( |
Ik ben er donderdagnacht om 00:00. Dan zou ik toch wel een tweetal iPhone 5s'en moeten kunnen bemachtigen?
|
Zijn er mensen met ervaringen in Sulzbach.
Ik wil eigenlijk Oberhausen vermijden dit jaar, gezien het drama vorig jaar. Ik lees nu dat er veel NL volk richting Oberhausen gaat. Dat verwacht ik voor zoiets als Sulzbach niet. |
@rsnhakan, Nee je moet wachten tot de volgende ochtend tot de winkel open is ;). Maar ja je hebt dan wel goede plek in de rij.
@mvveelen, Er is nu al tig keer aangegeven dat als je er vrijdagavond heen gaat, je dan waarschijnlijk de eerste in de rij bent ja. Maar niemand hier weet natuurlijk of er zaterdag een nieuwe voorraad komt. Probeer het gewoon. Mannn, leuk topic hier maar elke keer diezelfde vragen hahah.. |
Citaat:
|
Citaat:
en je zegt "vrijdag vrij krijgen is wss een no-go ".. probeer het in ieder geval zou ik zeggen. |
Citaat:
|
Was dat een vraag. :cool:
|
Ohja, trouwens, ik wil mijn creditcard meenemen. Contant geld laat ik achterwege. Ik kan er probleemloos mee betalen toch?
|
Citaat:
|
Ik ben overigens ook van plan om niet op vrijdag, maar de zaterdag naar Hamburg te rijden. Hopelijk kan ik die dag nog een iPhone bemachtigen, zo niet dan maar dagje de stad verkennen daar :)
Mijn pa woont in Duitsland dus vrijdag ook proberen om online te bestellen denk ik. Nog even kijken of dat lukt met betalen met Nederlandse creditcard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Apple Store Oberhausen neemt maatregelen om opnieuw chaos te voorkomen (update) - iPhoneclub.nl |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vorig jaar de politie is uitgerukt in Oberhausen met de intenties om de verkoop stop te zetten zal wel doorgedrongen zijn tot de hoogste regionen binnen Apple. Die actie van de politie was ook niet zo goed voor het imago van Apple. |
Zijn er belgen die naar keulen rijden do-nacht?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19. |