Ervaringen mbt Iphone 3g uit Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Via een bedrijf uit mijn stad kan ik aan Iphone's komen die oorspronkelijk uit Frankrijk komen. Deze toestellen zijn unlocked. Ik heb namelijk mijn Vodafone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen mbt Iphone 3g uit Frankrijk
Via een bedrijf uit mijn stad kan ik aan Iphone's komen die oorspronkelijk uit Frankrijk komen. Deze toestellen zijn unlocked. Ik heb namelijk mijn Vodafone simkaart in het toestel gehad en het werkte. Toen mijn sim erin zat kreeg ik een optie dat ik het toestel wilde unlocken. (Nooit eerder een iphone in mijn handen gehad, dus weet niet of dit normaal is of door het unlocken hoort).
Toen ik op internet wilde gaan kreeg ik een soort melding met pdp erin. Dit heeft iets met internet connectiviteit te maken. In ieder geval dat heb ik opgezocht. Is dit een normale melding? Ik ben echt een leek met iphone's maar ik wil er graag een. Deze toestellen kan ik voor een zeer voordelige prijs krijgen, maar ik wil graag weten of het slim is om zo'n toestel aan te schaffen. De verkoper vertelde mij dat hij van zijn leverancier te horen heeft gekregen dat je niet met iTunes moest updaten anders springt de lock er weer op. Graag jullie meningen, ervaringen en tips hierover. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 uit frankrijk met simlock | Mr_vidi | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 16-08-10 14:33 |
Positieve ervaringen mbt haarscheurtjes?? | moosterhof | Archief | 1 | 19-10-09 08:18 |
iPhone 3Gs uit Frankrijk halen ? | Dimplex | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 06-07-09 01:11 |
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK | lEl | Archief | 3 | 15-12-07 18:56 |
|
|