//

Aankoop ervaringen via Borderlinx.com of MyUS

Aankoop ervaringen via Borderlinx.com of MyUS discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Grote kans dat het fout gaat. Ik heb het ook geprobeerd. Zowel via MYUS als Borderlinx. Duurde van vrijdag tot zondagmiddag dat ik afwijzingsmail ontving. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-03-10, 15:24
specop specop is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Grote kans dat het fout gaat. Ik heb het ook geprobeerd. Zowel via MYUS als Borderlinx. Duurde van vrijdag tot zondagmiddag dat ik afwijzingsmail ontving. Gelukkig heb ik hem ook bij Ellen den Otter besteld en die gaf aan ' dat alles goed zou komen".>>>>
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-03-10, 15:27
Jordy Jordy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard

Vrijdag besteld, bedrag is afgeschreven van mijn creditcard en een orderbevestiging ontvangen en vandaag geannuleerd.

Waarschijnlijk halen ze alle MyUS adressen er tussen uit en wordt vroeg of laat elke order geannuleerd. Helaas.
  #23  
Oud 14-03-10, 15:27
bwbboot bwbboot is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IJsselstein
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door specop Bekijk bericht
Grote kans dat het fout gaat. Ik heb het ook geprobeerd. Zowel via MYUS als Borderlinx. Duurde van vrijdag tot zondagmiddag dat ik afwijzingsmail ontving. Gelukkig heb ik hem ook bij Ellen den Otter besteld en die gaf aan ' dat alles goed zou komen".>>>>
Heb je direkt een afwijzing's email ontvangen, of eerst een order bevestiging en daarna alsnog een afwijzing's email?
  #24  
Oud 14-03-10, 15:40
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jordy Bekijk bericht
Vrijdag besteld, bedrag is afgeschreven van mijn creditcard en een orderbevestiging ontvangen en vandaag geannuleerd.

Waarschijnlijk halen ze alle MyUS adressen er tussen uit en wordt vroeg of laat elke order geannuleerd. Helaas.
Ik vrees het ergste, Ik zit er toch over na te denken of gewoon niet beter is om hem eind april te bestellen bij een van onze buurlanden. Is misschien nog goedkoper ook. Was toch meer om het uit te proberen of dit borderlinx het doet. Volgens blog trouwens gaan ze vanaf morgen een conciërge service aanbieden waarbij ze hem voor $30 dollar voor je pre-orderen. Misschien een idee..

Nou, net toch ook order acknowledgement binnen gekregen. Vaag.. Zou die ge canceled worden of niet? En, tot wanneer kan je de zaak annuleren?

Laatst gewijzigd door King1987; 14-03-10 om 17:06. Reden: edit knop gebruiken
  #25  
Oud 14-03-10, 17:07
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebdude Bekijk bericht
Volgens blog trouwens gaan ze vanaf morgen een conciërge service aanbieden waarbij ze hem voor $30 dollar voor je pre-orderen. Misschien een idee..
Dit lijkt me vrij stug vanwege de limiet van 2 iPads per order/account?



Bij Ellen moet het inderdaad wel goedkomen, maar dat mag ook wel voor zoveel geld
  #26  
Oud 14-03-10, 17:12
dmaccion dmaccion is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb tot 2maal aan toe mijn borderlinx adres, zowel als shipping en billing adres gebruikt....heb jij dit ook gedaan, want ik zie bij jou in je bestellingsbevestiging een gemarkeerd adres, is je billing adres gewoon je NL adres, want dat zou niet werken toch? Anyway, tot 2 maal aan toe is mijn order cxd. Binnen dezelfde dag een annuleringsmail ontvangen.

Ik wil proberen om via MyUS te bestellen, maar denk dat ik wacht tot de pre-order fase voorbij is en dan bestel ik via EBay. Dat werkt zeker!

Grt,


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bwbboot Bekijk bericht
Hallo, ik ben erg benieuwd naar alle ervaringen met het pre-orderen van de apple iPAD via borderlinx.com of MyUS suites.

Ik heb tegenstrijdige berichten gezien, de een heeft wel een order bevestiging, de andere niet. Bij sommige is er ook weer geannuleerd.

Tot zover lijkt het het bij mij te zijn gelukt. Vrijdagavond besteld en een paar uur later de order bevestiging ontvangen.

Wat zijn jullie ervaringen?

  #27  
Oud 14-03-10, 17:20
bwbboot bwbboot is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IJsselstein
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dmaccion Bekijk bericht
Ik heb tot 2maal aan toe mijn borderlinx adres, zowel als shipping en billing adres gebruikt....heb jij dit ook gedaan, want ik zie bij jou in je bestellingsbevestiging een gemarkeerd adres, is je billing adres gewoon je NL adres, want dat zou niet werken toch? Anyway, tot 2 maal aan toe is mijn order cxd. Binnen dezelfde dag een annuleringsmail ontvangen.

Ik wil proberen om via MyUS te bestellen, maar denk dat ik wacht tot de pre-order fase voorbij is en dan bestel ik via EBay. Dat werkt zeker!

Grt,
ik heb bij het billing adres, waar mogelijk, mijn eigen straat en plaatsnaam gebruikt. Ik heb dit gedaan om door de creditkaart naam/adres controle heen te komen. Bij het postcode veld moest ik wel weer een USA herkenbare postcode opgeven, die zet apple weer om naar een plaatsnaam etc. Geen idee of dit verschil maakt(e) of niet.
  #28  
Oud 14-03-10, 17:23
dmaccion dmaccion is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb Borderlinx net gesproken en zij bevestigen dat sinds gisteren Apple hun Hub Adres niet meer accepteert.

Ik ga nog 1 x proberen om de billing adres van mij te gebruiken met het shipping address van Borderlinx. Let u know!

Grt,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bwbboot Bekijk bericht
ik heb bij het billing adres, waar mogelijk, mijn eigen straat en plaatsnaam gebruikt. Ik heb dit gedaan om door de creditkaart naam/adres controle heen te komen. Bij het postcode veld moest ik wel weer een USA herkenbare postcode opgeven, die zet apple weer om naar een plaatsnaam etc. Geen idee of dit verschil maakt(e) of niet.
  #29  
Oud 14-03-10, 17:25
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Van tweakers.net:

Neeeee Wordt nu ineens mijn Myus.com adres geweigerd door Apple Verdorie! Eerst mijn Borderlinx al en nu mijn Myus account ook al, het gaat hem niet worden
  #30  
Oud 14-03-10, 18:10
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

En, Ik kreeg net ook een mailtje dat mijn shipping adres geweigerd werd. Dus als nu blijkt dat er een blokkade zit op Borderlinx adres, dan zal die conciërge service zeker ook niet werken.

Misschien krijg een maat zo gek om hem te door te sturen..

Het moet allemaal niet te ingewikkeld worden, en te veel kosten. Ik vind dat myus2eu toch iets te duur worden. en zo desperate ben ik ook nou weer niet.
  #31  
Oud 14-03-10, 19:56
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Nog een van Tweakers:

Vrijdag direct na de launch met twee verschillende CreditCards een iPad besteld met MyUS, op beide is het afgeschreven en ook een order bevestiging van Apple, doch vandaag het bericht dat beide bestellingen canceled zijn. Heel zuur maar ik denk zo maar dat het niet gaat werken. Een bekende van mij ook besteld, ook bevestiging + afschrijving ook annulering.
  #32  
Oud 14-03-10, 20:56
specop specop is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het nu via USUnlocked geprobeerd met Hot SpotShield en een uniek door USUnlocked afgegeven afleveradres incl uniek telefoonnummer in VS. Gebruikte gewoon NL cc en binnen uur een orderbevestiging per mail. In ieder geval 1 stap verder dan mijn pogingen met Borderlinx of MYUS.
  #33  
Oud 15-03-10, 00:08
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door specop Bekijk bericht
Ik heb het nu via USUnlocked geprobeerd met Hot SpotShield en een uniek door USUnlocked afgegeven afleveradres incl uniek telefoonnummer in VS. Gebruikte gewoon NL cc en binnen uur een orderbevestiging per mail. In ieder geval 1 stap verder dan mijn pogingen met Borderlinx of MYUS.
Er is hoop, maar ik denk als toch perse een wil hebben vlak na de lauch dat gewoon maar laat afleveren bij die maat van mij in de us. Ben ongeveer 50 bucks kwijt aan shipping en dan heb ik in huis voor ongeveer 520 euro inclusief taxes enzo. De 16gb of course. Ik vindt dat je usunlocked toch net te ver gaan met die virtual cc @specop Wat betaal je nou aan verzendkosten en handeling enzo daar?

Laatst gewijzigd door Sebdude; 15-03-10 om 00:10. Reden: Vraag toevoegen
  #34  
Oud 15-03-10, 20:02
maranello maranello is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Breda
Berichten: 15
Standaard

Ik heb naar MY US een mail gestuurd met daarin de afwijzing die ik van Apple kreeg. Dit is hun reactie:

Thanks for the email,
I do apologize but due to the company Policies of Apple they will not ship to MyUS because they recognize us as an international freight forwarder. However our we can assist you with placing this order with our Personal Shopper service. We will just order the item for you and then charge the cost of the item to your credit card. Please log into your MyUS account and click on the Personal Shopper Tab for more information and instructions. I truly apologize for the inconvenience.

Feel free to contact me with any additional questions.

Best Regards,
Ian Collins
  #35  
Oud 16-03-10, 09:18
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Ik had al geinformeerd naar de fee voor een personal shopper bij MyUs. Dit is het antwoord:

Hello
Thank you for this inquiry.
The charge for the personal shopper fee depends on the membership type you have and your method of payment. There is a $10 minimum charge for the personal shopper service. As a standard member paying by wire transfer the rate is 5% of the total order. As a premium member the rate is 3% of the total order. As a standard member paying by credit card the rate is 10% of the total order. As a premium member the rate is 6% of the total order.
Please let me know if you have any other questions


Dat is dus nog eens 10% aan extra kosten (+/-50 euro voor een 16gb Wi-Fi).
  #36  
Oud 16-03-10, 11:45
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Borderlinx biedt since gister middag ook een conciërge service via hun website aan. Hier rekenen ze dertig dollar extra voor. Hier komt het totaal voor een 16gb Wi-Fi iPad op $572 (die prijs inclusief ongeveer 40 dollar sales tax). Hier komen nog wel kosten bij voor het versturen van hun depot, verzekering, en natuurlijk belasting bij. Hier brengen ze nog $142 voor in rekeningen. Omgerekend, betaal je dan ongeveer 530 euro inclusief belasting en verzendkosten. De prijs als je hem al een van de eerste in huis will hebben zonder veel gedoe. Je kan het via Borderlinx bestellen, kan gewoon via paypal en nl creditcard betaald worden. Je betaald twee delen, een keer voor de iPad met service, en dan nog een keer als hij aankomt bij borderlinx voor verzendkosten en belasting. Succes met bestellen.

Laatst gewijzigd door Sebdude; 16-03-10 om 11:46. Reden: Aanvulling prijs iPad
  #37  
Oud 16-03-10, 15:02
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebdude Bekijk bericht
Borderlinx biedt since gister middag ook een conciërge service via hun website aan. Hier rekenen ze dertig dollar extra voor. Hier komt het totaal voor een 16gb Wi-Fi iPad op $572 (die prijs inclusief ongeveer 40 dollar sales tax). Hier komen nog wel kosten bij voor het versturen van hun depot, verzekering, en natuurlijk belasting bij. Hier brengen ze nog $142 voor in rekeningen. Omgerekend, betaal je dan ongeveer 530 euro inclusief belasting en verzendkosten. De prijs als je hem al een van de eerste in huis will hebben zonder veel gedoe. Je kan het via Borderlinx bestellen, kan gewoon via paypal en nl creditcard betaald worden. Je betaald twee delen, een keer voor de iPad met service, en dan nog een keer als hij aankomt bij borderlinx voor verzendkosten en belasting. Succes met bestellen.
Het kan aan mij liggen maar ik zie op de bewuste pagina inderdaad de aanbieding etc maar ik kan nergens iets bestellen. Volgens mij moet de bestelmogelijkheid nog toegevoegd worden aan de website van Borderlinx
  #38  
Oud 16-03-10, 15:19
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baltar Bekijk bericht
Het kan aan mij liggen maar ik zie op de bewuste pagina inderdaad de aanbieding etc maar ik kan nergens iets bestellen. Volgens mij moet de bestelmogelijkheid nog toegevoegd worden aan de website van Borderlinx
Op deze pagina kan je hem bestellen, zie Borderlinx Maar je moet eerst wel een account aanmaken bij borderlinx en ingelogd zijn bij anders kan je niks bestellen.



Zie screenshot. Onder aan deze pagina, kan hem dan bestellen en betalen met cc of paypal, nogmaals succes
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Naamloos.jpg‎ (61,1 KB, 39x gelezen)
  #39  
Oud 16-03-10, 15:24
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebdude Bekijk bericht
Op deze pagina kan je hem bestellen, zie Borderlinx Maar je moet eerst wel een account aanmaken bij borderlinx en ingelogd zijn bij anders kan je niks bestellen.



Zie screenshot. Onder aan deze pagina, kan hem dan bestellen en betalen met cc of paypal, nogmaals succes
Heel vreemd. Ik was net toen ik het probeerde wel degelijk ingelogd. Maar goed het werkt (nu) inderdaad zoals je beschrijft.
  #40  
Oud 16-03-10, 18:16
Gaudi Gaudi is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almelo
Berichten: 17
Standaard pre-order gedaan

Zo, dat ging lekker snel. Ik heb zojuist een pre-order geplaatst bij Borderlinx.
Toch blij dat ik een paar dagen heb gewacht. De live chat van hun werk ook ideaal en snel, ik ben netjes te woord gestaan en gerustgesteld over de bestelling. nu beginnen met de dagen afstrepen ;-)
Bedankt voor de tip Sebdude
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Borderlinx.com offline Yzord Koopinformatie en ervaringen 1 23-03-11 13:10
Borderlinx situatie VoltrefferVick Koopinformatie Nederland 21 01-10-10 00:22
[iPad] Borderlinx Ervaringen Meerkoetje iPad algemeen 2 21-04-10 11:27
MyUS alternatieven Joost91 Koopinformatie USA 0 17-02-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.