iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

Channie 20-06-10 09:41

Ik krijg zowaar een mailtje gisteren voor een klanttevredenheidsonderzoek nav mijn bestelling in de AppleStore UK. :-)

SPehlivan 20-06-10 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snader (Bericht 467525)
Je kunt je toestel bij de ANWB verzekeren met de Mobiele Apparatuur Verzekering. Kosten zo'n 25 euro per jaar. Gedekt tegen beschadiging en diefstal geloof ik. Wat de garantie betreft zou die worldwide moeten zijn, maar dan moet de iPhone 4 hier wel te koop zijn. Misschien wordt je eerder/beter geholpen als je Apple Care afsluit.

Dit is veel goedkoper dan ProAssist van T-Mobile.
Dit verzekering kan dus aller tijden? Niet 8 dagen na aankoop etc.?

Wordt je toestel dan ook hetzelfde verzekerd als bij proassist? Dus voor val stoot water vocht schade etc etc

Anfroy 20-06-10 11:59

Waar ik me alleen zorgen over maak met die verzekering:

Artikel 22. Niet verzekerd is:
6. Eigen gebrek
door eigen gebrek;

Lijkt me dus als je hem zelf laat vallen dat niet gedekt wordt?

Sunnyville88 20-06-10 16:56

Vraagje bij het gebruiken van je UK adres van borderlinx. Bij de telefoongegevens voor je deliveryadress, vul je daar het nummer van je suite in of gewoon je eigen telefoonnummer hier in NL?

Channie 20-06-10 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyville88 (Bericht 467784)
Vraagje bij het gebruiken van je UK adres van borderlinx. Bij de telefoongegevens voor je deliveryadress, vul je daar het nummer van je suite in of gewoon je eigen telefoonnummer hier in NL?

Ik heb mijn eigen nummer ingevuld

Sunnyville88 20-06-10 22:23

Vanmiddag iPhone 4 32G besteld en om 17:18 uur al mijn order confirmation binnen. 15-16 juli bij Borderlinx. Dan 2 dagen later als het goed is bij mij :D

avdwerf 21-06-10 09:28

Hoe vullen jullie die adresgegevens precies in, ik krijg elke keer een error? Ik heb drie adresregels:

Borderlinx/DHL #######
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park


Moet deze drie dingen invullen:
- Building number or name or street name
- Apartment, suite, unit, floor, etc (optional)
- Additional address information (optional)

obi 21-06-10 09:39

ter info:

Op het OMT forum had iemand een Ipad via Borderlinx besteld, na een paar dagen werd de order gecancelled, echter:

- OMT lid heeft geen telefonisch contact gehad met Apple na de afwijizing
- Dit ging over een transfer tussen US en EU die gecancelled was,
Diensten en goederen hebben in principe vrij verkeer in de EU, dus m.i. zou Apple de orders die van deze methode (UK boderlinx) gebruik maken niet 'mogen' annuleren.

Punt is: het kan eventueel spannend worden de komende dagen, iig was mijn order (net) nog te zien in de Apple store. (vorige week besteld, een paar dagen geleden)

2cts..

SPehlivan 21-06-10 10:25

Hallo,

Ik zelf heb geen credit card. Kan dr ook iemand eentje bestellen dat ik dan hier in NL hem/haar betaal?

Toch ben ik nog niet echt duidelijk over de garantie van het toestel, mocht dr iets gebeuren garantie/verzekering etc. hoe en waar moeten we zijn in NL? Kan ik bijv. ook verzekeren bij pro assist binnen 8 dagen na aankoop?

Channie 21-06-10 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 468135)
Toch ben ik nog niet echt duidelijk over de garantie van het toestel, mocht dr iets gebeuren garantie/verzekering etc. hoe en waar moeten we zijn in NL? Kan ik bijv. ook verzekeren bij pro assist binnen 8 dagen na aankoop?

Zie ook Apple Care voor iPhone 4 in Nederland verkrijgbaar - iPhone - iPhoneclub.nl

SPehlivan 21-06-10 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Channie (Bericht 468155)

Als nog staat dr vermeld:
Verder biedt Apple bij de iPhone (en trouwens ook de iPad) meestal alleen garantie in het land waar je de iPhone hebt gekocht. Heb je de iPhone in de VS gekocht, dan kun je tegen hoge kosten aanlopen als je de iPhone in het land van herkomst wil laten repareren

avdwerf 21-06-10 11:52

Grr, hij bleef men adres maar niet herkennen, ik heb maar gewoon bij Building/Street Unit 7 Maidstone Road ingevuld, bij Suite/Unit/Floor het nummer van Borderlinx/DHL, en bij Additional information het Kingston Business Park. Hij gaf nog steeds aan dat het adres waarschijnlijk niet klopte, maar heb de bestelling toch maar gewoon geplaatst!

laurensd 21-06-10 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf (Bericht 468189)
Grr, hij bleef men adres maar niet herkennen, ik heb maar gewoon bij Building/Street Unit 7 Maidstone Road ingevuld, bij Suite/Unit/Floor het nummer van Borderlinx/DHL, en bij Additional information het Kingston Business Park. Hij gaf nog steeds aan dat het adres waarschijnlijk niet klopte, maar heb de bestelling toch maar gewoon geplaatst!

het belangrijkste is dat dat nummer van je suite erin staat... anders komt het bij dhl aan en weten ze niet wat ermee te doen...

ps: kijk quasi om het uur om te zien of mijn order nog niet verzonden is maar helaas :) ... levering nog altijd de 24 ste laat ons hopen...

obi 21-06-10 12:36

@ LaurensD dus als het goed is wordt jouw Iphone 4 (Borderlinx UK?) op de 24e al uitgeleverd..

Ben heel erg benieuwd of het inderdaad gaat werken..hou ons op de hoogte van de progres en of het gelukt is?

thx

laurensd 21-06-10 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door obi (Bericht 468215)
@ LaurensD dus als het goed is wordt jouw Iphone 4 (Borderlinx UK?) op de 24e al uitgeleverd..

Ben heel erg benieuwd of het inderdaad gaat werken..hou ons op de hoogte van de progres en of het gelukt is?

thx

idd wordt op borderlinx geleverd de 24ste en dan verzonden denk ik hem tegen de 1ste a 2e juli te hebben

Poitrrr 21-06-10 12:41

Zodra de 1e aangekomen is via borderlinx UK ga ik er ook 1 bestellen.
Wil eerst wel eens zien of het lukt ;)

punt83 21-06-10 12:46

Hier ook nog altijd: Not yet shipped en delivers on June 24th. Verwacht toch vandaag wel verzending eigenlijk...

kogel 21-06-10 13:19

nou ik ben benieuwd. ik heb net een borderlinx account aangemaakt en de iphone in engeland besteld.

eddythepeddy 21-06-10 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kogel (Bericht 468256)
nou ik ben benieuwd. ik heb net een borderlinx account aangemaakt en de iphone in engeland besteld.

Heb ik ook gedaan een klein weekje geleden; de order is nog steeds niet gecancelled, maar ik verwacht eerlijk gezegd dat dat nog wel gaat gebeuren. Zou geshipped moeten worden op 2 juli naar Borderlinx dus ben benieuwd!

kaartjes 21-06-10 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kogel (Bericht 468256)
nou ik ben benieuwd. ik heb net een borderlinx account aangemaakt en de iphone in engeland besteld.


Ik heb ook zo een adres daar (en usa naturlijk), heb een UK creditcard maar dan bij bestellen staat er dat ze niet verzenden naar Po boxes en nog 2 soorten adressen.

Wat hebben jullie ingevuld bij de gegevens, misschien dat het mij dan ook gaat lukken.....;)

Alvast Thnx!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:42.