iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

tss68nl 29-07-10 18:21

Ik vraag me af of ze die moeite echt wel doen...sowieso. Wie zegt dat de postcode er wel goed op staat? Ik zou het ook willen controleren als blijkt dat ze bij BL door de stress vergeten zijn hoe ze moeten typen.

Willem... 29-07-10 19:28

Is het niet wat om voor de nieuwe Borderlinx gebruikers en die van plan zijn via daar een iPhone 4 te bemachtigen, een gidsje te maken ? Ikzelf ben ook er een die via die weg een iPhone 4 wilt. Zouden sommige van jullie die Borderlinx hebben gebruikt een topic willen aanmaken en daarin kunnen vertellen wat jullie hebben gedaan ? Deze vraag is al eerder aanbod geweest maar "jullie" verwezen door om deze hele topic door te lezen, maar ik denk dat vele niet echt zitten wachten om 100+ pagina's te doorzoeken op vragen, denken jullie ook niet ?

Dus wie zou dat willen doen ? Een hoop zullen je erg dankbaar zijn!

Alvast reuze bedankt!

Jaapvdb 29-07-10 19:45

Het gevolg van 30 sec bladeren....
Asje

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door partysnipes (Bericht 498265)
Jeetje wat spannend dit! Ik heb vrijdag dan ook maar de keuze gemaakt om mijn Iphone in Engeland te bestellen. No nuts no glory right?!!

Ik ga nu alvast kijken voor accessoires, wat is dat toch leuk! Ook top dat “de club” net een goede review heeft geplaatst van de verschillende invisebleshields!

Voor alle mensen die nog steeds niet begrijpen hoe ze moeten bestellen (en echt te lui zijn om topic door te nemen want ja het staat er echt in!!):
1 Je gaat naar Borderlinx (https://www.borderlinx.com/m/)
2 Je klikt op register en vult je gegevens in.
3 Volg aanwijzingen tot je account is geregistreerd! Je krijgt in je mail 2 “virtuele” adressen. Een is speciaal voor je inkopen uit de States de ander voor je inkopen uit de UK (deze gaan we natuurlijk gebruiken).
4 Je gaat naar de Apple Store UK (Welcome to the Apple Store - Apple Store (U.K.))
5 Kies het product dat je wilt bestellen en vul je gegevens in of maak een nieuwe account aan (en vul je gegevens in).
Voor wat betreft het invullen van je gegevens:
1 – Het eerste wat je invoert zijn je billing gegevens. Let op: Deze moeten overeenkomen met de gegevens van je creditcard!
2 – Vervolgens dien je de shipping gegevens in te voeren. Dit is dus het “virtuele” adres dat je van Borderlinx hebt gekregen. Dit moet er zo uit komen te zien:
Je naam
Borderlinx/DHL XXXX-XXXX
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
Milton Keynes
MK10 0BY
GBR

Ik heb zelf nog (na aanleiding van tips uit het forum) het telefoonnummer van Borderlinx toegevoegd!
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen! Succes iedereen!
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van mijn status (die staat nu op shipment 13-8 en ontvangen op uk adres op 20-08). Zal vervolgens nog wel even duren voordat DHL er mee op komt dagen!


Willem... 29-07-10 19:57

Namens vele bedankt !:)

Zijn er mensen die vandaag hebben besteld ? Zoja wat is je shipment date en je delivery date bij Borderlinx ?

Jaapvdb 29-07-10 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem... (Bericht 505330)
Namens vele bedankt !:)

Zijn er mensen die vandaag hebben besteld ? Zoja wat is je shipment date en je delivery date bij Borderlinx ?

Apple hanteert naar wat ik lees nog steeds 3 weken verzendtijd + dan nog 6 dagen voor bezorging

Oftewel
Vandaag besteld = shipment 20 augustus / delivery 27 augustus

Hecht hier echter niet teveel waarde aan
(veel mensen die vorige week hebben besteld, 16GB, hebben hem al bij BL liggen) Daarintegen duurt het bij BL ook wisselend van 3/4 dagen tot zelfs 10 of meer dagen

Willem... 29-07-10 20:45

Ow oke bedankt,

Mn verjaardag is op 7 september dus ikzeg ff snel bestellen :) en hopen dt mn iPhone 4 32 GB er dan is en niet extra vertraging oploopt :)

tss68nl 29-07-10 21:11

Ik snap er niks meer van. Borderlinx zegt dat ze hem om 16:53 vandaag aan de delivery agent hebben overgedragen. Trackingnummer er bij (10 cijfers), maar op zowel www.dhl.co.uk als www.dhl.nl zegt de site dat hij het tracking nummer niet kent...

..moet ik me nu zorgen maken en gaan bellen?

Jaapvdb 29-07-10 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tss68nl (Bericht 505414)
Ik snap er niks meer van. Borderlinx zegt dat ze hem om 16:53 vandaag aan de delivery agent hebben overgedragen. Trackingnummer er bij (10 cijfers), maar op zowel www.dhl.co.uk als www.dhl.nl zegt de site dat hij het tracking nummer niet kent...

..moet ik me nu zorgen maken en gaan bellen?

Naar ik weet, werken de codes meestal pas 's avonds laat
pas na 23:00 uur / 00:00 uur
Pin me er niet op vast

michel01 29-07-10 21:20

Nee hoor 4 uur later hoef je je nog helemaal nergens zorgen om te maken...

Ik daarentegen heb al sinds begin deze week:
Jul 14, 2010 at 09:02 AM PDT -
Prepared for Shipment
Ships: 04 Aug, 2010
Delivers: 11 Aug, 2010
:mad:

loller 29-07-10 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michel01 (Bericht 505429)
Nee hoor 4 uur later hoef je je nog helemaal nergens zorgen om te maken...

Ik daarentegen heb al sinds begin deze week:
Jul 14, 2010 at 09:02 AM PDT -
Prepared for Shipment
Ships: 04 Aug, 2010
Delivers: 11 Aug, 2010
:mad:

Vreselijk oneerlijk en k#t voor je :confused: Ik denk dat de jouwe nu uitgesteld wordt tot volgende week (volgende batch).

tossewaarde 29-07-10 21:43

Ik heb ook 14 juli besteld, en ik zit er helaas ook niet bij. Jammer hoor! Wachten maar tot volgende week.

niekie67 29-07-10 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blingbling (Bericht 504903)
Ik denk dat niemand mag klagen over Apple's verzendtijden, want het gaat vooralsnog voor iedereen sneller dan 3 weken

Dat kun je wel stellen ja. Mijn nummer 2 is aangekomen bij BL, 12 dagen te vroeg volgens de verwachting van apple toen ik hem bestelde. Ben benieuwd of het nu ook weer een week duurt voor hij in mijn suite staat( en nog een week voordat ze hem verzenden)

tader 29-07-10 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mijrs (Bericht 505042)
Waar kan je dan het adres zien waar DHL het pakketje zal bezorgen? Want ik zie dit nergens op de website als ik mn tracknr. invoer...

Zodra je pakketje zichtbaar wordt in de tracking van DHL, kan je je abonneren op status updates. Wanneer je iPhone dan door DHL wordt opgehaald krijg je een mailtje met alle gegevens inclusief de adressen! Je moet er wel op tijd bij zijn, het volgende mailtje krijg je als het pakketje bezorgd wordt :D

Maar de soap gaat weeééér verder... Dus naast dat het huisnummer ontbrak, en naast dat die eikels van DHL niet willen aanbellen... Heeft BL doodleuk ook maar één van de twee iPhones opgestuurd... De directeur zit zeker met de andere te spelen, de @%#$#@±!!!!

mijrs 29-07-10 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tader (Bericht 505609)
Zodra je pakketje zichtbaar wordt in de tracking van DHL, kan je je abonneren op status updates. Wanneer je iPhone dan door DHL wordt opgehaald krijg je een mailtje met alle gegevens inclusief de adressen! Je moet er wel op tijd bij zijn, het volgende mailtje krijg je als het pakketje bezorgd wordt :D

Bedankt voor de tip. Al heb ik er nu niks meer aan. Inmiddels zit mijn iPhone 4 al ergens in de lucht tussen Midlands en Eindhoven.

TweakersOnly 30-07-10 00:05

Ik heb zojuist mailtje van Borderlinx gekregen dat de iPhone verstuurd is. Zal ik mijn iPhone morgen nog ontvangen of wordt het maandag? Tracking number is nog niet bekend bij DHL.

dikke 30-07-10 00:17

Internationaal verzenden is eerder 2 werkdagen. Ga dus uit van op z'n vroegst zaterdag, als DHL dan ook levert.

Ander vraagje; kan iemand mij vertellen hoe de betaling naar apple in z'n werk gaat? Ik heb namelijk 2x een 32gb iphone besteld op de 25e, maar er is nog niks van de creditcard af gehaald...

bvd !

TweakersOnly 30-07-10 00:18

Verzending vanuit Bordelinx via DHL duurt normaal maar één dag. Wellicht heb ik dus geluk?

hekimoglu 30-07-10 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TweakersOnly (Bericht 505649)
Ik heb zojuist mailtje van Borderlinx gekregen dat de iPhone verstuurd is. Zal ik mijn iPhone morgen nog ontvangen of wordt het maandag? Tracking number is nog niet bekend bij DHL.

Sinds wanneer stond die in jou suite?

hekimoglu 30-07-10 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikke (Bericht 505666)
Internationaal verzenden is eerder 2 werkdagen. Ga dus uit van op z'n vroegst zaterdag, als DHL dan ook levert.

Ander vraagje; kan iemand mij vertellen hoe de betaling naar apple in z'n werk gaat? Ik heb namelijk 2x een 32gb iphone besteld op de 25e, maar er is nog niks van de creditcard af gehaald...

bvd !

Pas als je iphone bijna is afgeleverd wordt het geld afgeboekt.

MichaelCreutzburg 30-07-10 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikke (Bericht 505666)

Ander vraagje; kan iemand mij vertellen hoe de betaling naar apple in z'n werk gaat? Ik heb namelijk 2x een 32gb iphone besteld op de 25e, maar er is nog niks van de creditcard af gehaald...

bvd !

De 'reservering' op je creditcard (niet zichtbaar voor jou) wordt pas een betaling wanneer Apple overgaat tot verzending.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.