iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

trevisnl 29-07-10 13:54

Weet iemand hoe het zit met garantie? ik ben er heel erg over aan het twijfelen om hem toch via Engeland te laten komen.. dit omdat het in België waarschijnlijk ook nog lang gaat duren voordat hij fatsoenlijk op voorraad is en ik hem in België niet kan bestellen.. waarschijnlijk is het via borderlinx zelfs nog sneller..
Wat raden jullie aan, via Borderlinx of via belgie en dan maar gewoon wachten?

kdhoe 29-07-10 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaartenW (Bericht 504433)
Hier hetzelfde, alleen besteld 22 juli

Hier ook hetzelfde. 22 juli besteld, sinds deze middag: delivered (bij borderlinx)

Ook een 16gb

NelgNL 29-07-10 15:40

Vriend van me had 'm op 22 juli besteld en is vandaag geleverd in z'n Borderlinx-suite. Ik heb 'm op 23 juli besteld dus hopelijk ben ik ook snel aan de beurt :)

blingbling 29-07-10 15:48

Die van mij is ook op 23 juli besteld. Wij vallen net buiten de boot, wij zitten wss dus bij de zending van volgende week.

gn!uz 29-07-10 15:54

Het gaat niet zo zeer om de besteldatum bij Apple maar om de afleverdatum bij Borderlinx... Mijn pakketjes zijn 27 juli afgeleverd en mijn suite is nog leeg!

MikMakMan 29-07-10 16:02

Don't worry, die van mij waren de 24e afgeleverd en heb net pas een melding gekregen dat ze in mijn suite zijn aangekomen.

blingbling 29-07-10 16:04

Wat ik zo lees heb ik wel het idee dat BL steeds sneller wordt.

Tim-HD 29-07-10 16:15

Wednesday, July 28, 2010

Shipment information received Birmingham - UK

bij DHL staat hij al sins gister zo :confused:

enzoronald 29-07-10 16:34

niet te geloven toch? Mensen die een pakketje in hun suite hebben binnen een week ! Op zich heel mooi, mits dat ik al 2 dagen met een prepared for shipment status zit vanuit apple. En die van mij 1,5 geleden besteld....

ym1983 29-07-10 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door enzoronald (Bericht 504890)
niet te geloven toch? Mensen die een pakketje in hun suite hebben binnen een week ! Op zich heel mooi, mits dat ik al 2 dagen met een prepared for shipment status zit vanuit apple. En die van mij 1,5 geleden besteld....

Het kan altijd erger, ik heb hem 2 weken geleden (15-07) besteld en staat nog op "Not yet shipped". Verwachting is pas 05-08. Maar schijnt te komen doordat ik 32gb besteld heb (+ bumper)

blingbling 29-07-10 16:40

Ik denk dat niemand mag klagen over Apple's verzendtijden, want het gaat vooralsnog voor iedereen sneller dan 3 weken

lokiolav 29-07-10 17:03

Klopt. Tel daar alleen wel nog ff 1,5 a 2 weken BorderLinx.com

avdwerf 29-07-10 17:07

Citaat:

Dear Borderlinx members,
As announced yesterday we will have cleared the majority of the backlog by today and expect that DHL will be up to date by the weekend.
We are also looking to provide an additional service on insurance for all Borderlinx members as some of you have requested and we will update you tomorrow when that will be implemented.
Thanks again for your patience.
The Borderlinx Team
Dan zou dus alles wat nu staat op Being processed bij DHL moeten liggen dit weekend, begin volgende week dus eindelijk in huis! Wel jammer dat ze nu pas gaan beginnen met verzekerd verzenden :(

tss68nl 29-07-10 17:09

Als je voor Express Shipment hebt gekozen van Borderlinx naar NL, waar wordt dat ding dan mee verstuurd? DHL of UPS? Ik kan namelijk uit het topic weinig wijs, mensen gebruiken de sites van DHL en UPS door elkaar...

En als het ding vandaag om 17:00 'handed over to delivery agent' is, wanneer kan ik hem dan verwachten, want ik werk regelmatig ver buiten de deur, en ook het weekend zit stampvol.

Geen idee wat er gebeurt als ik niet thuis ben, of erger nog, meerdere malen niet thuis ben, ik houdt er liever rekening mee, maar dan moet ik wel tijdig mijn werk herplannen... iemand een idee?

loller 29-07-10 17:17

21 juli besteld, geleverd bij Borderlinx, maar nog niet in mijn suite.

mijrs 29-07-10 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tader (Bericht 504166)
Nou, wanneer BL eindelijk je telefoons verstuurt begint er weer een nieuwe soap...

BL kan je adres niet overtikken (dat doen ze blijkbaar met de hand)... Straatnaam verkeerd gespeld en het huisnummer voor gemak maar weggelaten...

DHL kan pas wanneer het pakketje in Nederland is het huisnummer toevoegen (een échte adreswijziging kan pas na de eerste bezorgpoging), dat moet wél gebeuren voordat de wagens zijn ingeladen voor de bezorging, je window om het door te geven is dus iets van tussen 06.30 en 08.00.

Nou, was die hindernis overwonnen, nemen die gasten van DHL niet eens de moeite om bij mij aan te bellen, gooien ze gewoon een briefje in de bus dat ik niet thuis was! De lift gebruiken is blijkbaar teveel moeite! Grrr!!!

Nu maar hopen dat ik het vanavond kan ophalen...

Waar kan je dan het adres zien waar DHL het pakketje zal bezorgen? Want ik zie dit nergens op de website als ik mn tracknr. invoer...

painterceessie 29-07-10 17:57

Als ik zo de laatste pagina's lees valt mij op dat als je hem na 20 juli besteld heb dat die dan snel bij BL is,denk dat apple UK store weer een heleboel op voorraad hebben.
Die van mij is 11 juli besteld en gaat gewoon het hele traject door.
We wachten het maar af.
Hij is nu in arnhem hub.

Willem... 29-07-10 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mijrs (Bericht 505042)
Waar kan je dan het adres zien waar DHL het pakketje zal bezorgen? Want ik zie dit nergens op de website als ik mn tracknr. invoer...

Op de door jouw ingevulde plek ;)

tss68nl 29-07-10 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem... (Bericht 505123)
Op de door jouw ingevulde plek ;)

Hij zegt dus dat ze het handmatig overnemen. Kan jij het nog zo mooi hebben ingevuld, als ze je adres verkeerd overtikken komt je zending niet aan he?

Hij vraagt dus waar je kan controleren wat de adresgegevens op de zending zijn, zodat je ze tijdig kan corrigeren....

blingbling 29-07-10 18:13

als je postcode, land en naam op de zending kloppen komt ie altijd aan. Straat en huisnummer zijn te achterhalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.