iPhone kopen via mede-nederlands topic discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelf ook al 3 keer eerder gedaan, en deze posts blijven maar overal opkomen dus ik dacht een topic te maken waar iedereen deze zaken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopen via mede-nederlands topic
Zelf ook al 3 keer eerder gedaan, en deze posts blijven maar overal opkomen dus ik dacht een topic te maken waar iedereen deze zaken kan regelen.
Laat in reacties op deze topic weten of je eentje kan meenemen voor iemand of met de vraag of iemand jou ermee kan helpen. Graag 1 reactie per forum lid. niet dubbele. erop reageren kan met PM's. Vergeet niet je regio erbij te zetten. iemand uit friesland wil denk ik niet naar limburg en anderzom. Ik woon in de buurt van almelo(zie google maps), en kan 1 iphone naar keuze meenemen. Betaling van tevoren, net zoals de andere 3 keren. Vrijdagmiddag op te halen bij mij. stuur maar een prive bericht. EDIT: Ik ben niet meer beschikbaar om er een mee te nemen. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 16-09-13 om 12:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat niet meer op, excuses.
Laatst gewijzigd door Robert; 14-09-13 om 15:33. |
|
|||
|
|||
Ik woon in Nootdorp(Den Haag) en kan er 3 (we gaan met meerdere)extra meenemen.
Ik hoef geen voorschot oid maar ik haal alleen 16gb kleur kan je wel aangeven. Ik vraag 100 e xtra niet meer niet minder Reacties PM |
|
||||
|
||||
Woon in Houthulst West-Vlaanderen, wil er eentje meebrengen voor een deftige vergoeding.
|
|
|||
|
|||
Ik ben a.s. maandag 23 september in Manchester en dinsdag 24 september in Birmingham. En laat beide steden nu net een Apple Store hebben...
Iemand interesse in eventuele een 2e Iphone welke ik mee kan nemen? PM dan! |
|
|||
|
|||
Ik ga richting Duitsland donderdag en wil een model extra mee nemen voor de liefhebber. Ik wil er wel een bijdrage van 150 euro voor. Ga dieper Duitsland in dan Oberhausen voor meer kans. Vooraf betalen, regio Zuid Holland. Pm me of mail joffrey19@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen uit omgeving Oisterwijk die gaan en er eentje extra mee willen nemen? Ik wil er ook best een eindje voor rijden.
Had zelf willen gaan maar kan helaas niet. Stuur me maar een pm. Laatst gewijzigd door Mrdeeds; 18-09-13 om 15:19. |
|
|||
|
|||
Iemand die iPhone 5s 16gb wil meenemen voor 800,- woon in Gelderland Barneveld Max uurtje rijden.
PM |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Topic GeenStijl over iPhone 5 | Aaifoney | iPhone algemeen | 0 | 27-09-12 19:16 |
Debat: Bent U als mede iPhone gebruiker wel of niet blij met de nieuwe iPhone? | Stiruam | Chat en geruchten | 48 | 12-06-08 20:06 |
Mede iPhone bezitters, koopt u de nieuwe iPhone of niet? | Reckless | Archief | 2 | 10-06-08 20:59 |
|
|