//

Ervaringen mbt Iphone 3g uit Frankrijk

Ervaringen mbt Iphone 3g uit Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Via een bedrijf uit mijn stad kan ik aan Iphone's komen die oorspronkelijk uit Frankrijk komen. Deze toestellen zijn unlocked. Ik heb namelijk mijn Vodafone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-06-09, 22:40
drdegraaff drdegraaff is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Roermond
Berichten: 8
Standaard Ervaringen mbt Iphone 3g uit Frankrijk

Via een bedrijf uit mijn stad kan ik aan Iphone's komen die oorspronkelijk uit Frankrijk komen. Deze toestellen zijn unlocked. Ik heb namelijk mijn Vodafone simkaart in het toestel gehad en het werkte. Toen mijn sim erin zat kreeg ik een optie dat ik het toestel wilde unlocken. (Nooit eerder een iphone in mijn handen gehad, dus weet niet of dit normaal is of door het unlocken hoort).
Toen ik op internet wilde gaan kreeg ik een soort melding met pdp erin. Dit heeft iets met internet connectiviteit te maken. In ieder geval dat heb ik opgezocht. Is dit een normale melding? Ik ben echt een leek met iphone's maar ik wil er graag een.
Deze toestellen kan ik voor een zeer voordelige prijs krijgen, maar ik wil graag weten of het slim is om zo'n toestel aan te schaffen. De verkoper vertelde mij dat hij van zijn leverancier te horen heeft gekregen dat je niet met iTunes moest updaten anders springt de lock er weer op.

Graag jullie meningen, ervaringen en tips hierover.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 uit frankrijk met simlock Mr_vidi Koopinformatie Rest Europa 11 16-08-10 13:33
Positieve ervaringen mbt haarscheurtjes?? moosterhof Archief 1 19-10-09 07:18
iPhone 3Gs uit Frankrijk halen ? Dimplex Koopinformatie Rest Europa 6 06-07-09 00:11
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK lEl Archief 3 15-12-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.