iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

laurensd 24-06-10 16:20

nice ! die die via borderlinx gaan zullen voor ten vroegste maandag zijn

grietbroek 24-06-10 16:44

ok hou ons op de hoogte hoe de verscheping vanuit borderlinx gaat! Mijn bestelling staat ook gepland voor de 14de.

grietbroek 24-06-10 16:48

btw, ik denk dat de mensen die twijfelen aan de betrouwbaarheid van borderlinx deze link even moeten openen:

http://www.tntpostpakketservice.nl/n...orderlinx.aspx

Tnt beveelt ze zelfs aan, zal wel goed zijn dus!:)

Anfroy 24-06-10 16:52

Mwa, zoals eerder gebleken kun je ze gewoon goed vertrouwen.

Het feit dat TNT ze op de website heeft staan interesseert me dan weer minder. Laatste tijd niet zo'n hoge dunk meer van de TNT na een aantal dramatische leveringen.

maar goed, das natuurlijk persoonlijk :)

Betrouwbaarheid van Borderlinx zou ik niet meer aan twijfelen.

Japie.G 24-06-10 17:35

TNT is de laatste tijd inderdaad erg onbetrouwbaar. Ook hier een aantal dramatische leveringen..

PeterEggink 24-06-10 17:39

Jongens, jullie maken me HELEMAAL gek! Ik mag dus nog ff wachten op de volgende batch die op 14e Julie gepland staat te verzenden vanuit de UK. iig: Erg blij dat ik dankzij dit forum een order heb kunnen plaatsen via Borderlinx! Heb er alle vertrouwen in. ik kan gewoon niet meer w88!! Grtz, Peter

AeronNL 24-06-10 17:41

Misschien ben ik te pessimistisch, maar ik ben sterkt aan het twijfelen om mijn reservering van 14 Juli te cancellen...
Nu al die problemen bekend zijn met het bereik en gele vlekken in het scherm krijg ik er een beetje een slecht gevoel over...
Heb weinig zin om hem dezelfde week weer naar de uk terug te sturen!
Of er moet bericht komen dat de nieuwe batches anders zullen zijn, maar dit lijkt me meer wishfull thinking...

Japie.G 24-06-10 17:44

Mijn 3GS doet het ook hoor...

YouTube - Reception iPhone 3GS

I know niet vergelijkbaar, en bedoeld als grapje... ;-)

Bomans 24-06-10 17:50

We have received a new delivery today to your Borderlinx suite.

(was deze morgen om 9u30 uk time aangekomen bij borderlinx.)

Volgende week heb ik hem dus.

Coen Gortemaker 24-06-10 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 475073)
We have received a new delivery today to your Borderlinx suite.

(was deze morgen om 9u30 uk time aangekomen bij borderlinx.)

Volgende week heb ik hem dus.

hoezo volgende week? hij kan zaterdag er al zijn..

laurensd 24-06-10 21:01

Levert DHL de zaterdag?

Bomans 24-06-10 21:33

Hier in elk geval niet.
Daarom dat ik zei dat het voor volgende week zal zijn.

laurensd 24-06-10 21:38

Al gedacht aan micro sim? Ik ben Proximus en die zijn nog niet beschikbaar. Blijkbaar kun je wel gewoon je sim bijknippen tot microsim...

Bomans 24-06-10 21:43

Ik zit sinds 2 maand bij Mobile Vikings en mijn micro sim zal ik een van deze dagen toegestuurd krijgen.

kogel 24-06-10 21:50

Vraag. Ik heb een order staan bij Apple uk en via borderlinx komt hij hier naar toe. Ik heb
mijn hele huis vol Apple spullen staan en ik heb voor het eerst applecare erbij gekocht (uk). Hoe werkt dat dan eigenlijk met de garantie. Moet hij dan terug naar de uk. En zo ja kan dat dan per post?

Bomans 24-06-10 21:54

Moet inderdaad terug naar UK voor garantie. Maakt niet uit hoe, als hij er maar geraakt ...

Benny 24-06-10 22:04

Ik dacht dat AppleCare wereldwijd was ?

Zat er ook aan te denken om het te kopen maar als ik de iPhone dan alsnog naar de UK moet zien te krijgen, laat dan maar zitten..

kogel 24-06-10 22:19

Was inderdaad ook mijn idee. Maar als hij IDd terug moet is dat niet echt handig. Dan haal ik hem straks liever in België

punt83 24-06-10 22:26

vanmiddag om 12:59 afgeleverd, maar helaas nog altijd geen mail van borderlinx. Zal wel druk zijn, maar hoop toch dat ik vanavond of anders morgenochtend de mogelijkheid krijg om m door te zetten..

laurensd 24-06-10 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door punt83 (Bericht 475328)
vanmiddag om 12:59 afgeleverd, maar helaas nog altijd geen mail van borderlinx. Zal wel druk zijn, maar hoop toch dat ik vanavond of anders morgenochtend de mogelijkheid krijg om m door te zetten..

Mijne exact zelfde moment afgeleverd. Morgen komt pakketje wel in de suite. Dan versturen en dinsdag-woensdag heb je hem. Dan simkaart van Proximus op maat knippen en hop een van de eerste iPhone 4's in België. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28.