[iPhone kopen] Welke optie in Oostenrijk? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan op internet vinden dat je in Oostenrijk bij Orange en Tmobile terecht kan. Wat ik me afvraag: - kan ik als NL-er daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPhone kopen] Welke optie in Oostenrijk?
Ik kan op internet vinden dat je in Oostenrijk bij Orange en Tmobile terecht kan.
Wat ik me afvraag: - kan ik als NL-er daar zonder Oostenrijks paspoort gewoon een iPhone kopen? - wat kost de iPhone 16Gb in de prepaid-versie? - kan ik de btw terugvragen op de luchthaven als ik terug naar huis ga? Ik heb zelf al een mail naar Tmobile.at/one.at gestuurd, heb het forum doorzocht, ge-google-d maar zoek dus echt mensen die precies weten hoe het zit (uit eigen ervaring) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die dit weet?
|
|
|||
|
|||
BTW terug vragen kan niet. Je blijft namelijk binnen de Europese Unie.
Alleen als je buiten de EU woont, naar buiten de EU vliegt en dus de telefoon naar buiten de EU uitvoert zou je de belasting terug kunnen vragen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen in Oostenrijk | dammie | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 22-07-10 10:29 |
Welke iPhone 3G S kopen? | Lander | Archief | 2 | 13-10-09 22:00 |
Iphone nu kopen welke firmware? | Patrick89 | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-04-09 19:54 |
iphone 3g in welke landen los te kopen? | flaman87 | Koopinformatie Nederland | 5 | 07-04-09 19:49 |
Iphone kopen in Oostenrijk | vjdb | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 30-01-09 21:20 |
|
|