Wie rijdt er met mij mee naar Duitsland? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey guys, Mee-reizigers gezocht! Leuk om meegemaakt te hebben. Hoe leuk het daadwerkelijk zal zijn valt te betwisten, maar ik ga tóch ook een keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie rijdt er met mij mee naar Duitsland?
Hey guys,
Mee-reizigers gezocht! Leuk om meegemaakt te hebben. Hoe leuk het daadwerkelijk zal zijn valt te betwisten, maar ik ga tóch ook een keer meedoen met het jaarlijkse Apple/iPhone event: Wachten voor de winkel. Aanstaande donderdag, begin van de avond (~18:00?), vertrek ik voor deze cultuurstrip richting Duitsland. Zelf rijd ik erheen en ben ik op zoek naar iemand die gezellig mee wilt. Ik vraag geen financiële bijdrage, behalve het meenemen van entertainment voor de nacht. Ik vertrek vanaf Papendrecht/Dordrecht. Wie rijdt er mee? p.s. M'n twee aankoopslots zijn bezet, dus ik kan helaas geen (extra) iPhone voor je meenemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Mijn iphone geeft geen service aan wie kan mij hier mee helpen. | susu38 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-13 12:07 |
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! | jmulder | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 22-04-13 21:16 |
wie rijdt ermee naar Duitsland? | woefke2007 | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 13-10-11 18:11 |
|
|