iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

dikke 30-07-10 01:23

Aah ! Heel erg bedankt! Krijg op tweakers niet eens antwoord op deze vraag, maar echt enorm bedankt! Had Apple en de Visa maatschappij al gebeld, en die hadden beide aangegeven dat 't geaccodeerd was, maar vertrouwde het niet helemaal ! =)

Enorm bedankt !

TweakersOnly 30-07-10 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu (Bericht 505677)
Sinds wanneer stond die in jou suite?

Sinds de 17e in de suite, 22 juli betaald

blingbling 30-07-10 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikke (Bericht 505717)
Krijg op tweakers niet eens antwoord op deze vraag


idd wat een ongelofelijk schijtforum is dat zeg. Als ik een vraag stel naar mensen die hem dezelfde dag als ik hebben besteld, of die al op prepared for shipment staat, krijg ik gelijk zo'n verschrikkelijke betweter die het wel even weet. En niet alleen in dat gedeelte van het forum.
Of ze negeren je idd doodleuk

Justevo 30-07-10 02:52

Ik heb mijn bestelling geplaats en per ongeluk billing adres hetzelfde als shipment adres, heb nu wel al een andere status en een confirmation mail van Apple.
Estimated Shipping: 19 Aug, 2010
Estimated Delivery: 23 Aug, 2010

Kan het billing adres ook niet veranderen zonder te bellen, zo laten of toch maar bellen?

kleine jan 30-07-10 06:13

Dan heb je dus nederlands adres opgegeven?

Ben eigenlijk wel benieuwd, zou wel uniek zijn? :)
maar ik zou wel ff bellen

niekie67 30-07-10 06:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelCreutzburg (Bericht 505695)
De 'reservering' op je creditcard (niet zichtbaar voor jou) wordt pas een betaling wanneer Apple overgaat tot verzending.

Voor mijn eerste bestelling was de reservering zichtbaar (ABNAMRO cc, online te raadplegen) en na een paar dagen weer weg. De tweede bestelling idem dito. De reservering is volgens mij alleen zodat ze kunnen testen of ze de kaart kunnen crediteren. Pas als je echt de mail met de billing gegevens van Apple krijgt komt de betaling bij je transacties te staan.

niekie67 30-07-10 06:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Justevo (Bericht 505737)
Ik heb mijn bestelling geplaats en per ongeluk billing adres hetzelfde als shipment adres, heb nu wel al een andere status en een confirmation mail van Apple.
Estimated Shipping: 19 Aug, 2010
Estimated Delivery: 23 Aug, 2010

Kan het billing adres ook niet veranderen zonder te bellen, zo laten of toch maar bellen?

Billing en shipping alletwee Borderlinx? Had ik ook, pakketjes is netjes aangekomen. Duurde wel lang, maar dat was afgelopen week met de meeste Iphone's zo dus lijkt mij niet hierdoor te komen.

kleine jan 30-07-10 07:09

Ik heb gister 2 Iphones in parijs gekocht en had ook 1 op apple.com besteld, met zelfde CC betaald.
niet bij nagedacht maar achteraf hadden ze dit misschien kunnen zien?

tss68nl 30-07-10 07:23

Hmmm, gisteren om 16:52 volgens borderlinx aan DHL overhandigt, sinds 21:12 gisterenavond bij DHL 'Zending informatie ontvangen'.

Heel fijn, maar wordt dat ding nu wel of niet vandaag bezorgd? Ik heb mijn werk er voor verzet aangezien men op DHL.nl aangeeft dat een zending met Express Worldwide verzending altijd de volgende werkdag na verzending wereldwijd wordt bezorgd, maar dan zou ik nu toch al lang moeten zien dat hij in België is aangekomen en naar Amsterdam gaat? Sterker nog....daar had ie al moeten liggen?

Heb ik nu voor niets een vrije dag opgenomen? Erger nog, ligt m'n pakketje daar nu het hele weekend voor de grijpgrage handjes van DHL? Ook kan ik maandag en dinsdag echt geen vrij nemen omdat ik een aantal belangrijke meetings heb ingepland... dit gaat lekker! ;)

Roen 30-07-10 07:28

Mijn zending is gister ook overhandigd aan DHL, maar nog geen status update. Was wel leuk geweest om hem voor het weekend te hebben. Maar zie het somber in.

Wellicht dat er nu vertraging is bij DHL door de iPhone tsunami?

tss68nl 30-07-10 07:37

Dat zou toch helemaal belachelijk zijn. Als je voor Express verzending hebt gekozen bij BL, dan is dat ding toch zeker weg gegaan met DHL Express Worldwide. Hier nog even de beschrijving van DHL zelf over die dienst:
Gegarandeerde deur tot deur levering vóór het einde van de eerstvolgende werkdag.

Dat lijkt me duidelijk. Ik betaal niet voor niks 30+ euro aan BL (en dus DHL).

kleine jan 30-07-10 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tss68nl (Bericht 505773)
Hmmm, gisteren om 16:52 volgens borderlinx aan DHL overhandigt, sinds 21:12 gisterenavond bij DHL 'Zending informatie ontvangen'.

Heel fijn, maar wordt dat ding nu wel of niet vandaag bezorgd? Ik heb mijn werk er voor verzet aangezien men op DHL.nl aangeeft dat een zending met Express Worldwide verzending altijd de volgende werkdag na verzending wereldwijd wordt bezorgd, maar dan zou ik nu toch al lang moeten zien dat hij in België is aangekomen en naar Amsterdam gaat? Sterker nog....daar had ie al moeten liggen?

Heb ik nu voor niets een vrije dag opgenomen? Erger nog, ligt m'n pakketje daar nu het hele weekend voor de grijpgrage handjes van DHL? Ook kan ik maandag en dinsdag echt geen vrij nemen omdat ik een aantal belangrijke meetings heb ingepland... dit gaat lekker! ;)

ik denk vandaag ja, als ik hier de ervaringen lees word het door DHL de volgende dag bezorgd.

Channie 30-07-10 07:52

Gisteren om 15:45 uur stond eindelijk DHL voor de deur. Wat een schitterend toestel is die iPhone 4. Als je een iPhone 3G gewend bent, is hij echt supersnel! Blij mee!

kleine jan 30-07-10 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Channie (Bericht 505794)
Gisteren om 15:45 uur stond eindelijk DHL voor de deur. Wat een schitterend toestel is die iPhone 4. Als je een iPhone 3G gewend bent, is hij echt supersnel! Blij mee!

ik ben van 2g naar iphone 4 gegaan :D (gister opgehaald in Parijs)
Ben er ook echt superblij mee!

on topic: gister is mijn UK besteling afgeleverd bij BL.. zal na het weekend wel in mijn suite komen?

gn!uz 30-07-10 08:21

Vanmorgen twee iPhones in mijn suite (afgeleverd bij BL op 27 juli). Echter ontbreken nog twee doosjes met accessoires. Iemand ervaring met de tijd die het duurt voordat ook deze pakketjes in de suite verschijnen? Vind het niet erg om bijv. een dag te wachten als het toch 4 dagen duurt voordat de boel verzonden wordt.

tader 30-07-10 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TweakersOnly (Bericht 505649)
Ik heb zojuist mailtje van Borderlinx gekregen dat de iPhone verstuurd is. Zal ik mijn iPhone morgen nog ontvangen of wordt het maandag? Tracking number is nog niet bekend bij DHL.

Dat wordt maandag, waarschijnlijk is de zending met alle andere iPhones van vandaag al verzonden vanuit de midlands naar het continent.

Je tracking nummer zal vast al werken inmiddels. Ik gok dat je telefoon ergens halverwege de middag opgehaald zal worden door DHL.

DrDecibel 30-07-10 09:06

Zo, na mijn Parijs avontuur ga ik me maar eens richten op mijn toestellen uit de UK
Gister afgeleverd bij BL
Kijken of ik via de chat kan zorgen dat ze nog beetje optijd worden verstuurd

Maxman 30-07-10 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tss68nl (Bericht 505773)
Hmmm, gisteren om 16:52 volgens borderlinx aan DHL overhandigt, sinds 21:12 gisterenavond bij DHL 'Zending informatie ontvangen'.

Heel fijn, maar wordt dat ding nu wel of niet vandaag bezorgd? Ik heb mijn werk er voor verzet aangezien men op DHL.nl aangeeft dat een zending met Express Worldwide verzending altijd de volgende werkdag na verzending wereldwijd wordt bezorgd, maar dan zou ik nu toch al lang moeten zien dat hij in België is aangekomen en naar Amsterdam gaat? Sterker nog....daar had ie al moeten liggen?

Heb ik nu voor niets een vrije dag opgenomen? Erger nog, ligt m'n pakketje daar nu het hele weekend voor de grijpgrage handjes van DHL? Ook kan ik maandag en dinsdag echt geen vrij nemen omdat ik een aantal belangrijke meetings heb ingepland... dit gaat lekker! ;)

Denk dat je idd voor nix vrije dag hebt genomen. Mijn status is exact hetzelfde zelfs de tijd :). Denk dat hem gister klaar hebben gemaakt voor verzending inclusief trackingnummer etc.. Maar dat ie toen nog niet is weggegaan denk dat dat pas vandaag gebeurt.

Roen 30-07-10 09:17

Dat lijkt me ook ja, mijn status is:
1 Shipment information received Birmingham - UK 21:03



Het pakketje is zeg maar voorgemeld, maar moet nog opgehaald worden door DHL, dat wordt dan status 2 en vanaf daar is het pakket de volgende dag waarschijnlijk in NL.
Werkdag dan, dus wordt wel Maandag.

tss68nl 30-07-10 09:17

Ok, DHL gebeld. DHL beweert dat het pakket nog niet is aangeboden/opgehaald bij BL. BL In de chat om reactie gevraagd, en die beweren dat het pakket gisteren aan DHL is meegegeven.

Dus, is de zending bij deze gejat dan? Beide partijen beweren het pakket niet in hun bezit te hebben....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.