iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

Jaapvdb 28-07-10 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ym1983 (Bericht 502766)
Zijn er mensen die na 15 juli een 32gb hebben besteld? Mijn bestelling staat namelijk nog op "not yet shipped"
Ships: 05 Aug, 2010
Delivers: 16 Aug, 2010

(kreeg de indruk, na bovenstaande reacties te lezen, dat mensen met een 16gb sneller gaan qua bestelproces)

Na heel wat gelees blijkt dat orders t/m 23 juli (apple UK) mbt 16 GB
vandaag zijn behandeld door Apple (Binnen 5 dagen!)

Daarintegen zijn er mensen die rond 12 t/m 16 juli een 32GB hebben besteld, veel van hen hebben nog geen status verandering

(Ook T-mobile geeft aan dat er vrijdag geen 32GB geleverd wordt...)

Zelf 16 juli besteld en nog geen verandering, klein beetje het gevoel dat ik een 16GB had moeten bestellen...maja als die er eenmaal is denk ik daar natuurlijk weer anders over

niekie67 28-07-10 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tim-HD (Bericht 502839)
Potver3 nou die mail kreeg ik ook net,en 5 pond korting op de volgende keer.Allee een volgende keer komt er niet meer. :P

Mag je de coupon aan mij geven :D. Zou trouwens niet iedereen zo'n coupon krijgen van hun? Hoop die dan wel te hebben voor mijn volgende Iphone bij hun de deur uitgaat.

Japie.G 28-07-10 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tader (Bericht 502685)
Mijn iPhones zijn eindelijk verstuurd door BL :) Ik had mij geabonneerd op status updates van DHL.

Ik heb net van DHL een status update gekregen, dat het pakketje is opgehaald bij BL. Hierin staat ook mijn naam, mijn straatnaam (verkeerd gespeld), en postcode... Maar GEEN huisnummer!!!

Is dit een fout van BL of laat DHL het niet zien i.v.m. mijn privacy?

Bij mij wel een huisnummer in die notificatie mail..

Tim-HD 28-07-10 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niekie67 (Bericht 502908)
Mag je de coupon aan mij geven :D. Zou trouwens niet iedereen zo'n coupon krijgen van hun? Hoop die dan wel te hebben voor mijn volgende Iphone bij hun de deur uitgaat.

Prima pm me maar met je mail en ik geef je zo de code als ik hem krijg.

Tim-HD 28-07-10 18:01

@ tader direct naar DHL bellen! ze kunnen dan je adres nog veranderen.Pakjes die kwijtraken duren 3x zo lang.

timbus 28-07-10 18:15

Poep,

Eindelijk mn iphone in mn suite en dan kan ik niet met 'express' vertsturen.

alleen 'standerd shipping' is mogelijk. Shane vertelde me in de chat dat dit
de enige mogelijkheid is.

Shane: As per information available with us,
Shane: DHL has kept the rates of both the services as same.
tim: how long will it take to ship to the netherlands with 'standerd shipping'?
Shane: Due to this it is not possible to avail the Express services.
Shane: It takes from 4-6 days.


Heeft iemand dit ook gehad. En duurde dat echt 4 tot 6 dagen?


Rare jongens, die Borderlinxers...

mathijsdb 28-07-10 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tim-HD (Bericht 502931)
Prima pm me maar met je mail en ik geef je zo de code als ik hem krijg.

Ze hebben me in een chat verteld dat de codes pas verstuurd worden als de 'backlog' helemaal weggewerkt was.(Zie een eerdere post van mij) Iedereen die een BL-verzending gedaan heeft, krijgt zo'n code dan!

trevisnl 28-07-10 19:08

Als ik een iphone uit engeland zou kopen, kan ik mijn iPhone dan ook naar engeland opsturen voor reperatie of hoe zit dat dan?

niekie67 28-07-10 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mathijsdb (Bericht 503006)
Ze hebben me in een chat verteld dat de codes pas verstuurd worden als de 'backlog' helemaal weggewerkt was.(Zie een eerdere post van mij) Iedereen die een BL-verzending gedaan heeft, krijgt zo'n code dan!

Mischien mag je meerder coupons tegelijk inleveren.

Japie.G 28-07-10 19:34

update DHL de status 'real-time' of krijg je na een paar uur een een keer een hele rits statussen te zien? (Bij de levering van BL naar home adres)

Boei 28-07-10 20:24

Mijn ouders kennen mensen in de UK. Ik zou de iPhone dus kunnen bestellen en daar laten afleveren waarna zei hem doorsturen. Maar wat is de levertijd in de UK? Ik zie staan 3 weken, weet iemand of dat klopt?

blingbling 28-07-10 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boei (Bericht 503236)
Mijn ouders kennen mensen in de UK. Ik zou de iPhone dus kunnen bestellen en daar laten afleveren waarna zei hem doorsturen. Maar wat is de levertijd in de UK? Ik zie staan 3 weken, weet iemand of dat klopt?

nee is minder. Er zijn er een aantal die hem rond de 22ste hebben besteld en die nu al prepared for shipment zijn. Het kan dus ook een week duren.

Channie 28-07-10 20:46

Heb goede hoop dat ik morgen eindelijk mijn "4tje" heb. Pakketje is onderweg naar NL :-)

ym1983 28-07-10 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Channie (Bericht 503289)
Heb goede hoop dat ik morgen eindelijk mijn "4tje" heb. Pakketje is onderweg naar NL :-)

't is je gegunt, je heb er ellende genoeg mee gehad...

Tim-HD 28-07-10 20:59

Eindelijk:

15e: aankomt BL
21e: in de suite zichtbaar
betaald en wel gekozen voor express delivery
28e: vandaag een boze mail en eindelijk: Shipment handed over to delivery agent

Was het zo erg zat.

tbeumer@ 28-07-10 21:01

Wat kost het nou extra via BL?

repmeer 28-07-10 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ (Bericht 503312)
Wat kost het nou extra via BL?

https://www.borderlinx.com/m/total-cost-calculator

tapijtkever 28-07-10 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ (Bericht 503312)
Wat kost het nou extra via BL?

ca.€ 34,00:rolleyes:

tapijtkever 28-07-10 21:26

al met al heb ik 5 weken moeten wachten van bestellen tot binnenkomst thuis!
maar hij is het waard! :D

mijrs 28-07-10 21:43

Yeah, zojuist eindelijk de e-mail binnen dat hij is verzonden vanuit Borderlinx. Ze versturen via DHL toch? Staat er namelijk niet bij. Heb wel een tracknr.

Einde(!@#!@#funcking!!@#!@#)lijk...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.