iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

grietbroek 24-06-10 11:08

haha, ja ik heb ook het idee dat ze het niet zo erg vinden dat dit gebeurd. Misschien dat ze na het record inderdaad een blokkade zetten op deze manier van bestellen, hopelijk ben ik nog op tijd.... Maar toch beetje voorzichtig blijven denk ik met doorgeven aan apple.nl?!

Ben benieuwd naar mensen die het product van Borderlinx hebben mogen ontvangen!

TheCrow 24-06-10 11:09

kosten
 
Zou ik mogen vragen wat je eigenlijk kwijt bent als je een iphone 4G (16GB) t.w.v 602 euro uit UK wilt verzenden naar Nederland via borderlinx?? Ik denk dat ik dit namelijk ook wil gaan doen.

Bomans 24-06-10 11:11

Je kan op de site van Borderlinx alles berekenen via hun kostencalculator.

TheCrow 24-06-10 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samplex (Bericht 474532)
Ga nou geen slapende honden wakker maken bij Apple Europe.. Straks word Borderlinx of buitenlandse credit cards geweerd door Apple door al dit soort info te geven..

Zij weten echt allang al dat er via dit soort wegen Ipad's/Iphones verstrekt worden naar andere landen.
Daarbij kwam de apple store persoon al zelf met de opmerking dat ik het naar een kennis in UK kan sturen.

En zij kunnen borderlinx niet weren, het is namelijk legaal binnen EU goederen te vervoeren.

burtonbullet59 24-06-10 11:16

Voila, net ook 1 besteld!

Merci voor alle info hier! Als het via borderlinx gelukt is, hoor ik het wel verder!

grietbroek 24-06-10 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheCrow (Bericht 474575)
Zou ik mogen vragen wat je eigenlijk kwijt bent als je een iphone 4G (16GB) t.w.v 602 euro uit UK wilt verzenden naar Nederland via borderlinx?? Ik denk dat ik dit namelijk ook wil gaan doen.

Kan je inderdaad online berekenen. En volgens mij i het rond de 630 euro totaal, als ik de berekening goed gemaakt heb:p

TheCrow 24-06-10 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grietbroek (Bericht 474598)
Kan je inderdaad online berekenen. En volgens mij i het rond de 630 euro totaal, als ik de berekening goed gemaakt heb:p

Ik had wel begrepen dat als zij jouw iphone binnen hebben dat je vervolgens nog wel de verzendskosten van UK naar NL moet betalen?? volgens mij is dit vrij prijzig? :rolleyes:

Bomans 24-06-10 11:27

En dat zijn nu net die €30 extra.

TheCrow 24-06-10 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 474609)
En dat zijn nu net die €30 extra.

dus dan ben je totaal 630 euro kwijt?? Dat zou echt geen geld zijn!! Nou je hebt mij over de streep getrokken :) Ik ga hem ook bestellen.. zijn er overigens al mensen die hem vandaag binnen hebben gekregen?

Anfroy 24-06-10 11:31

@Bomans
Zeer binnenkort ff de iPhone 4 tussen je toestelkeuze op dit forum te zetten? ;)

Sofa 24-06-10 11:33

Het is mij echt een raadsel waar ze nou op verdienen moet ik zeggen.
Zeg dat het €15 om te verzenden en zij rekenen €30. Pakken ze dus maar €15, dat is toch helemaal niks??

Komen er nog kosten bij die ik helemaal over het hoofd heb gezien, of zijn ze sympathiek en verdienen ze niet zoveel? Of wordt er zoveel besteld dat het gewoon echt een lucratieve business is?

grietbroek 24-06-10 11:37

Ik denk dat zij ook een goede deal hebben met het transportbedrijf waardoor zij het erg goedkoop kunnen doen. Daarnaast zullen ze weinig kosten maken om het bedrijf te runnen denk ik.

master 24-06-10 11:41

er schijnen wat problemen te zijn met de iphone 4,bereik,vlek op de display etcc..
wat jammer dit allemaal , terwijl ik zelf ook zit te wachten op mijn bestelling :-(

iploep 24-06-10 12:20

@master het kan best nog meevallen. Dat bereik-probleem is volgens mij alleen als je hem in je linkerhand houdt. En ik las ergens over die gele vlekken dat dit hoogstwaarschijnlijk het oplosmiddel is dat nog uit de lijm moet verdampen, dus na een paar dagen zijn ze weg.

Coen Gortemaker 24-06-10 12:45

ik heb ook gewoon met mijn NL CC betaald, net of apple het iets uitmaakt..
apple europe maakt dat niets uit VS zit anders in elkaar helaas

Coen Gortemaker 24-06-10 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sofa (Bericht 474494)
Helemaal top man. Ik zie het nu inderdaad. Bedankt voor de snelle reactie!
Ik zag dat jij hem ook besteld hebt, heb jij hem al binnen?

Maar ik hoef verder niets te doen bij borderlinx? Zij weten als er een pakketje binnenkomt met 0906-9XXX dat die door naar mij moet?

mijne wordt pas vanaf apple verscheept op de 14e als het goed gaat.

door het nummer weet borderlinx inderdaad dat het om jou pakketje gaat, dan komt het in de online omgeving dat er een pakketje in jou storage is aangekomen waardoor jij de actie moet ondernemen door te betalen en dan wordt die verzonden (je kunt het er max 30dagen laten liggen om zo meerdere dingen ineens te versturen naar je thuisland)

Geronimo85 24-06-10 14:00

Mijn iPhone is afgeleverd op UK adres.

laurensd 24-06-10 14:42

ook mijn pakje is geleverd op het UK adres (13u00 local time), benieuwd hoe lang het duurt voor het op borderlinx.com staat

punt83 24-06-10 16:00

Same here (12:59), nu wachten op bericht van borderlinx.

Benny 24-06-10 16:13

Mijn iPhone is onderweg, morgen tegen 18:00 heb ik hem :D

http://img155.imageshack.us/img155/2681/naamlooscw.jpg


Hij had z'n eigen 32gb ook ontvangen (natuurlijk) en hij heeft geen enkel probleem met het bereik of met het display dus ik heb goede hoop dat die van mij ook prima in orde is

hij heeft me ff fotootje gestuurd om me lekker te maken

http://img192.imageshack.us/img192/7...c01416u.th.jpg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.