iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

ron73 22-06-10 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 471229)
Prepared for Shipment
Ships: Delivers on June 24th

Heb je besteld mbv Borderlinx??

Bomans 22-06-10 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ron73 (Bericht 471386)
Heb je besteld mbv Borderlinx??

Ja, via hun.

I Xyzyx I 22-06-10 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 471361)
Haha ik heb em al, Als je oplicht moet je t ook goed doen, hij heeft mij een mail gestuurd met deze foto: iPhone 4 arrives at Walmart -- Engadget
Hier heeft hij het van gekopieerd met de watermerk erop!

:d het iq van die lui is ook niet al te hoog hoor.. wij hebben ons kapot gelachen toen een roemeen een macbook pro wilde jatten uit de auto.. elleboog en vuisten vs kogelvrij glas:d:d:d t zijn wel doorzetters hoor:P

punt83 22-06-10 18:53

Hoppatee!

Prepared for Shipment
Ships: Delivers on June 24th

Ook via borderlinx!

Heel relaxt!

AeronNL 22-06-10 19:08

Weet iemand of de stekker hetzelfde zal zijn als die van de vorige iPhones?
Ook ik krijg er 1 uit engeland, en heb nog een stekker liggen van een oude iPhone.
Dus kan ik dat stekkertje eraf schuiven op op de engelse schuiven?
Als de USB hetzelfde is kan natuurlijk ook gewoon mijn complete stekker gebruiken toch?

AeronNL 22-06-10 19:13

Voor de mensen die de iphone laten versturen door famillie of vrienden:
Hoe laten jullie hem verzenden?
Welke koerier?
Wat zijn de kosten?
Is dit verzekerd?
Transporttijd?

Ikzelf dacht aan Royal Mail.
Duurt een dag of 2 en kost rond de 14 pond.
Helaas geld de vergoeding dan niet voor telefoons...

Iemand tips voor een goede en niet te dure verzending?

Geno 22-06-10 19:15

Ik heb geen idee, ik laat het mn familie uitzoeken. Ik heb iig aangeraden om een koerier te nemen die ook pakketjes aan huis afhaalt. Wel zo gemakkelijk.

14 pond is trouwens wel een mooie prijs. Ik heb ze volgens mij nog niet zo goedkoop gezien bij andere koeriers.

Geno 22-06-10 19:22

In de nieuwe lichting iPhone 3GS zaten geen adapters meer met afneembare duckheads. Dus ik verwacht hetzelfde bij de iPhone 4.

Op de Amerikaanse Apple site staat dat deze adapter erin zit : Apple USB Power Adapter - Apple Store (U.S.)

Ik verwacht dat bij de Britse iPhone deze erbij zit: Apple USB Power Adapter - Apple Store (U.K.)

Anders gewoon een converter kopen.

AeronNL 22-06-10 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geno (Bericht 471640)
In de nieuwe lichting iPhone 3GS zaten geen adapters meer met afneembare duckheads. Dus ik verwacht hetzelfde bij de iPhone 4.

Op de Amerikaanse Apple site staat dat deze adapter erin zit : Apple USB Power Adapter - Apple Store (U.S.)

Ik verwacht dat bij de Britse iPhone deze erbij zit: Apple USB Power Adapter - Apple Store (U.K.)

Anders gewoon een converter kopen.

Ja verwacht ik eerlijk gezegd ook.
Maar het toeval wil dat ik nog wel de complete stekker heb, waar de usb in kan :)
Dat moet lukken lijkt me toch?

Maxman 22-06-10 19:34

Ook de mijne is prepared for shipment gegaan :cool: borderlinx

Geno 22-06-10 19:34

Ja kan prima

Blaap 22-06-10 20:51

mijn order status staat nog steeds stil, maar met nog morgen te gaan maak ik me voorlopig geen zorgen.

Ik laat het pakketje trouwens ook naar me borderlinx suite sturen

punt83 22-06-10 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaap (Bericht 471835)
mijn order status staat nog steeds stil, maar met nog morgen te gaan maak ik me voorlopig geen zorgen.

Ik laat het pakketje trouwens ook naar me borderlinx suite sturen

Nou zou zomaar kunnen want die van mij staat in een keer weer terug op 'Not Yet shipped'...

SPehlivan 22-06-10 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 471527)
:d het iq van die lui is ook niet al te hoog hoor.. wij hebben ons kapot gelachen toen een roemeen een macbook pro wilde jatten uit de auto.. elleboog en vuisten vs kogelvrij glas:d:d:d t zijn wel doorzetters hoor:P

HAHA en t was jullie auto? waar zagen jullie dat?

Geronimo85 22-06-10 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door punt83 (Bericht 471932)
Nou zou zomaar kunnen want die van mij staat in een keer weer terug op 'Not Yet shipped'...

Hier ook nog steeds 'Not Yet Shipped'.

laurensd 22-06-10 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 471314)
Bedankt voor jullie snelle reacties, maar 416 positieve feedbacks met elk een account aan te maken? beetje veel toch

Wanneer ga jij naar Roemenie ?

iphone 4 32gig is 600 pond... dat is 724 euro en jij krijgt ze verzonden voor 600 euro?

ps hier nog altijd "not yet shipped" delivers on june 24th

slvb 23-06-10 07:21

Shipped status vanmorgen !! (Borderlinx) Gaat het dan toch gebeuren....?

Snader 23-06-10 07:23

Order dispatched! Scheelt me weer een slapeloze nacht!

SPehlivan 23-06-10 07:38

Hey jongens ik heb een mailtje gekregen net in het engels. Waarin wordt gestuurd naar hun site. Mail is van iemand uit frankrijk denk ik eindigd met .fr

Het bedrijf is in china, de iPhone 4 16gb is 554 euro en 32gb is 655 ofzo, is dit te vertrouwen?

slvb 23-06-10 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 472618)
Hey jongens ik heb een mailtje gekregen net in het engels. Waarin wordt gestuurd naar hun site. Mail is van iemand uit frankrijk denk ik eindigd met .fr

Het bedrijf is in china, de iPhone 4 16gb is 554 euro en 32gb is 655 ofzo, is dit te vertrouwen?

Wat denk je nou zelf ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.