iphone uit engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wil graag een iphone 4 gaan halen binnekort maar aangezien hij pas veel later in nederland komt kan ik dan er 1 uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone uit engeland
hallo, ik wil graag een iphone 4 gaan halen binnekort maar aangezien hij pas veel later in nederland komt kan ik dan er 1 uit engeland kopen (heb familie daar) en dat hun het dan opsturen maar werkt het dan ook met een nederlands netwerk zoals vodafone die ik nu heb?
gr bryan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis zijn iPhones in Engeland gesimlockt door de provider, in dat geval kun je 'm dan niet gebruiken met een sim van een Nederlandse provider. Of de iPhone 4 moet tegen die tijd te jailbraken en te unlocken zijn... Zou daar nog even niet op rekenen...
|
|||
|
|||
ok bedankt dan wacht ik wel tot hij in nederland uitkomt.
|
Labels |
import engeland, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone uit engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 14 | 01-04-10 18:51 |
Jailbreak iPhone 3g uit de Engeland. | Thomaspilot | Archief | 1 | 26-06-09 12:01 |
Unlocked iPhone uit engeland? | JanR | Archief | 8 | 12-03-09 11:48 |
iPhone uit Engeland? | JVdV | Archief | 4 | 05-03-08 21:57 |
iPhone uit engeland | Ravens | Archief | 20 | 25-09-07 18:30 |
|
|