iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 pre-order in UK (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/61735-iphone-4-pre-order-uk.html)

Coen Gortemaker 24-06-10 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 475276)
Hier in elk geval niet.
Daarom dat ik zei dat het voor volgende week zal zijn.

hmm zie hetnu pas, nederland leveren ze wel gewoon uit op zaterdag. Belgie zal het anders zijn?

Blaap 24-06-10 23:55

Beetj offtopic maar affijn:

Ik ga denk ik uit voorzorg maar alvast een invisibleshield bestellen. Doordat de iphone 4 plat is zal het vele malen beter te beplakken zijn met een invisibleshield dan de 3g(s). Zijn er meer mensen die dit gaan doen?

edit:
heb er maar gewoon 1 besteld, kostte me 25dollar :) Voor mensen die dit ook gaan doen, coupon code: YOUMOBILE geeft je 20% off

slvb 25-06-10 00:04

Heb ik vorige week gelijk besteld...

Ps als je bij ZAGG een order plaatst gebruik dan ZAGG20 als discountcode voor 20% korting. Met een beetje zoeken vind je ms nog wel een betere, maar deze werkt in elk geval

Edit: haha, meer wegen die naar Rome leiden....

michel01 25-06-10 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slvb (Bericht 475433)
Heb ik vorige week gelijk besteld...

Ps als je bij ZAGG een order plaatst gebruik dan ZAGG20 als discountcode voor 20% korting. Met een beetje zoeken vind je ms nog wel een betere, maar deze werkt in elk geval

Edit: haha, meer wegen die naar Rome leiden....

De volgende code geeft je recht op een korting van 40% bij ZAGG tot 30 juni a.s.: -
Leuk als ik anderen er een plezier mee kan doen :)

Japie.G 25-06-10 09:50

inmiddels iedereen van de '24 juni' batch een borderlinx update?

PeterEggink 25-06-10 09:51

Ben ook benieuwd.....

Bomans 25-06-10 09:55

Betaling voor verzending gisteravond gedaan.

Staat nu nog op "Being processed", maar verwacht spoedig verandering.

obi 25-06-10 09:59

Wat heb je moeten betalen aan Borderlinx als ik vragen mag, en is dat voor normale of expres verzending?

thx

slvb 25-06-10 10:00

Nog steeds: No goods awaiting shipping.... Hoop dat dat vandaag veranderd. Gisteren net als velen daar afgeleverd op 12.59

Bomans 25-06-10 10:00

€34.37 voor express verzending

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slvb (Bericht 475636)
Nog steeds: No goods awaiting shipping.... Hoop dat dat vandaag veranderd. Gisteren net als velen daar afgeleverd op 12.59

Dat staat er bij mij ook nog altijd hoor.
Je moet gaan naar My account - Delivery Status

http://i47.tinypic.com/2k1qqh.jpg

Stifl0r 25-06-10 10:14

Ik heb zelfs dat bericht niet staat bij mij,
Delivery status

You have no shipments history.

Maarja ff afwachten dan maar...

slvb 25-06-10 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 475637)
€34.37 voor express verzending



Dat staat er bij mij ook nog altijd hoor.
Je moet gaan naar My account - Delivery Status

http://i47.tinypic.com/2k1qqh.jpg

ok, goed om te weten ; echter daar is bij mij ook nog niets te vinden....

Heb je overigens een e-mail gekregen dat er levering is geweest ? Ik neem aan dat dat de normale werkwijze is.

hapklaar 25-06-10 10:36

Zijn hier nog geen mensen waarbij de order gecancelled is vanwege het Borderlinx adres? Ben bezig met een ander adres, maar zo te zien hoeft dat dus niet eens.

Bomans 25-06-10 10:38

Allemaal positieve ervaringen :d

(tot nu toe toch ...)

Shnirnion 25-06-10 11:24

Ook ik wil mijn iPhone gaan bestellen in de UK, ik wil het volgende doen:

- iPhone bestellen in de App store (online)
- Laten verzenden naar kennis in London
- Verzekerd laten versturen naar Nederland

Ik zou ook mijn kennis naar de fysieke App store laten gaan om daar ter plekke de telefoon te kopen. Wie weet of ze de komende week / weken daar beschikbaar zijn in de normale verkoop. Zo zou ik het proces nog wat kunnen versnellen, aangezien de online route 3 weken zou duren (staat op de website).

Dank voor jullie tips :rolleyes:

Bomans 25-06-10 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slvb (Bericht 475675)
Heb je overigens een e-mail gekregen dat er levering is geweest ? Ik neem aan dat dat de normale werkwijze is.

Had inderdaad eerst een mail gekregen van Borderlinx

punt83 25-06-10 11:30

net een mail van borderlinx gekregen dat ook mijn iPhone is ontvangen :-). Meteen doorgezet met express delivery. Nu weer afwachten, maar top gegaan zo het hele proces!

master 25-06-10 11:37

wow wat een opluchting om positieve berichten te horen van orders via borderlinx.
ik maak er voor het eerst gebruik van ..erg spannend
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door punt83 (Bericht 475742)
net een mail van borderlinx gekregen dat ook mijn iPhone is ontvangen :-). Meteen doorgezet met express delivery. Nu weer afwachten, maar top gegaan zo het hele proces!


PeterEggink 25-06-10 11:44

Klinkt super allemaal! Prachtig systeem ;)

Stifl0r 25-06-10 12:20

Heb nog steeds geen bericht gehad van Borderlinx, hoop dat het allemaal goed gaat :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.