iPhone 3G van www.welectronicsltd.com discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, op internet ben ik deze site tegengekomen www.welectronicsltd.com nu ben ik er vrij zeker van dat het een betrouwbare site is, maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G van www.welectronicsltd.com
beste mensen,
op internet ben ik deze site tegengekomen www.welectronicsltd.com nu ben ik er vrij zeker van dat het een betrouwbare site is, maar ik heb zo m'n twijfels over de betalingsmethode, ze hebben namelijk maar één manier, en dat is namelijk 'moneyGram Money Transfer - US Branch' ik heb hier nog nooit mee gewerkt, of van gehoord dus vandaar. laat hieronder even weten of je ervaringen hebt met deze site of de betalingsmethode. je mag trouwens pas een bestelling plaatsen als je "order amount" boven de 800 Euro ligt. dit vanwege groothandel denk ik. alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
NIET DOEN!
Monygram is een nepbank, die veel gebruikt word bij oplichtingen. Op marktplaats barst het ook van de nigiriaanse oplichters die waarbij je moet betalen via monygram. Google het maar eens, of kijk op internetoplichting - Forumindex |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone bij www.belnu.nl | Rhoxors | Koopinformatie Nederland | 0 | 27-03-09 17:43 |
http://www.iphone-sim-unlock.com/ | pappasan | Archief | 1 | 16-03-09 15:14 |
www.iphone-3g-unlocken.nl fake!!!! | dennis-swiss-iphone-3G | Archief | 2 | 27-08-08 20:36 |
|
|