iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   [iPhone 3G] Nog nieuws over italie? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/15908-iphone-3g-nieuws-over-italie.html)

fbdbfd 24-07-08 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schulo (Bericht 151973)
Goed nieuws! Dan ga ik ook zeker bij TIM zeuren om de felbegeerde 16gb zwart, als ze hem hebben tenminste. In het ergste geval neem ik een Italiaan mee naar binnen.



16G zwart kon lastig worden, die is nogal populair en dus al snel niet meer voorradig. Toen ik de 1e keer bij die TIM was hadden ze ze allemaal nog, een dag later was de 16G zwart op. 8G en wit hadden ze nog.

hb88xx 24-07-08 13:50

Blijkbaar in IT beter leverbaar.
Een vriend van me heeft een 8Gb unlocked TIMmetje incl 5€ op sicilie voor me gekocht, komt volgende week gegarandeerd met prive transport aan. Hij heeft me er al mee gebeld met kpn sim er in.

.pixr 25-07-08 13:54

Heeft iemand nu nog echt nieuws over italië? Zijn ze nog een beetje te krijgen daar?

iCulture 27-07-08 00:18

Discussies over startpage.it zijn off-topic en ongewenst voor deze discussie (aangezien het gewoon een Nederlander is). Gelieve je aan de forumregels te houden.

schulo 27-07-08 07:02

Daar ben ik dus ook wel benieuwd naar...
Weet iemand hoe de voorraad iphones is in Italie momenteel?

Ik ga er over 1 week naartoe en hoop op een mooi exemplaar. Ik zit bij Brescia, Verona, Piacenza en Milaan in de buurt, mocht er iemand ervaring hebben met deze specifieke plaatsen, dan hoor ik het graag.

Ciao

sonny88 27-07-08 11:03

hij verstuurd de iphone maar mooi. ik betaal wel als ik hem binnen heb, ALS met hoofdletters

sirtalis 27-07-08 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sonny88 (Bericht 154097)
hij verstuurd de iphone maar mooi. ik betaal wel als ik hem binnen heb, ALS met hoofdletters

Als je iets laat versturen uit Italië, laat het dan duur verzenden, per gerenommeerde koerier, de Italiaanse posterijen zijn erg onbetrouwbaar!

In Verona stikt het overigens van de telecom-winkels, alleen is Noord-Italië een stuk rijker dan Zuid-Italië, dus hoe zuidelijker je op vakantie gaat, hoe waarschijnlijker het me lijkt dat je een iPhone te pakken kan krijgen.

Bink 27-07-08 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 153935)
Discussies over startpage.it zijn off-topic en ongewenst voor deze discussie (aangezien het gewoon een Nederlander is).

Beste Moderator,

De phones worden besteld bij een bedrijf dat in Italie is geregistreerd! Dus wat mij betreft is deze discussie on-topic.

Mic2000 27-07-08 12:17

Voor Bink en alle andere,

Ik had Bink zijn argument ook al gebruikt richting de moderator. Zijn punt is dat in deze discussie het puur gaat om het op voorraad zijn van de iPhone in Italië. Niet over algemeen iPhones in Italië.

Vandaar voor alle mensen die het verhaal over ruud bakker en iphone.startpage.it volgden, kunnen zijn verder gaan met posten in deze discussie:

https://forum.iculture.nl/f41/i...rtpage-it.html

Mic2000 27-07-08 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pradix (Bericht 150533)
Allen,
Zojuist heb ik mijn iPhone 3G binnen gekregen.
Direct mijn KPN/HI simcard erin gestopt; aangesloten op iTunes geregistreerd en voila het werkt!!!
Dus ik kan hierbij bevestigen dat de toestellen uit Italie (vodafone) geen country en simlock hebben

Hoeveel heeft de iPhone in Italie je gekost? Wat was de prijs van je iphone, en welk type heb je?

sonny88 27-07-08 15:13

kwam die iphone ook van startpage.it?

Mic2000 27-07-08 15:17

Nee die had hij via een vriend die daar was en er één meenam voor hem, zover ik nog weet.

sonny88 27-07-08 18:17

ik wil idd een iphone mic2000 :D;)

Domsie 30-07-08 15:00

Iphone 3g in rome hale
 
Weet iemand of je ook bij een telebuna winkel in rome de iphone 3g kan halen?

Dit omdat ik hier komend weekend 3 min vandaan zit :).

Ik zit in een hotel op adres:
Via Dello Statuto, 58

Bij het vliegveld van rome zit een vodafone shop. Zouden ze hem daar ook hebben?

Of heeft iemand een betere tip om hem ergens anders te halen in rome.

Moriarty 01-08-08 00:57

Voor zover ik weet kan je hem in italië alleen krijgen via Vodafone of een van de bij T.I.M. aangesloten winkels die te vinden zijn via:

Privati Tim

en voor Vodafone:

Vodafone

Ik ben al een week elke dag een uurtje of 4 bezig zo een ding te reserveren via internet omdat mijn collega op dit moment in Florence zit.

Alle mogelijkheden heb ik uit de kast gehaald, inclusief een Engelse email die ik met babelfish heb vertaald naar zo ongeveer alle punten van deze twee providers in de buurt van Florence.

Heb tot nu toe nog geen antwoord gehad, dit kan komen omdat ze het zo besterven van het lachen vanwege de ongetwijfeld bijzonder slechte grammatica in mijn babelfish mail, of omdat ze gewoon wat langer nodig hebben. Tot die tijd heb ik mijn collega iig de adressen maar even gemaild zodat ie wat winkels kan bezoeken zaterdag.

Ik hou jullie op de hoogte!:D

Moriarty 01-08-08 20:23

kleine update:

Geen reacties op mail gehad (toch een stuk of 30 verstuurd) en een collega die in Florence geen iPhone simlockvrij kon kopen zonder een abbo af te sluiten...

Belgium HERE I COME!

iTim 02-08-08 19:58

Ik heb dit topic opgezet om de iphone te bemachtigen in italie, dit lukt op dit moment nog niet zonder connecties in italie. Dus je kan pas in september een simlock prepaid iphone in italie bestellen werd mij duidelijk gemaakt. Dus heb ik hem nu gereserveerd in nederland. Telefoon + simonly duurder dan tmobile abbo 30 euro. :D

pradix 03-08-08 23:14

ik ben nog steeds happy met mijn iphone 3G uit italie!

Domsie 04-08-08 10:15

Update weekendje Rome
 
Zoals eerder aangegeven afgelopen weekend in italie geweest.
Vrijdag nacht aangekomen. zaterdag middag eindelijk een winkel gevonden die de iphone verkocht.
En wel bij de vodafone winkel midden in het centrum van Rome.
Nog zat 8Gb op voorraad volgens de verkoper.
Binnen 15 min met 2 keer een 8Gb iphone 3g zonder abbo á €499,- liep ik weer naar buiten.:D

Helaas waren de 16 Gb op.

Gisteravond om 21:00 uur thuis. Laptop aan en om 21:10 geactiveerd via itunes mijn nederlandse vodafone sim erin en bellen maar. :)

cypher21 04-08-08 10:40

Huh,

ik dacht dat de iphones veel goedkoper waren in Italië!

toch niet op de vodafone site:
http://www.shop.vodafone.it/190/tril...ageTypeId=9893


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.