//

Iphone Pre paid O2 (UK)

Iphone Pre paid O2 (UK) discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik ben al een tijdje het inet aan het afstruinen op zoek naar een Iphone voor een degelijke prijs. Nu kwam ik via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-09, 00:48
Sjoes Sjoes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard Iphone Pre paid O2 (UK)

Hey allemaal,

Ik ben al een tijdje het inet aan het afstruinen op zoek naar een Iphone voor een degelijke prijs.
Nu kwam ik via de (goede =D ) guides van Iphoneclub al wat goede informatie tegen over de daadwerkelijke prijzen in de US.
Bestbuy.com zegt wel leuk 199 dollar, maar dat blijkt dus duurder te zijn.

Na wat verder te zoeken, zag ik dat O2 pre paid iphones verkocht?!
Althans, dat begrijp ik uit "Pay as you go...".
Ik zal hierbij even de links toevoegen van O2 en van The Carphone Warehouse die de Iphones in de UK verkopen.

Pay & Go - O2
iPhone - The Carphone Warehouse

In hoeverre heb ik dan een Iphone zonder nare abbonementen e.d.?
Dus echt een Iphone betaald en alles en dan hier voor NL jailbreaken.
Dat kan bij Bestbuy bijvoorbeeld wel (al betaal je best veel), maar ik volg het principe van O2 niet helemaal.
Hebben mensen hier ook ervaringen mee?

Zal met een paar weken een keuze moeten maken omdat ik dan naar de VS ga en voorlopig daarna ook niet meer



groetjes,
Sjoes


EDIT:
Ik heb er ook al even over zitten denken om te bellen, maar om 11 uur (lokale tijd) zullen ze er niet meer zitten denk ik
Bovendien vraag ik me ook af hoe makkelijk, of moeilijk, ze een buitenlander een Iphone mee zullen geven.. aangezien die weinig tot geen gebruik zal maken vh O2-netwerk (en dus voor hun verlies is). Evt. suggesties over waar je het beste zou kunnen aankloppen voor meer informatie als andere forumgebruikers het niet weten?

Laatst gewijzigd door Sjoes; 28-04-09 om 00:54.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-09, 10:35
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

In de volgende landen kan je de iPhone zonder abonnement kopen:

België
Tsjechië
Griekenland
Hong Kong
Italië
Macau
Maleisië
Nieuw Zeeland
Rusland
Saudi Arabië
Singapore
Slovakije
Zuid Afrika
Taiwan
Thailand
Verenigde Arabische Emiraten

Al de andere landen verkopen simlocked iPhones waarmee je tot nu toe niets kan aanvangen want softwarematig unlocken van de laatste software is nog niet mogelijk.
Enkel met een unlockkaart, maar daarover zijn de meningen verdeeld. Sommige werken gedeeltelijk andere helemaal niet. Zoek maar even op het forum.

Conclusie, een nieuwe iPhone in de winkel zal je niet vinden voor een appel en een ei.
  #3  
Oud 28-04-09, 13:26
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
In de volgende landen kan je de iPhone zonder abonnement kopen:

België
Tsjechië
Griekenland
Hong Kong
Italië
Macau
Maleisië
Nieuw Zeeland
Rusland
Saudi Arabië
Singapore
Slovakije
Zuid Afrika
Taiwan
Thailand
Verenigde Arabische Emiraten

Al de andere landen verkopen simlocked iPhones waarmee je tot nu toe niets kan aanvangen want softwarematig unlocken van de laatste software is nog niet mogelijk.
Enkel met een unlockkaart, maar daarover zijn de meningen verdeeld. Sommige werken gedeeltelijk andere helemaal niet. Zoek maar even op het forum.

Conclusie, een nieuwe iPhone in de winkel zal je niet vinden voor een appel en een ei.
Ben je zeker of dat softwarematig unlocken? Het is maar een detail maar ik ben 95% zeker dat je bv in Frankrijk wel alleen het pakket iPhone/abonnemment kunt kopen maar dat de iPhone niet gelocked is. (maw je moet het abonnement betalen, maar iPhone werkt met eender welk simkaartje)
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #4  
Oud 28-04-09, 22:19
Sjoes Sjoes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
In de volgende landen kan je de iPhone zonder abonnement kopen:

België
Tsjechië
Griekenland
Hong Kong
Italië
Macau
Maleisië
Nieuw Zeeland
Rusland
Saudi Arabië
Singapore
Slovakije
Zuid Afrika
Taiwan
Thailand
Verenigde Arabische Emiraten

Al de andere landen verkopen simlocked iPhones waarmee je tot nu toe niets kan aanvangen want softwarematig unlocken van de laatste software is nog niet mogelijk.
Enkel met een unlockkaart, maar daarover zijn de meningen verdeeld. Sommige werken gedeeltelijk andere helemaal niet. Zoek maar even op het forum.

Conclusie, een nieuwe iPhone in de winkel zal je niet vinden voor een appel en een ei.

Hey.. kijk, zo'n lijstje heb ik nog niet eerder kunnen vinden =D
Daar schiet ik al veel mee op.
Dus de pre-paid O2 is dus nog niet zo'n geweldige optie begrijp ik.

Dan zal ik idd maar eens gaan informeren in België (5km verderop ;P) en anders maar eens in Amerika kijken, want daar schijnt het bij BestBuy ook wel te kunnen, al moet je aardig bij lappen.

Thnx voor de hulp =)


EDIT:
En dan nog een suffe vraag.
Ik kan dit niet terug vinden (of ik gebruik 5x de verkeerde zoektermen.. zoeken is een kunst).
Als een Iphone niet unlocked is.. heeft hij dan de functionaliteit van een ipod? of is het zelfs erger gesteld? In principe kan ik namelijk wel even vooruit met mn huidige mobiel (al mag ik hm niet), maar ben ik zowiezo dringend aan een nieuwe ipod toe.

EDIT2:
Nieuwe zoekterm bedacht. Ik begrijp dat de nieuwste versie wel bruikbaar is als ipod (activatie), maar nog niet bruikbaar als telefoon.. Begrijp ik dit correct?

Alsnog.. vele malen dank

Laatst gewijzigd door Sjoes; 28-04-09 om 22:33. Reden: ik ben een clowntje!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem: Beltegoed verdwijnt op pre-paid Iphone..:S naabstraal iPhone algemeen 3 30-03-09 20:03
Beste pre-paid SIM-kaart voor iPhone Doblie Overige providers Nederland 6 07-02-09 18:21
iPhone in combinatie met pre-paid T-mobile? robz88 Odido (T-Mobile) 5 24-12-08 00:04
iPhone en pre-paid Yrrah2 Odido (T-Mobile) 3 01-09-08 16:23
pre-paid ronaldd Archief 2 14-07-08 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.