iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

Blaap 23-06-10 11:36

werkt borderlinx niet ook met de express shipping? Dat zou toch betekenen binnen 24uur?

Ze vermelden op de website eigenlijk alleen dat als je "before noon" de opdracht tot shipping geeft het dezelfde dag nog verzonden zal worden. Hoewel ik daar ook me twijfels bij heb met de al die iphones die ze binnen gaan krijgen :p

Geronimo85 23-06-10 11:37

@ Bomans.

Bedankt, deze persoon heeft dit voor mij besteld, dus alle notificaties komen ook aan op zijn e-mailadres. Het zou dus inderdaad het geval kunnen zijn, en niet eens zo raar, want hij woont dus zoals ik zei nogal afgelegen. In ieder geval maakt het voor mij niet zoveel uit want ik zal toch moeten wachten tot 6 juli eer ik m'n iPhone heb, aangezien deze persoon dan hier is.

MartijnP 23-06-10 11:47

Ook besteld bij Borderlinx! Bij shipping address het Borderlinx adres ingevuld en inmiddels orderbevestiging gekregen van Apple:

Estimated Shipping: By July 14th
Estimated Delivery: 20 Jul, 2010 - 21 Jul, 2010

6 a 7 dagen verzending ?!

lokiolav 23-06-10 11:57

Dat staat er inderdaad.

Zodra de eerste van borderlinx binnenkomen zal ik spoedig volgen.

punt83 23-06-10 12:16

Ook hier verzonden.. een een verwachte leverdatum van 24 juni.. Via Borderlinx.

Wat betreft shipping heb je 2 keuzes bij borderlinx volgens mij. Waarvan 1 express is, dan heb je het normaliter of 2 of soms 3 werk(!)dagen. Anders is het volgens mij 5 tot 6 werkdagen. Ervan uitgaande dat ze morgen binnenkomen en we m morgen meteen doorzenden, moet je express dus rekenen op dinsdag denk ik en bij normaal aan het eind van de week. verschil in prijs was een pond of 10 dacht ik.

Maxman 23-06-10 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lokiolav (Bericht 473002)
Dat staat er inderdaad.

Zodra de eerste van borderlinx binnenkomen zal ik spoedig volgen.

8 Juli heb ik een heel stel iphones 4 als het goed is.

Alleen de vraag is veeeel hoger dan het aanbod dus de prijs ligt wel een heel stuk hoger als de orginele inkooprijs. (student moet ook geld verdienen ;) en op vakantie)

Heb al flink wat geintresseerde maar je kunt me een PM sturen mocht je interesse hebben.

Blaap 23-06-10 12:29

Ik voel me net een klein kind op 1 december. Nog maar een paar daagjes en dan komt de goede sint/postbezorger :d Enige noemenswaardige verschil ik dat ik ditmaal zelf diep in de buidel heb moeten tasten

Wim_ 23-06-10 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maxman (Bericht 473042)
Alleen de vraag is veeeel hoger dan het aanbod dus de prijs ligt wel een heel stuk hoger als de orginele inkooprijs.

Wat betalen ze daar dan voor ?

Anders bestel ik er ook nog een paar ? :rolleyes:

Maxman 23-06-10 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ (Bericht 473095)
Wat betalen ze daar dan voor ?

Anders bestel ik er ook nog een paar ? :rolleyes:

Meer als 50% bovenop de inkoopprijs laten we het daar op houden ;)

michel01 23-06-10 13:31

Ik heb ook een bestelling van 2 stuks via Borderlinx lopen, hoe doen jullie dat met verzekering? Stel dat het pakket niet aankomt o.i.d.

Edit: ik heb even gechat met een medewerker van Borderlinx en daar kwam het volgende uit:
"At the moment we are unable to offer additional insurance because we are not registered with the Financial Services Commission to sell insurance. We plan to be able to offer this service by Quarter 2, 2010."
en "Each shipment is insured a limited to US$100"

Niet echt geruststellend vind ik.

Blaap 23-06-10 14:26

Je bent toch gewoon via je cc verzekerd :)

Bomans 23-06-10 14:26

Er komt beweging in :d

http://i49.tinypic.com/mljt3d.jpg

michel01 23-06-10 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaap (Bericht 473255)
Je bent toch gewoon via je cc verzekerd :)

Dat dacht ik dus in eerste instantie ook, totdat ik even de ANWB(ICS) had gebeld en die wist me te melden dat dit niet verzekerd is.

Anfroy 23-06-10 14:45

@Bomans
Waar haal je die info vandaan? Niet via de Shipment Status zelf van Apple denk ik?
Als het bij UPS is, hoe heb je daar in kunnen loggen? :)

laurensd 23-06-10 14:47

tja, hoe vaak verliest DHL een pakje? is iets om je zorgen over te maken als het gebeurd...

iphone 4 is verzonden... maar nog niet traceerbaar via ups.com

Bomans 23-06-10 14:51

Via TNT international

Anfroy 23-06-10 14:59

Ik neem aan dat de zendingen naar de UK anders verlopen.

Kan bij mijn bestelling in Frankrijk geen enkele werkende barcode voor de TNT internationaal vinden :(

michel01 23-06-10 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurensd (Bericht 473288)
tja, hoe vaak verliest DHL een pakje? is iets om je zorgen over te maken als het gebeurd...

iPhone-diefstal lijkt vaste prik bij DHL - iPhone - iPhoneclub.nl

laurensd 23-06-10 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy (Bericht 473311)
Ik neem aan dat de zendingen naar de UK anders verlopen.

Kan bij mijn bestelling in Frankrijk geen enkele werkende barcode voor de TNT internationaal vinden :(

ik woon in belgië en op apple staat:

Assigned Carrier
UPS

dus moet het op ups.com te traceren zijn, maar dit lukt (nog) niet

Bomans 23-06-10 15:03

Inloggen via apple.com (us site)

Daar je orders raadplegen. Daar staat Carrier Tracking Number

Maar het kan evengoed via UPS komen bij jou.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.