iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

Channie 29-07-10 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G (Bericht 503957)
en hij is afgeleverd!!!! jeeeeej!

Alleen mn accessoires zitten er niet bij! Borderlinx maar weer contacten...

Ik zit nog te wachten op DHL... :O

steefdh 29-07-10 11:05

Ik was blij dat hij er met 7 dagen eindelijk in mijn suite zat, maar zit nu helaas alweer even te wachten tot hij verstuurd gaat worden :( Voor het weekend zal hij er zo goed als zeker niet zijn dus :(

TweakersOnly 29-07-10 11:08

Op 22 juli betaald, nog steeds niet verstuurd. :( Had gehoopt de iPhone morgen in huis te hebben, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer lukken.

mathijsdb 29-07-10 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelCreutzburg (Bericht 503881)
Hopelijk werken ze dit weekend weer lekker door en kunnen we za en zo ook als werkdag beschouwen.

Dat hangt ervan af:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shane(BL)
Shane: Yes...but only if it is required.
Shane: As per the latest update, at our current progress, 80% of orders will be processed within the next 48 hours.

Dus als 80% van de orders behandeld is van de afgelopen 48 uur, gaan ze niet door. Floeperts.

mijrs 29-07-10 11:31

Heb sinds gisterenavond een DHL trackcode. Het is sindsdien nog altijd niet geupdate op DHL.co.uk. Heb tot op heden alleen de volgende informatie:

Wednesday, July 28, 2010
1 Shipment information received Birmingham - UK 20:47


Heb/hadden meer mensen dit? En wat kan ik verwachten? Morgen in NL?

Tjuust 29-07-10 11:31

Net besteld in Engeland, wordt verzonden naar een maatje van me.
Zijn er trouwens nog dingen om rekening mee te houden ofzo?
Ik bedoel, kan je die Engelse iPhone gewoon koppelen aan je Nederlandse itunes en kan je gewoon de Nederlandse appstore gebruiken met je Nederlandse apple id?
Thanks voor jullie antwoord alvast!

Japie.G 29-07-10 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mijrs (Bericht 504092)
Heb sinds gisterenavond een DHL trackcode. Het is sindsdien nog altijd niet geupdate op DHL.co.uk. Heb tot op heden alleen de volgende informatie:

Wednesday, July 28, 2010
1 Shipment information received Birmingham - UK 20:47


Heb/hadden meer mensen dit? En wat kan ik verwachten? Morgen in NL?

ja, vandaag om 1700 uur moet je maar weer eens kijken :-) Morgen is ie er hoor!

Japie.G 29-07-10 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Channie (Bericht 503983)
Ik zit nog te wachten op DHL... :O

De mijne is aan het syncen nu :-P Mooi toestel hoor! Sim knippen is ook een fluitje van een cent!

Mark-86 29-07-10 11:34

Even een noob vraagje, als ik nu een iphone bestel via borderlinx.. Binnen hoeveel weken kan ik hem dan verwachten?

Ik heb van tmobile te horen gekregen dat ik 8-10 weken zeker moest wachten en ben helemaal klaar met ze! Maar mocht dit nu langer gaan duren ga ik andere mogelijkheden bekijken.. Alvast bedankt! =)

MichaelCreutzburg 29-07-10 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mathijsdb (Bericht 504060)
Dat hangt ervan af:

Dus als 80% van de orders behandeld is van de afgelopen 48 uur, gaan ze niet door. Floeperts.

Maar vandaag komt er weer een batch aan, dus ik denk dat ze voorlopig nog wel hun handen vol hebben.

Iets anders: Ik vroeg me af of de zending van de mensen van wie de bestelling gisteravond zijn verzonden per TNT (door Apple, niet BL) ook vanuit UK zijn verzonden, net zoals de bestellingen die door UPS worden verzonden (zoals die van mij). Of gaan die TNT verzendingen gewoon weer vanuit Shenzhen, China?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark-86 (Bericht 504103)
Even een noob vraagje, als ik nu een iphone bestel via borderlinx.. Binnen hoeveel weken kan ik hem dan verwachten?

Ik heb van tmobile te horen gekregen dat ik 8-10 weken zeker moest wachten en ben helemaal klaar met ze! Maar mocht dit nu langer gaan duren ga ik andere mogelijkheden bekijken.. Alvast bedankt! =)

Dat is afhankelijk van twee factoren: de levertijd van Apple en de levertijd van Borderlinx. En laat ze nou allebei nogal random zijn... Mijn bestelling van 21 juli wordt vandaag bij BL bezorgd, maar er zijn ook mensen die een week eerder hebben besteld, maar nog zitten te wachten op de verzending. Zelfde verhaal met verzendingen vanuit BL: sommigen wachten 3 dagen anderen 10 dagen.

timbus 29-07-10 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timbus (Bericht 502957)
Poep,

Eindelijk mn iphone in mn suite en dan kan ik niet met 'express' vertsturen.

alleen 'standerd shipping' is mogelijk. Shane vertelde me in de chat dat dit
de enige mogelijkheid is.

Shane: As per information available with us,
Shane: DHL has kept the rates of both the services as same.
tim: how long will it take to ship to the netherlands with 'standerd shipping'?
Shane: Due to this it is not possible to avail the Express services.
Shane: It takes from 4-6 days.


Heeft iemand dit ook gehad. En duurde dat echt 4 tot 6 dagen?


Rare jongens, die Borderlinxers...

Ik moest hier overigens wel E34,- voor betalen. Kan iemand hier een lichtje over schijnen?

Thanks!

tader 29-07-10 12:01

Nou, wanneer BL eindelijk je telefoons verstuurt begint er weer een nieuwe soap...

BL kan je adres niet overtikken (dat doen ze blijkbaar met de hand)... Straatnaam verkeerd gespeld en het huisnummer voor gemak maar weggelaten...

DHL kan pas wanneer het pakketje in Nederland is het huisnummer toevoegen (een échte adreswijziging kan pas na de eerste bezorgpoging), dat moet wél gebeuren voordat de wagens zijn ingeladen voor de bezorging, je window om het door te geven is dus iets van tussen 06.30 en 08.00.

Nou, was die hindernis overwonnen, nemen die gasten van DHL niet eens de moeite om bij mij aan te bellen, gooien ze gewoon een briefje in de bus dat ik niet thuis was! De lift gebruiken is blijkbaar teveel moeite! Grrr!!!

Nu maar hopen dat ik het vanavond kan ophalen...

steefdh 29-07-10 12:05

Net tijdens een chatsessie te horen gekregen dat de status being processed (na betaling bij BL) in mijn geval en waarschijnlijk ook bij een hoop anderen betekent dat hij klaar staat om op te sturen. Maar dat dit nog niet lukt, omdat ze te veel hebben om te versturen...

timbus 29-07-10 12:14

Ik sta inderdaad ook sinds 2 dagen op being processed. Na een week wachten voordat de iphone in mn suite verscheen.

Konden jullie bij het betalen wel kiezen uit 'express' of 'standard delivery'?

Ik niet, maar de kosten zijn wel gelijk... Vind ik maar raar.

Tim-HD 29-07-10 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timbus (Bericht 504196)
Ik sta inderdaad ook sinds 2 dagen op being processed. Na een week wachten voordat de iphone in mn suite verscheen.

Konden jullie bij het betalen wel kiezen uit 'express' of 'standard delivery'?

Ik niet, maar de kosten zijn wel gelijk... Vind ik maar raar.

in het begin kon dat nog wel,maar denk dat ze problemen kregen met mensen die daar voor betaalde en alsnog lang moesten wachten tot het er was.

Ik kon de 21e nog wel kiezen voor express.En hij is gister avond bij mij aan de delivery agent gegeven.Status is nu: shipment information received. Birningham

Channie 29-07-10 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G (Bericht 504100)
De mijne is aan het syncen nu :-P Mooi toestel hoor! Sim knippen is ook een fluitje van een cent!

Die heb ik laatst door iemand met een cut-my-sim laten knippen. 5 sec werk.

MichaelCreutzburg 29-07-10 13:28

Status: Delivered

Kom op Borderlinx, verras me!


Besteld: 21 juli
Verzonden door Apple: 28 juli

MaartenW 29-07-10 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelCreutzburg (Bericht 504426)
Status: Delivered

Kom op Borderlinx, verras me!


Besteld: 21 juli
Verzonden door Apple: 28 juli

Hier hetzelfde, alleen besteld 22 juli

Jaapvdb 29-07-10 13:37

Totally de weg kwijt nu...16GB wordt gewoon vanuit UK geleverd?
Binnen 8 dagen bij BL?

- Bonk - sla me zelf tegen de kop dat ik geen 16 GB heb besteld

xynta 29-07-10 13:40

Zijn er nog mensen hier die een dubbele hebben besteld (2 stuks) en hem misschien aan mij willen verkopen ;) PM me maar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.