Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2013 om 23:00 ---------- Citaat:
Daar ben je dik gevreten en gedronken (gratis) als je eindelijk de apple store binnengaat! |
Citaat:
|
Wat een afzetterij. Ik betaal maar 899,- !!
|
Ik 5x 699€.... :p
|
Pfff, post anders allemaal even wat een iPhone kost :rolleyes:
|
Citaat:
|
Cases om een iPhone heb ik nooit gesnapt; zo'n mooi toestel wegstoppen in een hoesje :(
|
ik heb al een griffin survivor case besteld voor tijdens werk. anders valt hij kapot of hij verzuipt in de regen ;) Voor de rest een Sena magnetflipper case om hem aan mijn riem te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
I don't care dat niemand kan zien dat ik de latest and greatest iphone heb. Dit is uiteraard niet op jou bedoeld he matthijst. |
Ah, ik heb ongeveer dezelfde redenatie: ik koop hem niet om hem netjes te houden, maar om te gebruiken :)
Maar doe er ook weinig spannends mee: kantoorbaantje, dus ding ligt thuis op tafel, onderweg in de jaszak en op kantoor op t buro. Gebeurt niet zoveel mee. |
Hoe zit het eigenlijk met het betalen in Duitsland.
Ik wil meerdere Iphones meenemen naar huis, maar mijn bestedingslimiet in het buitenland is maar 500 euro. Hoe betalen jullie en is het mogelijk om dezelfde creditcard te gebruiken voor meerdere Iphones? Of kunnen ze daar moeilijk over gaan doen? |
Duitsland weet ik het niet, ken wel verhalen van dat ze in de VS idd een limiet per creditcard hadden (bij een van de eerdere releases). Kan je je bank niet bellen om die limiet te verhogen?
|
Citaat:
Vorig jaar heb ik er ook 2 gekocht met dezelfde creditcard. Je kan er uiteraard wel maar 2 per persoon kopen. |
Citaat:
|
rabobank Pinpas heeft een limiet van 500 euro per dag in het buitenland. dit kan ook NIET verhoogt worden. staat op hun site en heb ik nagevraagd.
creditcard heeft een limiet van 2500 euro |
Jammer dat ik niet meer de 1e nederlander ben die in de rij gaat staan:/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zag trouwens net dat het limiet van 1000 tot 10.000 euro in te stellen is. dus check het voordat je weg gaat. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48. |